• Файл

Оксана

Менеджер по роботі з клієнтами

Розглядає посади:
Менеджер по роботі з клієнтами, Мерчендайзер, Бухгалтер з первинної документації, Менеджер з закупівель, Спеціаліст з обслуговування клієнтів, Фахівець банку
Місто:
Суми

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

ФЕСЕНКО ОКСАНА МИХАЙЛІВНА

Громадянство: Україна Телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») Ел. пошта: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

МЕТА успішна робота у Вашій компанії

БАЖАНИЙ РІВЕНЬ ЗП розгляну Ваші пропозиції

ДОСВІД РОБОТИ

Листопад 2023 р. – березень 2025 р.

АТ «Укртелеком» (надання телекомунікаційних послуг)

Посада: спеціаліст з обслуговування клієнтів в ЦОА відділу продажів сервісів малому і середньому бізнесу та масовому
сегменту

Обов"язки:

— обслуговування клієнтів в ЦОА (підключення та відключення послуг, видача абонентського обладнання, оформлення
повернення обладнання);

— консультування абонентів щодо послуг, тарифів, умов підключення, оренди та придбання обладнання тощо;

— створення заявок на підключення послуг (інтернет, телефонія) та контроль за їх виконанням;

Вересень 2008 р. – листопад 2023 р.

ПФ «ДОМ» (продаж та надання послуг по встановленню віконних блоків з ПВХ, міжкімнатних –

та вхідних дверей, корпусних меблів)

Працювала на посаді: менеджер з продажу

Виконувала обов"язки:

— калькуляція та оформлення замовлень;

— адміністрування, ведення документообігу та подача звітності..

Червень 2003р. — серпень 2008р.

КУ Сумська обласна дитяча клінічна лікарня (бюджетна установа, лікувальний заклад)

Працювала на посаді: бухгалтер харчоблоку, бухгалтер автопарку, бухгалтер по ЗП

Виконувала обов"язки:

— ведення обліку продуктів харчування;

— ведення обліку ТМЦ, ПММ;

— ведення обліку використання автотранспорту;

— ведення обліку розрахунків з партнерами та постачальниками;

— ведення обліку використання робочого часу та розрахунків з персоналом, нарахування

заробітної плати та всіх інших виплат;

— працівника відділу кадрів на час відпустки (кадровий облік, підбір персоналу тощо).
Липень 1996р. — серпень 1999р.

АПТ ЗТ «Перемога» (сільгосппідприємство, виробництво продуктів харчування)

Працювала на посаді: бухгалтер, гол.бухгалтер

Виконувала обов"язки:

— ведення обліку основних засобів і складу ТМЦ;

— ведення обліку банківських та касових операцій;

— ведення обліку дебіторської та кредиторської заборгованості;

— ведення обліку основних витрат підприємства;

— складання загального балансу підприємства, звітність.

ОСВІТА

1995р.

Роменський с\х технікум (Роменський аграрний коледж)

Спеціальність: «Бух. облік і товарознавство»

1999р.

Сумський Державний Учбовий центр

Спеціальність: «Бух. облік і аудит»

2003р.

Сумський гуманітарно-економічний коледж

Спеціальність: «Оператор ПК,1С»

ПРОФЕСІЙНІ НАВИЧКИ І ЗНАННЯ

• досвід ведення бухгалтерського обліку на різних ділянках в сільгосппідприємстві,бюджетній установі, приватній фірмі;

• досвід нарахування заробітної плати, формування та подачі відповідної звітності

в контролюючі органи;

• досвід підбору персоналу, проведення кадрових перевірок та використання робочого часу;

• досвід проведення інвентаризацій, поточних перевірок складу ТМЦ;

• досвід обслуговування, пошуку та залучення клієнтів, знання різних технологій продажу;

• досвід ведення переговорів;

• вміння писати та рерайтити тексти різної тематики, сворення контенту для веб-сайтів.

ЗНАННЯ МОВ

• українська (високий рівень), російська (високий рівень)

КОРИСНІ ЯКОСТІ

• комунікабельність, стресостійкість, вміння працювати з людьми;

• здатність до навчання, бажання розвитку;

• відсутність шкідливих звичок.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: