• Файл

Зоя

Помічник бухгалтера, діловод

Місто:
Біла Церква

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Ковбасюк Зоя Василівна.
Дата народження: 03.02.1986 р.
Телефон моб. [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»).
E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Претендую на вакансію: Керівник відділу, менеджер, робота з первинною документацією.
Досвід роботи.
Період роботи: З 2011 по 2025 рр.
Назва організації: ПП «ВП Будсервіс» ( ТОВ «Бау-Люкс» ) м. Біла Церква.
Посада: Керівник відділу, менеджер з постачання.
Посадові обов’язки:
-Робота в 1С (формування рахунків, видаткових, податкових накладних);
-Пошук та вибір постачальників;
- Ведення переговорів та укладання договорів;
- Контроль за виконанням умов договорів;
- Замовлення товару в необхідній кількості та асортименті;
- Щомісячна звірка з постачальниками;
- Аналіз ринку та моніторинг цін;
- Підготовка звітності та аналітики;
- Ведення облікової документації;
- Взаємодія з іншими відділами компанії;
- Підвищення кваліфікації та участь у навчальних заходах;
- Розв’язання конфліктних ситуацій з постачальниками та покупцями;
- Контроль роботи працівників відділу;
- Впровадження різних акцій;
- Виконання службових доручень свого керівника.
Період роботи: З 2009 по 2011 рр.
Назва організації: ТОВ «Океан-Морепродукт» м. Київ.
Посада: Менеджер оптової торгівлі (бухгалтер).
Посадові обов’язки:
-Формування актів, рахунків, податкових (робота в 1С);
- Формування щотижневих звітів про заборгованість;
- Оплата за рахунками, рознесення банківської виписки в 1С;
- Корегування накладних;
- Ведення баз даних, контроль вхідної та вихідної документації;
- Робота з клієнтами;
- Прийом заявок на продукцію;
- Розробка щотижневого відрядження для експедитора.

Період роботи: З 2008 по 2009 рр.
Назва організації: Дилерська компанія Nissan, ТОВ «Свобода-Авто» м. Київ.
Посада: Асистент комерційного директора, маркетолог.
Посадові обов’язки:
-Виконання доручень керівника;
- Планування робочого часу директора;
- Робота з первинною документацією;
- Виписка документів для ДАІ;
- Формування бюджету на рекламу;
- Розроблення та затвердження макетів;
- Співпраця з постачальником та Медіа Холдінгом;
- Реєстрація вхідної та вихідної документації;
- Організація життєдіяльності салону, вирішення організаційних питань.
Період роботи: З 2007 по 2008 рр.
Назва організації: АКБ ПФ «Приват Банк» м. Київ.
Посада: Касир-операціоніст, менеджер з обслуговування клієнтів.
Посадові обов’язки:
-Прийом платежів;
- Здійснення грошових переказів;
- Виконання плану підрозділу за допомогою програми крос-продаж;
- Відкриття і обслуговування поточних, депозитних и карточних рахунків фізичних осіб та інше.
Освіта:
Навчальний заклад: Вінницький соціально-економічний інститут вищого навчального закладу « Відкритий міжнародний університет розвитку людини «Україна».
Дата закінчення: Червень 2008 рік.
Факультет: Економіки та підприємства;
Спеціальність: Менеджмент організації, економіст.
Форма навчання: Денна.

Професійні навики:
Знання мов: Німецька-базова, англійська - в процесі активного розвитку.
Комп’ютерні навики: Активний користувач.
Наявність водійських прав: Категорія В.
Особисті якості: Цілеспрямована, відповідальна, комунікабельна. Аналітичний склад розуму. Легко та охоче навчаюсь. Без шкідливих звичок.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: