• Файл

Олена

Адміністратор магазину

Місто:
Нікополь

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Панкєєва
Олена Василівна
Я досвідчений фахівець із багаторічним стажем у бухгалтерії, економіці та
адміністративній діяльності. Високий рівень відповідальності, уважність до
деталей і аналітичне мислення допомагають ефективно вирішувати робочі
завдання.

Готова розглянути різні вакансії, де можу застосувати свій досвід та
навички – відкрита до нових можливостей і швидко навчаюсь.

Досвід роботи

2013 – 2025
Контакти
Бухгалтер
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
С/Т «Славутич»
– комплексне ведення бухгалтерського обліку
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») – складання звітів про обіг коштів
– робота з MS Office (Word, Excel)
– ведення документообігу
м. Нікополь, Дніпропетровська обл., – облік товарно-матеріальних цінностей
Україна – проведення банківських операцій та узгодження рахунків

Дата народження: 15.08.1972 2007 – 2013

Економіст відділу збуту,
Освіта Менеджер торгового комплексу
ТОВ ПНЦ «Трубосталь»
Середня спеціальна
– робота в 1С з рахунками і видатковими накладними
(технічна) освіта
– перевірка коректності документації
Нікопольський – співпраця із працівниками інших департаментів компанії
металургійний технікум для забезпечення ефективної роботи
– оптимізація процесів
Спеціальність «Дефектоскопія
продукції прокатного виробництва»
1996 – 2007

Вища освіта Бухгалтер
С/Т «Славутич»
Державний інститут підготовки
та перепідготовки кадрів – комплексне ведення бухгалтерського обліку
– підготовка первинної документації (рахунки, акти,
Спеціальність “Облік і аудит” видаткові накладні)
– робота з банківськими та касовими документами
– контроль правильності фін. даних
Мови
Українська - рідна Навички
Російська - вільно
MS Office (Word, Excel) Високий рівень відповідальності
Знання ПК на впевненому рівні Здатність до навчання
Аналітичне мислення Пунктуальність
Уважність до деталей Комунікабельність

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: