• PRO

Альбіна

Керуючий магазином, 35 000 грн

Розглядає посади:
Керуючий магазином, Регіональний менеджер, Територіальний керуючий, Помічник керівника, Адміністратор
Вид зайнятості:
повна
Вік:
23 роки
Місто:
Черкаси

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Замісник керівника магазину

з 12.2024 по нині (8 місяців)
Уманьпиво, ТОВ, Черкаси (Харчова промисловість)

Планування та організація своєї роботи
Організація та контроль роботи 4 магазинів з командою від 25+ осіб.
• Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
• Навчання та розвиток професійних навичок підлеглих
• Планування, звітність
• Відкриття нових магазинів
• Управління часом та вміння працювати з високим навантаженням
• Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів
• Дотримання корпоративної культури та цінностей
• Впровадження нововведень для покращення процесів та результативності роботи
• Аналіз конкурентного середовища для виявлення можливостей для розвитку
• Вирішення адміністративних та організаційних питань
• Участь у переговорах та зустрічах з партнерами

Керуючий магазином

з 09.2023 по 09.2024 (1 рік)
BAT Україна, Черкаси (Харчова промисловість)

• Організація та контроль роботи магазину з командою від 7 осіб.
• Створення щоденних, тижневих та місячних графіків роботи персоналу.
• Контроль відкриття/закриття магазину, касової дисципліни, проведення інкасацій, роботи з фіскальним реєстратором.
• Виконання планових показників магазину та досягнення поставлених цілей.
• Аналіз продажів, звітність (щотижнева, щомісячна, квартальна).
• Управління товарними залишками, замовлення товару та пакувальних матеріалів.
• Контроль прийому товару, оновлення цінників, викладки товару.
• Розвиток клієнтської бази та підвищення лояльності покупців.
• Контроль якості обслуговування клієнтів, особисте обслуговування за потреби.
• Проведення маркетингових заходів та впровадження ініціатив для підвищення продажів.
• Коучинг, наставництво, тренінги та підвищення кваліфікації персоналу.
• Підбір персоналу, проведення співбесід, оформлення, ротація та звільнення працівників.
• Контроль виплати заробітної плати та виконання всіх операцій в облікових системах.
• Проведення інвентаризацій, контроль втрат і оптимізація витрат.
• Взаємодія з орендодавцем та контролюючими органами.
• Відрядження для навчання та розвитку бізнесу.

Фахівець роботи з клієнтами

з 07.2022 по 12.2022 (5 місяців)
Київстар, Черкаси (Телекомунікації, зв'язок)

• Комунікація з клієнтами в телефонному режимі
• Надання інформації для вирішення проблем які виникли в клієнтів
• Додатковий продаж індивідуальних пропозицій
• Фіксація звернень
• Вирішення проблем і скарг клієнтів
• Підтримка високого рівня клієнтського сервісу
• Ведення переговорів та консультацій з клієнтами
• Ведення переговорів та консультацій з клієнтами
• Підтримка існуючих і розвиток нових клієнтських відносин
• Обробка замовлень та управління їх виконанням
• Вирішення проблем і скарг клієнтів
• Розвиток клієнтської бази
• Підготовка комерційних пропозицій
• Ведення звітності та аналіз ефективності взаємодії
• Підтримка високого рівня клієнтського сервісу

Продавець-консультант

з 06.2020 по 02.2022 (1 рік 8 місяців)
Intertop, Черкаси (Роздрібна торгівля)

• Консультація клієнтів
• Робота з касою
• Прийом товару
• Збір інтернет замовлень
• Викладка товару(Мерч)
• Реалізація товарів
• Оформлення продаж
• Участь у проведенні акцій та розпродажів
• Підтримка порядку в торговому залі
• Оновлення цінників
• Ведення звітності про продажі
• Забезпечення якісного обслуговування клієнтів

Освіта

Чну імені Богдана Хмельницького

Дошкільна освіта, Черкаси
Вища, з 2018 по 2022 (4 роки)

Знання і навички

  • Зосередженість
  • Управління персоналом
  • Знання касової дисципліни
  • Наполегливість
  • Доброзичливість
  • Планування продажу
  • 1С:Підприємство
  • MS Excel
  • MS Office
  • Контроль цінників
  • Оформлення вітрини
  • Розвиток продажу
  • Користувач 1С
  • Комунікабельність

Знання мов

Англійська — початковий

Додаткова інформація

• Постійне підвищення професійного рівня.
• Відповідальність, ініціативність, високий рівень комунікабельності.
• Готовність до відряджень та розвитку нових проєктів.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: