• Файл

Анна

Асистент керівника

Розглядає посади:
Асистент керівника, Ревізор, Менеджер із закупівель, Менеджер ЗЕД, Менеджер по роботі з клієнтами, Керівник освітнього проєкту, Помічник керівника, Logistics Officer, Координатор
Вік:
39 років
Місто:
Харків

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

АННА ДЕЙНЕКО
АСИСТЕНТ КЕРІВНИКА
Вік: 39 (02.09.1985)
Маю досвід у різних сферах. Шукаю позицію, на якій зможу
реалізувати свої навички та уміння. На мою думку, ніколи не пізно
навчатися, розвиватися та змінюватися. Діючий ФОП 3 групи.
Готовність до відряджень.
Бажаний рівень прибутку: 55 000 грн.

ДОСВІД РОБОТИ

11.2023-10.2024
СКІЛИ Асистент керівника -
- ПК, MS Office KONZULT Praha spol. s r.o., м. Прага, Чехія
- 1C Внутрішній стратегічний аналіз (виділення потреб компанії, аналіз і
- Trello, ProWorkflow
виявлення бізнес-проблем для їх подальшого вирішення,
- Photoshop, ArchiCAD, 3DsMax
покращення управління впровадженнями рішень та коригування
- уважність
планів під час роботи у Чеській Республіці та інших країнах ЄС).
- відповідальність
Робота з базами даних (аналіз, дослідження, обробка,
- націленість на результат
систематизація, узагальнення). Систематизація процесів (обробки
ЗНАННЯ МОВ та підготовки фінансових документів, обробки та підготовки
- українська (рідна)
кадрових документів, обліку та аудиту матеріальних цінностей
- англійська (вище середнього)
(автопарк). Контроль своєчасності вхідних та вихідних оплат.
- російська (вільно)
Взаємодія з державними податковими органами від імені компанії.
- чеська (базовий)
Вирівняно звітність за період 2022-2023 рр., систематизовано
КОНТАКТНА ІНФОРМАЦІЯ роботу з кадровою документацію для штату 60 працівників та 25
email: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») працівників аутсорсу, систематизовано ведення обліку автопарку з
тел: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») авто.
адреса: Харків, Україна
Напрямок діяльності компанії - зелена енергетика (інсталяція
сонячних панелей у промислових масштабах).

11.2023-10.2024
Асистент керівника -
ОСВІТА Mirisolar s.r.o., м. Прага, Чехія
Менеджмент. Управління Внутрішній стратегічний аналіз (виділення потреб компанії, аналіз і
інтелектуальною власністю виявлення бізнес-проблем для їх подальшого вирішення,
Українська інженерно-
покращення управління впровадженнями рішень та коригування
педагогічна академія, Харків|
планів під час роботи у чеській Республіці та інших країнахЄС ).
09.2019 – 12.2020
Робота з базами даних (аналіз, дослідження, обробка,
Архівіст, історик, викладач систематизація, узагальнення). Систематизація процесів (обробки
історії та суспільно-політичних та підготовки фінансових документів, обробки та підготовки
дисциплін кадрових документів, обліку та аудиту матеріальних цінностей
Харківський національний
(автопарк). Контроль своєчасності вхідних та вихідних оплат.
университет ім. В.Н. Каразіна|
Взаємодія з державними податковими органами від імені компанії.
09.2002 – 06.2007
Систематизовано роботу з кадровою документацію для штату 40
працівників та 25 працівників аутсорсу, систематизовано ведення
ДОДАТКОВІ КУРСИ
обліку автопарку з 3 авто.
QA тестувальник
Напрямок діяльності компанії - зелена енергетика (інсталяція
IT specialists training center
сонячних панелей у промислових масштабах).
SkillUP, Київ| 09.2023 – 11.2023

Декоратор, дизайн інтер'єру
Інститут моди та дизайну, Харків|
09.2010 – 07.2011
АННА ДЕЙНЕКО
АСИСТЕНТ КЕРІВНИКА
Вік: 39 (02.09.1985)
Маю досвід у різних сферах. Шукаю позицію, на якій зможу
реалізувати свої навички та уміння. На мою думку, ніколи не пізно
навчатися, розвиватися та змінюватися. Діючий ФОП 3 групи.
Готовність до відряджень.
Бажаний рівень прибутку: 55 000 грн.

ДОСВІД РОБОТИ

03.2023-08.2023
СКІЛИ Адміністративний працівник, асистент керівника-
- ПК, MS Office Herbs & Co. s.r.o., м. Прага, Чехія
- 1C Робота з фінансовою документацією, контроль своєчасності
- Trello, ProWorkflow вхідних та вихідних оплат. Виставлення інвойсів контрагентам у
- Photoshop, ArchiCAD, 3DsMax
Чеській Республіці та інших країнах ЄС (В2В). Контроль складу.
- уважність
Взаємодія з бухгалтерами, друкарнями, орендаторами, агентами з
- відповідальність
продажу. Виконання поточних завдань директора компанії.
- націленість на результат
Напрямок діяльності компанії - виробництво та продаж вейпів,
ЗНАННЯ МОВ медичного канабісу.
- українська (рідна)
- англійська (вище середнього)
05.2021-02.2022
- російська (вільно)
- чеська (базовий)
Асистент фізичної особи-підприємця, байер -
Онлайн-магазин одягу для спорту, сувенірів,
КОНТАКТНА ІНФОРМАЦІЯ
email: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») м. Харків
тел: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») Координування проєкту у партнерстві з інвестором. B2B, B2C.
адреса: Харків, Україна Пошук постачальників. Закупівля товару. Логістика. Супровід
розмитнення. Облік та аудит. Інвентаризація, ведення складу.
Робота з маркетплейсами. Ввела в обіг більше 700 позицій товару.

06.2003-10.2021
Репетитор з англійської мови -
ОСВІТА
Менеджмент. Управління Самозайнятість, м. Богодухів, м. Харків
інтелектуальною власністю Приватні заняття з англійської, української мови та математики з
Українська інженерно- учнями 1-11 класів, підготовка до ДПА. Більше 40 учнів.
педагогічна академія, Харків|
09.2019 – 12.2020 01.2015-09.2021
Архівіст, історик, викладач Дизайнер інтер'єру -
історії та суспільно-політичних Самозайнятість, м. Харків
дисциплін Проєктування та візуалізаціїї дизайну інтер'єру. Ведення проєктів
Харківський національний "під ключ". Керування бригадою будівельників, контроль закупівель
университет ім. В.Н. Каразіна|
матеріалів, меблів, техніки. Більше 400 кв.м. зданої площі.
09.2002 – 06.2007

03.2018-09.2019
ДОДАТКОВІ КУРСИ
Методист. Автор навчальних матеріалів -
QA тестувальник
IT specialists training center Міжнародний освітній проєкт SmartJ, м. Харків
SkillUP, Київ| 09.2023 – 11.2023 Координування роботи у циклі автор-редактор-верстальник-філіал
Декоратор, дизайн інтер'єру 50% навчальних модулів. Контроль якості навчальних матеріалів.
Інститут моди та дизайну, Харків| Авторка занять. Географія покриття проєкту - 24 міста у 8 країнах
09.2010 – 07.2011 євразійського регіону.
АННА ДЕЙНЕКО
АСИСТЕНТ КЕРІВНИКА
Вік: 39 (02.09.1985)
Маю досвід у різних сферах. Шукаю позицію, на якій зможу
реалізувати свої навички та уміння. На мою думку, ніколи не пізно
навчатися, розвиватися та змінюватися. Діючий ФОП 3 групи.
Готовність до відряджень.
Бажаний рівень прибутку: 55 000 грн.

ДОСВІД РОБОТИ

11.2015-01.2016
СКІЛИ Менеджер з продажів -
- ПК, MS Office ЗАТ "Оптімус", м. Харків
- 1C Продаж оптичних товарів та аксесуарів до них, консультування
- Trello, ProWorkflow
покупців із залученням лікарів-офтальмологів. Виконання плану
- Photoshop, ArchiCAD, 3DsMax
продажів. Ведення КУРО, інвентаризація.
- уважність
- відповідальність
10.2013-12.2014
- націленість на результат
Педагог-організатор -
ЗНАННЯ МОВ
- українська (рідна) Харківська спеціалізована школа №109
- англійська (вище середнього) Супровід виховного процесу. Написання сценаріїв, проведення
- російська (вільно) позакласних заходів, у т.ч. із залученням працівників державних
- чеська (базовий) установ (співробітники лікарень, правоохоронних органів,
спортсмени тощо). Залучення учнів до участі у шкільному житті
КОНТАКТНА ІНФОРМАЦІЯ
міського, районного, обласного, державного та міжнародного
email: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
тел: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») рівнів. Куратор осередку учнівського самоврядування. Старший
адреса: Харків, Україна інструктор ЗНО. Підняла рейтинг школи на 67%.

12.2011-09.2013
Асистент керівника -
Фірма "NEW Perfomance", м. Харків
ОСВІТА Підготовка проєктної документації та візуалізацій дизайну
Менеджмент. Управління інтер'єру, оформлення дизайн-проєктів. Комунікація з
інтелектуальною власністю замовниками. Супровід виконання замовлень на меблі, логістика
Українська інженерно- по Україні. Обов'язки офіс-менеджера.
педагогічна академія, Харків|
09.2019 – 12.2020 09.2011-11.2011
Архівіст, історик, викладач Група запуску -
історії та суспільно-політичних ТОВ "Цифровий", м. Харків
дисциплін Підготовка до відкриття нових торгових точок з продажу цифрової
Харківський національний техніки, налагодження продажів на торговій точці, напрацювання
университет ім. В.Н. Каразіна| лояльності покупців. Запуск 3 магазинів за 3 місяці.
09.2002 – 06.2007

09.2008-10.2008
ДОДАТКОВІ КУРСИ
Керуючий магазином -
QA тестувальник
IT specialists training center
ЗАТ "АЛЛО", м. Богодухів, Харківська обл.
SkillUP, Київ| 09.2023 – 11.2023 Управління персоналом. Продаж товарів. Контроль виконання
плану продажів. Ведення обліку, контроль касової дисципліни,
Декоратор, дизайн інтер'єру
Інститут моди та дизайну, Харків| інвентаризація. Контроль дотримання корпоративного стилю,
09.2010 – 07.2011 техніки продажів персоналом мережі, а також співробітниками
банків, залучених до співпраці на підзвітній торговій точці.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: