• Файл

Виктория

Помічник керівника, діловод

Вік:
46 років
Місто:
Черкаси

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

ОРЄХОВА Вікторія Володимирівна
Дата народження: 02.12.1978
Адреса проживання: м. Черкаси
Контакти: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Email: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Мета: зайняття посади помічника керівника, менеджера з постачання
Очікуваний рівень заробітної плати від 20 тис. грн.
Професійна діяльність: більше 10 років досвіду роботи у сферах логістики та транспортування газу
• організація і планування роботи керівника;
• організаційно-розпорядча робота (реєстрація, ведення, облік і зберігання ДСК, КТ);
• приймання, обробка кореспонденції;
• аналітика, робота із великими масивами даних в Excel таблицях;
• ведення первинного бухгалтерського обліку.
Серпень 2015 – грудень 2024 рр. – помічник керівника в Золотоніському ЛВУМГ ТОВ «Оператор ГТС України» (газотранспортні мережі)
Червень 2008 – травень 2010 рр. – головний бухгалтер ПП «ВІЛЛЕНС» (логістичні послуги бензовозами)
Березень 2007 – червень 2008 рр. – головний бухгалтер ТОВ «Фірма Новоком»
Грудень 2002 – березень 2007 рр. – бухгалтер з обліку медикаментів в
Пологовий будинок №2 м. Черкаси
Освіта:
2004 р. – Черкаський інженерно-технологічний інститут, спеціальність «Металорізальні верстати та системи», інженер-механік

2015 р. – Центр післядипломної освіти, доуніверситетської підготовки та розвитку кар’єри Черкаського державного технологічного університету
Спеціальність «Економіка», спеціаліст з обліку і аудиту

Професійні навички:
• високий рівень володіння програмним забезпеченням Microsoft Office, працюю в Excel, Google Sheets;
• великий досвід по роботі з програмним забезпеченням СЕДО (система електронного документообігу);
• досвідчений користувач SAP;
• навики роботи в 1С;
• високий рівень аналітичних здібностей;
• високий рівень організаційних навичок;
• знання англійської мови – pre-intermediate.
Особисті якості:
Вмію знаходити спільну мову з людьми та ефективно організовувати процес роботи; здатна самостійно відповідати за прийняті рішення. Психологічно стійка - зберігаю позитивний настрій в складних ситуаціях та їх вирішенні. Відповідальна, організована, уважна, маю прагнення заробляти. Готова працювати в команді й зацікавлена навчатися новому.
Шкідливих звичок не маю.
Маю водійське посвідчення кат. В, досвід кермування.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: