• Файл

Марина

Копірайтер

Розглядає посади:
Копірайтер, SEO-копірайтер
Вік:
55 років
Місто:
Харків

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

СЕМИЛЄТОВА МАРИНА
Копірайтер, віддалено • [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») • Портфоліо, тексти для Mjournal

ДОСВІД РОБОТИ

Копірайтер, Freelance 2018 - до сьогодні

Приватний підприємець із надання послуг реклами та
2006 - 2011
поліграфії

Керівник відділу реклами, Астрея ХХІ 2005 - 2006

Розробка рекламних та PR-стратегій, окремих матеріалів.
Взаємодія з відділами маркетингу та збуту.
Розподіл обов’язків серед співробітників відділу та контроль виконання конкретних
завдань (у підпорядкуванні 4 осіб).
Контакти з постачальниками рекламної продукції та послуг.
Складання рекламного бюджету та звітів з його виконання.

Керівник напрямку реклами та маркетингу, видавництво
2002 - 2004
“Фактор”, відділ художньої літератури

Створення відділу з нуля (у підпорядкуванні 3 осіб), підбір персоналу, розробка
функціоналу.
Розробка рекламних та PR-стратегій щодо новоствореного відділу художньої
літератури в цілому, окремих напрямків та конкретних видань.
Розробка рекламних та мерчандайзингових матеріалів, складання рекламних анотацій
до книг.
Взаємодія з постачальниками рекламних послуг.
Координація дій усіх напрямків під час рекламних та PR-кампаній (TV, радіо, участь у
виставках, інтерв’ю авторів, публікації в пресі тощо).
Складання рекламного бюджету та звітів з його виконання.
Контроль виконання мерчандайзингових умов видавництва у торгівельних точках по
всій країні.

Керівник відділу реклами, видавництво “Ранок” 2001 - 2002

Розробка рекламних та PR-стратегій, окремих матеріалів.
Створення відділу з нуля (у підпорядкуванні 5 осіб в штаті та 27 поза штатом), підбір
співробітників, розробка функціоналу.
Розподіл обов’язків серед співробітників відділу та контроль виконання конкретних
завдань.
Контакти з постачальниками рекламної продукції та послуг.
Координація дій позаштатних співробітників у різних регіонах країни.
Складання рекламного бюджету та звітів з його виконання.
Керівник відділу комунікацій, «PR-агентство Имя» 1999 - 2001

Первинні контакти з клієнтами агенції.
Підготовка та проведення переговорів, навчальних заходів.
Розподіл завдань серед співробітників (у підпорядкуванні 3 осіб).
Координація роботи відділів агенції.
Участь у розробці PR-стратегій, рекламних кампаній та окремих матеріалів, складання
ТЗ для проведення соцопитувань.
Складання звітної документації для клієнтів та керівництва агенції.

ОСВІТА

Харківський національний економічний університет імені
1999 - 2000
Семена Кузнеця

Підвищення кваліфікації за спеціальністю “Керівник відділу реклами та PR”

Харківський державний педагогічний інститут 1987 - 1992

Філологічний факультет

НАВИЧКИ

Володіння українською та російською мовами.
Оптимізація текстів (SEO для людей, техніка F, органічне вписування ключових фраз).
Базові знання html-верстки.
Дотримання ТЗ щодо кількості знаків, анкорів.
Оформлення файлів згідно з вимогами замовника щодо форматування.
Володіння LSI-навичками.
Адапттування механічного перекладу з іноземних мов, уміння “підчистити” текст, не
торкаючись змісту та авторського стилю.
Робота з різними мовними моделями штучного інтелекту, володіння техніками
формулювання промтів та корегування задач для нейромережі.
Фактчекінг, пошук офіційних джерел інформації (сайти державних органів,
статистичних агенцій, галузевих вісників тощо), зокрема закордонних.
Уміння грамотно замінити стилістику контенту згідно з Tone of Voice замовника та
контекстом майданчика розміщення.
Знання принципів та прийомів SMM.
Створення контенту для аутріч-просування.
Робота з Google Docs та Word, Excel-таблицями.
Уміння створювати тексти зі 100 % унікальністю (окрім текстів вузькоспеціальної
тематики з використанням професійних термінів, тут унікальність не нижче 85 %).

Рекомендації та відгуки про роботу доступні за запитом

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: