• Файл

Ирина

Секретар

Розглядає посади:
Секретар, Архіваріус, Адміністратор
Вік:
58 років
Місто:
Одеса

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Ірина Онофрейчук
Діловодство, архівна справа, інформаційна робота

Контакти
Тел. [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Адреса: Україна, м. Одеса
Ел. пошта: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Про мене
Працюю у сфері ведення загального діловодства, архівної справи та організаційно-
інформаційної роботи більше 18 років. Наразі займала посаду заступника начальника відділу документування в Одеській області Управління організаційного забезпечення, документообігу та контролю Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Одеса). Попередня посада – заступник начальника відділу організаційно-інформаційної роботи Одеського обласного центру зайнятості, маю 6 ранг державного службовця.

Професійний досвід
2024 -2025 Південне міжрегіональне управління Міністерства юстиції (м. Одеса)
Заступник начальника відділу, головний спеціаліст

2006 – 2024 Одеський обласний центр зайнятості
Заступник начальника відділу, головний спеціаліст

2005 – 2006 ГУ ДСНС України в Одеській області
Провідний спеціаліст відділу управління планування та моніторингу
техногенно-природної безпеки

Професійні навички
• Ведення загального діловодства та архівної справи;
• Реєстрація вхідної, вихідної та внутрішньої документації, передача документів на розгляд керівнику установи, складання резолюції та проставлення документів на контроль;
• Контроль за виконанням документів на особливому контролі, складання щоденного моніторингу;
• Підготовка звітів щодо розгляду письмових звернень громадян, запитів на публічну інформацію, загального діловодства;
• Використання системи електронного документообігу - СЕД, «Мегаполис», «Інтегра-Флоу - 2016»;
• Реєстрація та контроль за виконанням письмових, електронних звернень громадян, запитів на публічну інформацію;
• Організаційна робота;
• Складання договорів щодо виготовлення та розміщення інформаційних матеріалів про діяльність організації;
• Підготовка аналітичних висновків;
• Вміння працювати з нормативними документами.

Особисті навички
• організаційні навички
• стресостійкість
• вміння працювати як в команді так і самостійно

Освіта
Департамент ведення загального діловодства та архівної справи Одеської обласної державної адміністрації, закінчила у 2022 році
Інститут підготовки кадрів державної служби зайнятості України, закінчила у 2020 році
Одеський державний гідрометеорологічний інститут, закінчила у 1990 році

Мови
Українська, Англійська (Pre Intermediate A2)

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: