- Файл
Олександра
Юрист
- Вік:
- 38 років
- Місто:
- Київ
Контактна інформація
Шукач вказав телефон .
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/12867037/
Завантажений файл
Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.
Адреса: вул. Князів Острозькиз, 15, кв. 7, м. Київ
Моб.: [
Дата і місце народження: 09.06.1987, м. Київ
Сімейний стан: одружена
Громадянство: Україна
Освіта
2008р.-2011р.
Український державний університет фінансів та міжнародної торгівлі
Аспірантура: міжнародне право.
2003р.-2008р.
Український державний університет фінансів та міжнародної торгівлі
Факультет: правознавства та міжнародних відносин.
Спеціальність: міжнародне право.
Кваліфікація: магістр міжнародного права, червоний диплом.
Досвід роботи
08.2021 –
10.2024
07.2020 –
08.2021
07.2016 –
06.2020
01.2016 р. –
07.2016 р.
Кафе “SAGE„ – co-founder.
Операційне управління закладом.
Організація, ведення та контроль роботи всіх підрозділів.
Контроль за виконанням технології виробництва.
Контроль касової дисципліни та дотримання фінансової дисципліни всіма співробітниками закладу.
Робота над маркетингом закладу.
Підбір, навчання, оцінка, розвиток та мотивація персоналу.
Центральне міжрегіональне управління Міністерство юстиції (м. Київ) – заступник начальника відділу з питань нотаріату у Київській області Управління нотаріату.
Проведення комплексних перевірок організації нотарільної діяльності, дотримання порядку вчинення нотаріальних дій та виконання правил ведення нотаріального діловодства державних нотаріальних контор та приватних нотаріусів, згідно з чинним законодавством, у межах наданих повноважень, участь у провденні планових та позапланових, у тому числі виїзних перевірок нотаріусів, адвокатів, осіб, які надають юридичні послуги, як суб’єкти первинного фінансового моніторингу.
Розгляд звернень фізичних та юридичних осіб, з питань, віднесених до нотаріалної діяльності, здійснення прийому громадян, з питань віднесених до компетенції відділу.
Контроль за виконанням доручень Міністерства юстиції України та керівництва Управління, підготовка довідок, доповідних записок за результатами комплексних, контрольних, цільових перевірок державних нотаріальних контор та приватних нотаріусів.
Забезпечення виконання доручень в рамках Конвенції про правову допомогу та правові відносини у цивільних, сімейних та кримінальних справах 1993 року та міжнародних договорів України, в частині виконання доручень у цивільних справах.
Департамент економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київська міська державна адміністрація)
заступник начальника юридичного відділу, заступник начальника відділу нормативно-правової роботи Управління правового забезпечення.
Моніторинг та вивчення стану нормативно-правового регулювання у сферах, що належать до компетенції Департаменту.
Підготовка пропозицій з питань нормативно-правового регулювання діяльності територіальної громади міста Києва;
Підготовка пропозицій щодо необхідності вжиття заходів для внесення змін, скасування актів Департаменту, розпоряджень виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), рішень Київської міської ради, які суперечать законодавству України та потребують приведення у відповідність до вимог законодавства України.
Здійснення аналізу регуляторних актів Департаменту.
Розроблення та аналіз відповідності законодавству та міжнародним договорам України, проектів угод, договорів, меморандумів, наказів, інших нормативно-правових актів з питань, що належать до компетенції Департаменту, та готуються для підпису керівництву Департаменту.
Розроблення та участь у розробці проектів рішень Київської міської ради, розпоряджень виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) та Київського міського голови, інших нормативно-правових актів, що належать до компетенції Департаменту, проведення правової експертизи.
Забезпечення розроблення та реалізацію структурними підрозділами Департаменту заходів консультативного, методичного та роз’яснювального характеру з питань, віднесених до повноважень Департаменту та дотримання законодавства України;
Головне територіальне управління юстиції у місті Києві – начальник відділу організаційної роботи, документування та контролю.
Керівництво роботою відділу, забезпечення виконання покладених на відділ завдань щодо участі у реалізації державної політики у сфері Управління.
Координація та організація роботи відділу щодо його ефективної взаємодії з іншими структурними підрозділами управління, органами виконавчої влади та самоврядування, науковими і громадськими організаціями з питань звернень громадян та контролю.
Підготовка рішення у межах наданих відділу повноважень, здійснення контролю за якістю підготовки і оформлення документів, вжиття заходів щодо їх своєчасного виконання.
Забезпечення підготовки проектів рішень та пропозицій на виконання доручень органів виконавчої влади вищого рівня, керівництва Управління.
Розроблення нормативних та організаційно – методичних документів з питань організації роботи із зверненнями громадян.
Контроль за дотриманням виконавської та трудової дисципліни, забезпечення дотримання працівниками вимог законодавства України про державну службу та боротьбу з корупцією.
Офіційне листування з органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування, з підвідомчими установами з питань що належать до компетенції відділу.
Контроль за веденням діловодства та діловодства про розгляд звернень громадян.
Зберігання та використання документи з грифом «Для службового користування», "Особливої важливості”, "Цілком таємно” і "Таємно”.
10.2015 р. –
11.2015 р.
Чергові вибори депутатів Київської міської ради та Київського міського голови, повторне голосування чергових виборів Київського міського голови.
Юридичний супровід.
Секретар дільничної виборчої комісії.
10.2014 р. –
09.2015 р.
Управління праці та соціального захисту населення Печерської районної в місті Києві державної адміністрації – головний спеціаліст з питань запобігання та виявлення корупції.
Розроблення та проведення заходів щодо запобігання корупційним правопорушенням, а також контроль за їх проведенням.
Надання роз’яснення щодо застосування антикорупційного законодавства.
Перевірка фактів своєчасності подання декларацій, їх перевірка на наявність конфлікту інтересів, а також здійснення логічного та арифметичного контролю декларацій.
Виявлення фактів, що можуть свідчити про вчинення корупційних правопорушень посадовими чи службовими особами управління, а також ознак правопорушення за результатами перевірок декларацій про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру.
Взаємодія з підрозділами з питань запобігання та виявлення корупції державних органів, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій, спеціально уповноваженими суб’єктами у сфері протидії корупції.
Розгляд в межах повноважень повідомлення щодо причетності працівників управління до вчинення корупційних правопорушень.
09.2013 р. –
09.2014 р.
Комунальне підприємство по утриманню житлового господарства Печерського району м. Києва «Печерська брама» - юрисконсульт І категорії.
Розроблення документів правового характеру.
Ведення кодифікаційної роботи (облік і контроль за змінами у законодавстві України).
Претензійно-позовна робота.
Розроблення пропозицій для усунення недоліків і поліпшення господарсько-фінансової діяльності підприємства.
Робота з виконавчими службами.
Проведення правової експертизи наказів та договорів підприємства.
Проведення консультації з мешканцями та орендарями.
Підготовка документів для передачі в архів.
05.2014 р.
Юридичне супроводження Позачергових виборів Київського міського голови та депутатів Київської міської ради.
12.2013 р.
Юридичне супроводження Повторних виборів народних депутатів України до Верховної Ради України VII скликання в одномандатних виборчих округах №№ 94, 132, 194, 197, 223.
05.2011р.-
02.2013р.
Нотаріальна контора Авдієнко - Помічник нотаріуса.
Робота с фізичними та юридичними особами при підготовці всього комплексу документів, для здійснення будь-яких нотаріальних дій, а саме:
• Договори відчуження нерухомого майна.
• Договори оренди транспортних засобів.
• Договори застави, іпотеки.
• Заповіти.
• Договори дарування нерухомого майна.
• Договори відчуження транспортних засобів.
• Договори займу.
• Попередні договори.
• Шлюбні договори.
• Згоди батьків на виїзд дитини закордон
• Згоди подружжя на купівлю-продаж рухомого та нерухомого майна.
• Довіреності.
• Ведення архіву.
• Ведення електронних реєстрів;
09.2007р.-
03.2011р.
Український державний університет фінансів та міжнародної торгівлі - Начальник відділу виховної та позанавчальної роботи.
Координація та організація роботи за роботою відділу.
Організація виховного процесу в Університеті згідно чинного законодавства.
Організація, контроль і документальне супроводження всієї культурно-масової діяльності університету.
Робота з наказами, розпорядженнями, службовими записками, посадовими інструкціями, положеннями та іншими внутрішніми документами.
Складання наказів про преміювання і дисциплінарні порушення.
Робота с трудовими договорами, договорами оренди, договорами купівлі-продажу.
Професійні знання:
Посвідчення водія (категорія В).
Мова: українська – рідна.
Англійська, італійська – середній.
Впевнений користувач ПК: Microsoft Office, Internet Explorer, Liga.
Особисті якості: відповідальне виконання своїх обов’язків, здатність до саморозвитку та швидкого навчання, вміння працювати самостійно та в колективі, володіння організаторськими здібностями, пунктуальність, комунікабельність, чесність, креативність, стійкість до стресів, порядність.
Схожі кандидати
-
Помічник юриста
Київ -
Помічник юриста, адвоката
Київ -
Юрисконсульт
Київ, Дніпро -
Юрист
Київ, Дистанційно -
Юрист (юрисконсульт)
Київ -
Юрист
Київ, Харків