• Файл

Світлана

Бухгалтер

Розглядає посади:
Бухгалтер, Бухгалтер з первинної документації, Фінансист, Головний бухгалтер
Вік:
40 років
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Дистанційно

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Літовченко Світлана Вікторівна
Дата народження: 14 квітня 1985
Телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Електронна пошта: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Адреса: Київ, м. Позняки
Досвід роботи:
З Жовтня 2018
ТОВ «Сталкон»
Бухгалтер
- оформлення первинної бухгалтерської документації 1С (V8): рахунки, видаткові, акти, ТТН, довіреність;
- проведення звірок з контрагентами, акти звірок;
- контроль дебіторської заборгованості - Робота в M.E.DOС та Вчасно;
- контроль та архівація первинних документів;
- спілкування з клієнтами
- виконання доручень головного бухгалтера.
Також за сумісництвом виконання адміністративних обов'язків:
- замовлення канцтоварів, води, кави, госп.потреб. Прийом товару та документальне оформлення;
- оформлення та відправка документів Укр.пошта та Нова пошта

ТОВ «Голденпак»
Бухгалтер з первинної документації
Квітень 2010 – вересень 2018

- прийом та обробка замовлення від клієнта;
- оформлення первинної бухгалтерської документації в 1С (V8): рахунки, видаткові та податкові накладні, довіреність;
- реєстрація податкових накладних у M.E.DOC;
- контроль бази даних за обсягами замовлень, залишками товарів на складах;
- ведення клієнтської бази;
- налагодження зворотного зв'язку із клієнтами. Встановлення причини незадоволеності клієнта спільною роботою;
- контроль дебіторської заборгованості.

ТОВ "Уніпром"
Червень 2007 – Січень 2010
Менеджер з документального оформлення продажів
- виписка та контроль оплати рахунків клієнтів;
- контроль бази даних за обсягами замовлень, залишками товарів на складах;
- оформлення первинної бухгалтерської документації: рахунки, видаткові та податкові накладні;
- проведення звірок з контрагентами;
-ведення клієнтської бази

АКІБ «УкрСиббанк» «Київське регіональне управління»
Вересень 2006 – квітень 2007
Фахівець з операційної діяльності середнього та малого бізнесу
- відкриття, ведення та закриття поточних та депозитних рахунків юридичних осіб у національній та іноземній валютах, карткових рахунків для зарплатних проектів та корпоративних карток;
- формування юридичних справ - Провидіння платежів у системі «Клієнт-Банк»;
- контроль за правильністю оформлення заяв на переказ та видачу готівки з каси, проставленням балансових касових символів;
- оприбуткування та списання грошових книжок із позабалансового рахунку.

Освіта:
2002-2008
Київський Славістичний Університет
Факультет економіки та управління
Фахівець
Професійні навички:
Володіння офісними програмами Excel, MS Word, 1C (V8) Управління торговим підприємством для України, M.E.DOC, Вчасно
Знання мов:
Українська – вільно володію
Англійська – базові знання
Додаткова інформація: Я відповідальна і уважна до деталей людина. Маю такі якості як стресостійкість, посидючість, швидко навчаюсь, лояльність, не конфліктність.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: