• Файл

Олексій

Інженер виробничо-технічного відділу

Вік:
35 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Башкіров Олексій
Юрійович
Дата народження 25 серпня 1989 року
(35 роки)
Місце проживання: м. Київ
Телефон [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Email: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Кваліфікація
● Магістр з обліку та аудиту, магістр, Київський національний економічний університет
імені Вадима Гетьмана, облік і аудит, 2017 рік
● Інженер-будівельник, спеціаліст (прирівнюється до рівня магістра), Київський
національний університет будівництва і архітектури (КНУБіА), міське будівництво та
господарство, 2014 рік
● Інженер з землеустрою та кадастру, спеціаліст, Відокремлений структурний підрозділ
«Інститут інноваційної освіти Київського національного університету будівництва та
архітектури», землеустрій і кадастр, 2016 рік

Досвід роботи
● 2025 – по теперішній час працюю в Міністерстві оборони України на посаді т.в.о.
начальника Управління.
● 2024 – програмування (Java developer)
● 2022 – 2023 - керівник комерційної компанії у будівельній сфері (https://www.altanaua.com)
● 2021 – початок 2022 - власна справа у будівельній сфері(будівельний консалтинг)
● 2020 - Голова Державної сервісної служби містобудування України
● 2016 - 2020 - керівник відділу по роботі з дозвільними документами Департаменту
Державної архітектурно-будівельної інспекції у Київській області
● 2013 - 2016 - інспекційні посади в Департаменті Державної архітектурно-будівельної
інспекції у Київській області
● 2010 - 2012 - працював в комерційних фірмах
● 2006 - 2009 - професійний спортсмен
Основні завдання:
- організація, контроль та оптимізація робочого процесу;
- ефективне використання часу та можливостей працівників;
- забезпечення взаємодії процесів як всередині структури так і зовнішня взаємодія з
іншими учасниками процесу;
- виконання поставлених завдань вчасно та якісно;
- налагодження та підтримання дисципліни шляхом власного прикладу;
- аналіз виконаної роботи та виправлення недоліків;
- робота з великої кількістю інформації;

Більш детально щодо роботи у будівельній сфері:
- перевірка об’єкта будівництва на відповідність проектній документації, вихідним даним,
державним будівельним нормам;
- перевірка проектно-кошторисної документації на відповідність вимогам чинного
законодавства;
- підготовка та подача пакету документів для отримання дозвільних документів (аналіз
вихідних даних, проектної документації, експертизи проектної документації, інших
документів необхідних для отримання дозвільних документів);
- підготовка та супровід документів під час проходження експертизи проектної
документації;
- коригування проектної документації та проходження експертизи після внесених змін,
внесення змін в дозвільні документи;
- аналіз та підготовка об’єкта будівництва та повного пакету документів перед прийняттям
об'єктів в експлуатацію (виконавча документація, відповідність виконаних робіт згідно
з проектною документацією, паспорта БТІ та інших документів);
- отримання поштового адресу та оформлення права власності на об’єкт будівництва;
- та багато інших обов’язків та задач, які виконувались за 10 років досвіду.
Особисті якості:
- математичний склад розуму, дисциплінований та старанний, порядний та вихований,
швидко навчаюсь, постійне бажання покращувати навички та ознайомлюватись з
новими трендами
Знання мов:
- англійська мова (вище середнього)
Додаткова інформація:
- від себе гарантую порядність, чесність та працелюбність, ціную свій час та час інших
людей, дотримуюсь здорового способу життя, вільний час приділяю сім’ї
та саморозвитку.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: