• PRO

Дмитро

Проєктний менеджер

Місто проживання:
Запоріжжя
Готовий працювати:
Дистанційно, Запоріжжя, Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Операційний менеджер

з 01.2025 по 02.2025 (1 місяць)
The Good Team Agency, Дистанційно (Маркетинг, реклама, PR)

Аналіз ринку та конкурентів:
- Провів комплексний аналіз конкурентів: соцмереж, способів комунікації з клієнтами та точок диференціації.
- Визначив сильні та слабкі сторони агентства щодо конкурентного середовища.
- Сформував портрет цільового клієнта на основі ринку та попереднього досвіду компанії.

Оптимізація процесів та внутрішніх SOP:
- Розробив та впровадив схему роботи команди: від першого контакту з клієнтом до реалізації проєкту.
- Прописав процеси роботи з клієнтами залежно від пакету послуг: таймлайни, відповідальних осіб, процеси.
- Створив стандартизовані операційні процедури (SOP) для всіх основних процесів на проектах.
- Розробив NDA для співпраці з клієнтами та партнерами.
- Створив шаблони для контент-плану, таймлайнів та шаблони сценаріїв.
- Розробив структуру контент-стратегії, її презентацію для клієнтів та процес узгодження.

Розробка комунікаційної стратегії:
- Розробив скрипти спілкування з клієнтами: структура повідомлень, шаблони для дзвінків, персоналізовані комерційні пропозиції.
- Створив бренд-гайдлайн, стоп-ліст та бренд-сейфті документ для клієнтів агентства.
- Підготував медіакіт агентства: структуру, текстове наповнення та візуальні матеріали.

Залучення клієнтів та розвиток бізнесу:
- Провів аналіз потенційних клієнтів, їхніх соціальних мереж та потреб.
- Розробив персоналізовані повідомлення для залучення клієнтів, використовуючи аналіз їхнього контенту.
- Розробив шляхи залучення клієнтів на основі аналізу конкурентів (інших агенцій) та нашого УТП.

Project-менеджер

з 08.2024 по 11.2024 (3 місяці)
Spiceberry agency, Дистанційно (Маркетинг, реклама, PR)

Організація та оптимізація робочих процесів:
- Систематизував та структурував процес створення контент-плану
- Організував роботу в Trello з нуля для зручного управління задачами команди
- Розробив і впровадив чіткий графік здачі матеріалів, враховуючи час на доопрацювання та затвердження з клієнтами
- Створив шаблони для звітів, контент-планів та Trello
- Створив централізовану базу даних для зберігання клієнтських матеріалів
- Створив гайди та рекомендації для спрощення повторюваних процесів

Управління командою:
- Організовував роботу команди з 3-х SMM-фахівців, розподіляючи задачі та контролюючи дотримання термінів виконання в межах 10 проєктів одночасно
- Складав детальні технічні завдання для SMM-фахівців, враховуючи специфіку клієнта та цілі проєкту
- Провів аудит роботи SMM-фахівців, виявив потенційні ризики та визначив напрями для покращення роботи команди

Взаємодія з клієнтами:
- Підтримував якісну комунікацію з клієнтами, організовував обговорення та затвердження матеріалів
- Запровадив щомісячну звітність та аналітику на проектах для клієнтів і внутрішньої команди. Завдяки цьому змогли аргументовано підняти чек для 3-х клієнтів на 25-30%

Фінансове планування та аналітика:
- Структурував фінансовий облік
- Впровадив систему планування бюджету, що забезпечило прозорість витрат і оптимізацію ресурсів агенції
- Розробив систему бонусів для персоналу

Контроль якості та виконання:
- Розробив і впровадив стандарти якості для контенту, враховуючи вимоги клієнтів та брендбук
- Контролював дотримання термінів виконання задач
- Перевіряв до 30 постів і 60 сторіс щотижня
- Зменшив кількість правок від клієнтів на 30% завдяки впровадженню єдиних стандартів якості

HR-менеджер

з 10.2023 по 05.2024 (7 місяців)
Eventyr, Дистанційно (IT)

HR процеси:
- Провів 15 онбордингів + адаптація співробітників
- Провів 13 офбордингів
- Провів 40+ 1:1 зустрічей із співробітниками
- Організував та провів 10 тімбілдингів
- Збирав фідбеки від співробітників
- Розробив оновлену структуру онбордингу

Маскот для компанії:
- Розробив ідею маскота
- Продумав його цінності на основі цінностей та ідей компанії
- Підготував ТЗ дизайнерам для створення маскота
- Написав стратегію розвитку маскота, через просування в соц мережах для залучення клієнтів та розвитку бренду компанії

Внутрішній брендинг компанії:
- Мерч для співробітників
- Розробка ідей для мерчу на фіксований бюджет
- Знайшов підрядників для співпраці
- Моніторинг роботи підрядників
- Привітання співробітників з усіма святами
- ТЗ дизайнерам для створення вітальних листівок
- Організація надання необхідної техніки для співробітників
- Збір інформації від співробітників для постів в Інстаграм
Зовнішній брендинг:
- Розробка ідей для подарунків партнерам
- Організація доставки подарунків для партнерів по всьому світу

Освіта

Запорізький національний університет

Психологія, Запоріжжя
Вища, з 2020 по 2025 (5 років)

Знання і навички

  • Оцінка персоналу
  • Онбординг персоналу
  • Комунікабельність
  • Організація адаптації персоналу
  • IT-рекрутинг
  • Толерантність
  • Стресостійкість
  • Організація заходів
  • Копірайтинг
  • Написання сценаріїв
  • Офбордінг
  • Побудова HR-бренду
  • MS Office
  • Управлінські навички
  • Управління командою
  • Адаптивність
  • Управління проєктами
  • Відповідальність
  • Уміння аналізувати
  • Креативність
  • Самостійне прийняття рішень
  • Робота в команді
  • Trello
  • Jira
  • MS Excel
  • Ведення переговорів
  • Бізнес-планування

Знання мов

Англійська — середній

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: