• PRO

Софія

Адміністратор магазину, 25 000 грн

Розглядає посади:
Адміністратор магазину, Адміністратор, Рекрутер, Директор магазину, Direct-менеджер, Касир
Вид зайнятості:
повна
Вік:
25 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав ел. пошту та Instagram.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Адміністратор

з 06.2024 по 02.2025 (8 місяців)
Всі. Свої (Роздрібна торгівля)

Продавець-консультант

з 11.2023 по 06.2024 (7 місяців)
Всі. Свої, Київ (Роздрібна торгівля)

Housekeeping

з 01.2023 по 08.2023 (7 місяців)
The Barrington Hotel, Halifax, Canada (Готельно-ресторанний бізнес)

Продавець-консультант

з 11.2021 по 10.2022 (11 місяців)
A-Shop, Київ (Роздрібна торгівля)

Освіта

КНУКіМ

Менеджмент, Миколаїв
Вища, з 2017 по 2021 (4 роки)

Спеціальність- Інформаційна, бібліотечна та архівна справа

Знання і навички

  • Проведення співбесід
  • Ведення звітності
  • Навчання персоналу
  • Стресостійкість
  • Урегулювання конфліктів
  • Знання касової дисципліни
  • Тайм-менеджмент
  • Робота з клієнтами
  • Робота в команді
  • Уміння працювати в режимі багатозадачності
  • Комунікабельність
  • Ведення документації
  • Управління командою
  • Користувач 1С
  • Здатність до навчання
  • Відповідальність

Знання мов

Англійська — середній

Додаткова інформація

На попередній роботі здобула багато досвіду, а саме робота з персоналом (під моїм керівництвом було близько 15-20 людей), щоденна комунікація з командою, клієнтами, брендами, іншими відділами магазину.
Щодня вирішувала безліч смарт-задач, контролювала відкриття та закриття касової зміни, проводила щоденні брифінги для команди, звітувала про плани магазину та показники, визначала і робила акцент на тому що треба покращити, приймала участь в інвентаризаціях, слідкувала за поповненням розхідних матеріалів, вирішувала технічні проблеми, підтримувала контакт з брендами, запрошувала та влаштовувала зустрічі та навчальні тренінги для команди, вирішувала складні конфліктні ситуації.
Регулярно займалась навчанням персоналу, контроль роботи в залі, надання відповідних матеріалів, адаптація, підтримка та мотивація.
Письмова та усна звітність, заповнення та ведення різноманітних таблиць (володію 1с, Excel, Word).
Я зацікавлена в особистому розвитку і в розвитку компанії в якій я працюю.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: