• Файл

Катерина

Логіст

Вік:
23 роки
Місто:
Одеса

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Катерина Насипана
01.12.2001

Адреса: м. Одеса
Телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Email: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Освіта:
Диплом бакалавра
2019-2023 Одеський національний морський університет, спеціальність -
“Підприємництво, торгівля та біржова діяльність”, освітня програма - “Бізнес на
морському транспорті”

Досвід роботи:
Адміністратор залу - The Dolder Grand, Цюрих, Швейцарія
Грудень 2022 - дотепер

Основні обов`язки:

− Вітання та обслуговування гостей з дотриманням високих стандартів сервісу
− Підготовка та сервірування столів відповідно до стандартів
− Контроль чистоти та належного стану посуду та столових приборів
− Організація порядку в залі та забезпечення комфорту відвідувачів
− Дотримання гігієнічних норм та стандартів безпеки

Адміністратор готелю - California hotel, Одеса
Жовтень 2021 - Лютий 2022

Основні обов`язки:

− Бронювання номерів через Вooking, Expedia
− Обробка дзвінків та електронних запитів
− Реєстрація гостей, управління рахунками та ведення касових звітів

Менеджер з підбору персоналу (Crew manager) - G-Marine, Одеса
Вересень 2021 - Жовтень 2021

Основні обов`язки:

− Пошук та відбір кандидатів для вакансій у морській сфері
− Перевірка документів моряків
− Організація та проведення співбесід
− Ведення комунікації з судновласниками та партнерами
− Аналітика ринку рекрутингу та вдосконалення процесу найму
Менеджер інтернет-магазину - ТОВ “Cena”, Одеса
Вересень 2020 - Вересень 2021

Основні обов`язки:

− Обробка онлайн-замовлень та перевірка оплат
− Контроль процесу доставки та ведення клієнтської бази
− Впровадження стратегій для покращення онлайн-торгівлі
− Ведення звітності в програмі 1С
− Додавання нових позицій в інтернет-магазин та програму 1С відповідно

Адміністратор готелю - “Boomerang Boutique Hotel”, Одеса
Вересень 2020 - Вересень 2021

− Бронювання номерів через Вooking, Expedia та ін.
− Обробка дзвінків та електронних запитів
− Реєстрація гостей, управління рахунками та ведення касових звітів

Мови:
Українська - рідна
Російська - вільно
Англійська - вільно
Німецька - середній рівень

Технічні навички:
Впевнений користувач Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint, OneNote)
Знання програми 1С
Знання офісного обладнання

Особисті якості:
організованість, витривалість, стресостійкість, швидке навчання, ініціативність, високі
комунікативні навички.

Додаткова інформація:
Наявність водійського посвідчення категорії В

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: