Особисті дані приховані

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти, але йому можна надіслати повідомлення або запропонувати вакансію.

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/12771877/

Бухгалтер, 25 000 грн

Розглядає посади: Бухгалтер, Економіст з праці, Бухгалтер з первинної документації, Бухгалтер з заробітної плати, Оператор чата, Логіст, Копірайтер, Консультант чата, Аналітик, Спеціаліст з фінансів
Вид зайнятості: повна, неповна
Місто проживання: Черкаси
Готовий працювати: Дистанційно, Черкаси
Розглядає посади:
Бухгалтер, Економіст з праці, Бухгалтер з первинної документації, Бухгалтер з заробітної плати, Оператор чата, Логіст, Копірайтер, Консультант чата, Аналітик, Спеціаліст з фінансів
Вид зайнятості:
повна, неповна
Місто проживання:
Черкаси
Готовий працювати:
Дистанційно, Черкаси

Контактна інформація

Шукач приховав свої особисті дані, але ви зможете надіслати йому повідомлення або запропонувати вакансію, якщо відкриєте контакти.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Економіст

з 12.2019 по 04.2025 (5 років 5 місяців)
Азот, ПрАТ, Черкаси (Хімічна промисловість, фармацевтика)

Основні обовязки на даній роботі:
- Планування фонду заробітної плати та чисельності працюючих;
- Аналіз фонду оплати праці, моніторинг відхилень за плановими і фактичними показниками з праці;
- Ведення штатного розкладу;
- Складання та контроль за дотриманням графіків роботи, контроль обліку робочого часу;
- Контроль за витрачанням фонду заробітної плати, застосування посадових окладів, надбавок, премій;
- Виконання комплексу робіт щодо вдосконалення організації та нормування праці;
- Ведення розрахунку заробітної плати (150 штат.од) та табелювання;
- Підготовка аналітичної та статистичної інформації щодо оплати праці та чисельності персоналу в розрізі посад, професій, тощо;
- Проведення атестації робочих місць, згідно чинного законодавства України.
- Кадровий облік: прийом, переміщення та звільнення працівників. Оформлення основних та додаткових відпусток, оформлення та розрахунок лікарняних виплат, виплат при звільненні.
- Розрахунок та складання виробничих калькуляцій на роботи та послуги.
- Контроль за виконанням виробничих планів та складання відповідної виробничої звітності.

Бухгалтер

з 09.2003 по 05.2019 (15 років 9 місяців)
Ареон, ТОВ, Черкаси (Видавництво, поліграфія)

•Ведення бухгалтерського та податкового обліку ТОВ на спрощеній системі оподаткування та ФОП .
•Складання та подання податкової та статистичної звітності в контролюючі органи.
•Облік банківських та касових операцій в 1С. Формування, оплата платіжних доручень у клієнт-банку;
•Первинний облік. Облік операцій із придбання/реалізації товарів та послуг. Оприбуткування товарів та послуг, формування рахунків та видаткових накладних, актів тощо;
•Ведення взаєморозрахунків, контроль дебіторської та кредиторської заборгованості.
•Кадровий облік: нарахування заробітної плати та ведення обліку розрахунків із працівниками. Ведення робочих табелів та графіків робіт. Ведення штатного розпису. Оформлення прийому, переведень та звільнень працівників згідно з трудовим законодавством України.
•Розрахунок собівартості продукції, складання виробничих калькуляцій та прайс-листів.

Бухгалтер

з 12.2001 по 09.2003 (1 рік 10 місяців)
Черкаська районна державна лікарня ветеринарної медицини, Черкаси (Державні організації)

Здійснення касових операцій;прийом, зберігання та видача готівки; оформлення
первинної документації; складання касової звітності; отримання готівки в банку.
Облік медичних препаратів, ОЗ, МШП.

Освіта

Харківський національний університет імені М.Є.Жуковського

Фінанси, Харків
Вища, з 2000 по 2006 (6 років)

Знання і навички

  • Подання податкової звітності
  • Комунікабельність
  • M.E.Doc
  • Клієнт-Банк
  • Користувач 1С
  • Ведення первинної бухгалтерської документації
  • Ведення кадрового обліку
  • 1С:Підприємство
  • 1С:Бухгалтерія
  • MS Excel
  • Організованість
  • Стресостійкість
  • Працьовитість
  • Бажання вчитися і розвиватися
  • Нарахування зарплати
  • Аналітичне мислення
  • Знання електронного кабінету платника податків
  • Уміння організувати свій робочий день
  • Формування платіжних доручень
  • Проведення платежів
  • Знання офісних програм
  • Адаптивність
  • Ведення табелю робочого часу
  • Здатність до навчання
  • Доброзичливість
  • Ведення документації
  • Відповідальність

Знання мов

  • Англійська — початковий
  • Українська — вільно

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: