• Файл

Руслан

Оператор 1C

Розглядає посади:
Оператор 1C, Фінансовий менеджер, Фінансист, Економіст, Аудитор, Фахівець з обліку, Аналітик
Місто:
Дистанційно

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Бугров Руслан Анатолійович

Дата народження: 19.02. 1989 року
Регіон: м.Харків
Телефон:[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
E-mail:[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Ціль
економіст, фін.менеджер

Освіта

Херсонський Національний Технічний Університет, бухгалтер-економіст(2011 г.) Кафедра: облік та аудит
Досвід роботи
-2010 – 2011 р. ТОВ «Компанія «Агро-Пром-Регіон» - Помічник головного бухгалтера

-2012 р. ФОП «Холодова» – Бухгалтер

-2012 по 2013 р. ТОВ «Посад» - Бухгалтер з первинної документації

-2013 р. ТОВ «УкрТрейд-Плюс» - Головний бухгалтер, помічник директора

-2014 год ТОВ «Дакорт»- бухгалтер-ревізор

-2015год-2016год ООО «Дакорт» - Керівник Харківської філії

-2016год по 24.02.2022год ТОВ «Мастер Сервис» - Економіст управлінського обліку
-2022 год по сьогодні Галерея мобільного звязку – Фінансовий менеджер та керівник відділу взаєморазрахунків с покупцями та постачальниками (ВЄД та Україна)

Ключові навички
• Досвід роботи з контролюючими органами в т.ч. при проходженні перевірок; подання квартальної, річної звітності в податкові органи, статистика.
• Ведення касової дисципліни, складання касових звітів;
• Работа с банками (кредитні договори, лізингові договори, банківськи операції в системі Кліент-Банк он- лайн ; iFOBS.
• Контроль дебіторської/кредиторської заборгованості;
• Ведення обліку з постачальниками та покупцями (надходження, вибуття, податковий облік);
• Складський облік;
• Управлінський облік, контроль всіх ділянок роботи (банк, податки, витрати, дохід, баланс);
• Координації нових проектів , переговори, повний контроль за работою філії;
• Вміння організації роботи в колективі;
• Ведення всіх ділянок ділової документації.
• Ведення обліку будівельних матеріалів, об’ектів будівництва (МШП, Основних засобів та інше)
• Облік ЗЕД (експорт , імпорт товарів )
• Взаємодія з ІТ спеціалістами по покращенню програм (будування нових звітів та покращення старих)
• Учет приобретения товаров и расчеты с поставщиками товаров
• Учет получения услуг ТЗР и др. от поставщиков товара
• Учет получения услуг ТЗР и др. от перевозчиков
• Учет приобретения других услуг
• Учет расчетов по прочим операциям
• Учет акций поставщиков
• Учет бонусов
• Учет комиссий по платежам
• Учет доходов и расходов
• Учет корректировок, взаимозачетов по задолженности
• Проведение регулярных сверок с поставщиками товаров и услуг
• Формирование актов расхождений, решение вопросов по их погашению, согласование и контроль за их закрытием
• Проведение регулярных сверок по полученным бонусам и компенсациям
• Анализ кредиторской задолженности по поставщикам
• Требование документации по: возникновению Кз, погашению Кз, списанию Кз
• Отражение в учете задолженности/начисление затрат и её погашения за: полученные товары (услуги, работы); полученные ОС, запасы, МБП; полученные кредиты, финансовой помощи и другие привлеченные средства; по мобильной связи; по транспортным услугам; ремонтно-строительным работам; за рекламу; аренду, эксплуатационные расходы; прочие расходы
• Начисление процентов за пользование кредитом
• Запуск и настройка новых проектов и подразделений компании
• Учет себестоимости товара
Знання мов
Украинский, русский - свободное владение.
Английский – средний А2, понимаю и читаю, могу вести переписку с частичным переводчиком
Сертифікати
Сертифікат «1С Підприємство 8.3» всіх модифікацій
Компьютерні навички
Вільно володію ПК (компютерними програмами та офісними додатками); Internet ; пакет Microsoft Office; 1С Бухгалтерія 8.3 , .7.1;
Клієнт-банк, М.Е.D.оk, СОНАТА ,електронний кабінет платника податків

Особисті якості
• Націлений на досягнення максимального результату
• Здатність вирішувати проблеми завдяки комунікаціям
• Відповідальний
• Стресостійкий

Додатково
Захоплююсь психологіею ,
Бізнес літературою,
одружений, маю дітей

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: