• Файл

Юлія

Фахівець з кадрового адміністрування

Вік:
27 років
Місто проживання:
Кременчук
Готовий працювати:
Дистанційно, Кременчук

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Юлія Ушакова КОНТАКТИ
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Фахівчиня з кадрового адміністрування [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
yuliia_8_yuliia
м. Кременчук
МЕТА ДОСВІД РОБОТИ

Отримати цікаву роботу з перспективою кар'єрного росту, Помічник адміністратора
з можливістю постійно розвиватися, навчатися новому. з 08.2023 по сьогодні
Розглядаю роботу лише з офіційним працевлаштуванням, Сфера зеленого туризму
відповідно до чинного законодавства України. Обов’язки:
• організаційна робота;
ОСВІТА • замовлення та закупівля сировини для виготовлення
крафтової продукції;
Національний університет "Полтавська політехніка • презентація та реалізація продукції;
імені Юрія Кондратюка" • консультування потенційних клієнтів;
Навчально-науковий інститут фінансів, економіки, • участь у прийнятті маркетингових рішень.
управління та права
2020 - 2021 Фахівець дирекції інституту
Ступінь вищої освіти: магістр з 01.2021 по 05.2022
Спеціальність: підприємництво, торгівля та біржова Національний університет «Полтавська політехніка імені Юрія
діяльність. Кондратюка», м. Полтава
Диплом з відзнакою. Обов'язки:
По завершенню навчання та одержання диплома - робота з документами:
бакалавра проходила стажування в Міністерстві освіти і • прийом, сортування й обробка вхідної документації;
науки України (у відділі кадрів апарату міністерства • оформлення, реєстрація та візування документів;
Департаменту кадрового забезпечення), після • внутрішнє та зовнішнє листування;
проходження якого була прийнята на роботу до відділу • підготовка звітної документації;
кадрів Національного університету "Полтавська - проведення консультацій та контроль за дотриманням
політехніка імені Юрія Кондратюка" за рекомендацією правил і вимог освітнього процесу;
директора інституту. - забезпечення комунікації керівництва з усіма учасниками
освітнього процесу;
Полтавський національний технічний університет імені - взаємодія з іншими структурними підрозділами та іншими
Юрія Кондратюка організаціями.
Навчально-науковий інститут фінансів, економіки та
менеджменту Секретар відділу кадрів
2015 - 2019 з 10.2019 по 01.2021
Ступінь вищої освіти: бакалавр Національний університет «Полтавська політехніка імені Юрія
Спеціальність: управління персоналом та економіка праці. Кондратюка», м. Полтава
Диплом з відзнакою. Обов'язки:
- ведення кадрової документації відповідно до чинного
ПРО МЕНЕ законодавства України;
- підбір кандидатів на заміщення вакантних посад та ведення
До роботи ставлюсь скрупульозно та відповідально. первинних співбесід;
Завжди виконую свої обов'язки належним чином: якісно - консультування співробітників з кадрових питань;
та вчасно з націленістю на результат. - оформлення та ведення обліку надання усіх видів відпусток
На одному рівні подобається робота з документами та працівникам, здійснення контролю за складанням і
робота з людьми. За характером - неконфліктна людина додержанням графіків відпусток;
та вмію працювати в команді. Поважаю думку інших, вмію - формування і ведення особових карток та особових справ
знаходити спільну мову. Постійно працюю над собою. працівників;
Хочу працювати у дружньому колективі, де всі поважають - участь у розробці та впровадженні посадових інструкцій
один одного. співробітників;
- формування бланків контрактів з науково-педагогічними
НАВИЧКИ працівниками;
- взаємодія з іншими структурними підрозділами;
Уважність, робота в команді, тайм-менеджмент, грамотна - проведення аналізу щомісячних та річних звітів працівників
усна та письмова мова, вміння працювати з великим щодо виконання умов контрактів;
обсягом інформації, вміння працювати в умовах - передача документів до архіву;
багатозадачності, толерантність, комунікабельність, - проведення телефонних консультацій;
ведення документації, високий рівень відповідальності, - забезпечення комунікації керівництва відділу кадрів з
пакет MS Office, впевнений користувач ПК, порядність. працівниками.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: