• Файл

Катерина

Менеджер з продажів

Вік:
29 років
Місто проживання:
Кропивницький
Готовий працювати:
Дистанційно

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Берднікова Катерина Олегівна
Менеджер по продажам

Дата народження: 31.08.1995
Контактний телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Електронна почта: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Місто: Долинська, Кіровоградська обл.


Досвід роботи

Лютий 2023 – по теперішній час
Менеджер по роботі з продавцями
Boo.ua
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

• Пошук та заведення нових партнерів на платформу
• Ознайомлення та проведення контрагента згідно скриптів (правила користування В2В, регламенти опрацювання замовлень та комунікації з клієнтами)
• Ведення Реєстрів, Закриття рахунків, заведення партнера та інша документація CRM

Вересень 2019 – січень 2023
Менеджер з продажів
Boo.ua
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

• Прийом і підтвердження нових замовлень;
• Передача замовлення продавцю;
• Контроль відправлення товару та супровід угоди до моменту її завершення;
• Робота з відмовами;
• Прийом вхідних дзвінків;
• Консультаційна підтримка;
• Обслуговування гарячої лінії - робота зі скаргами і побажаннями;
• Надання клієнтам інформації про компанію: послуги, акції, тарифи і т.д;
• Здійснення вихідних інформаційних дзвінків;
• Ведення телефонних продажів і клієнтської бази.
Липень 2018- вересень 2019.
Інтернет провайдер «Мережа +, ТК Дріада ОО»
Оператор call-center

Основні обов`язки
• прийом вхідних дзвінків
• надання інформації про продукти та послуги компанії
• документальне оформлення заявок та замовлень;

Червень - березень 2016 року
Приват Банк
Оператор call-center

Основні обов'язки:

⦁ Прийом вхідних дзвінків клієнтів;
⦁ Консультація клієнтів щодо продуктів та послуг банку;
⦁ Надання інформації клієнту за його банківськими операціями, картами, рахунками;
⦁ Допомога та вирішення проблем клієнтів, пов'язаних з обслуговуванням, банківськими операціями, продуктами чи послугами;
⦁ Робота зі скаргами клієнтів, вирішення конфліктних ситуацій;

Освіта
2012-2018 рр., Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана Криворізький економічний інститут:
Спеціальність: Міжнародна економіка

Додаткова інформація
Володіння мовами: Українська, російська – вільно. Англійська-середній рівень. Німецький – початковий рівень.
Володіння комп'ютером: Впевнене володіння комп'ютером (повний пакет MS Office, Google Docs, 1 С, CRM )
Особисті якості: Комунікабельність, стійкість до стресу, креативність, відповідальність, ініціативність, порядність, організаторські здібності, оптимізм, доброзичливість. Маю гарні комунікативні навички, вмію слухати і чути, підтримувати і шукати рішення. Готова працювати в компанії, де можу рости, приносити максимальну цінність і реалізувати свій
потенціал.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: