- Файл
Наталія
Бухгалтер
- Вік:
- 41 рік
- Місто:
- Суми
Контактна інформація
Шукач вказав телефон .
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/12931675/
Завантажений файл
Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.
Сокол Наталія Олександрівна
Дата народження: 26 вересня 1983 р.
Місце проживання: м. Суми, вул. І. Кавалерідзе, б. 17, кв. 37
Сімейний стан: одружена, донька 16 р.
Контактна інформація: [
e-mаil: [
Посада: Бухгалтер
Досвід роботи:
1. З травня 2018 р. по лютий 2025 р. - Сумський філіал системного підприємства Авіас (ANP)
посада – бухгалтер
обов’язки:
- нарахування заробітної плати (300 співробітників), відпускних, лікарняних та інші виплати працівникам та відображення у бухгалтерському та фінансовому обліку;
- нарахування і утримання податків, внесків та зборів із заробітної плати;
- контроль відомостей та своєчасності розрахунків по податкам та зборам, пов’язаним із заробітною платою, звірка з кабінетом ДПС;
- оформлення та підпис щомісячних документів із зарплати (відомість по з / п, табель обліку робочого часу, розрахункові документи за місяць, відомості про виплати);
- формування та подання звітів із заробітної плати до державних контролюючих органів, а також до виконавчих служб за виконавчими листами;
- участь у перевірках державних органів за ділянкою, підготовка первинних документів для внутрішніх та аудиторських перевірок;
- оформлення довідок про зарплату — при запитах співробітників;
- моніторинг законодавства та нормативних документів;
- виконання додаткових окремих доручень безпосереднього керівника.
2. З жовтня 2011 р. по листопад 2017 р. – Коледж Сумського національного аграрного університету
посада – головний бухгалтер
обов’язки:
- організація роботи з ведення бухгалтерського обліку та забезпечення виконання завдань, покладених на бухгалтерську службу;
- здійснення керівництва діяльності бухгалтерської служби, забезпечення раціонального та ефективного розподілу посадових обов’язків між працівниками з урахуванням вимог щодо забезпечення захисту інформації та запобігання зловживанням під час ведення бухгалтерського обліку;
- погодження проектів договорів (контрактів), у тому числі про повну індивідуальну матеріальну відповідальність;
- відповідати за своєчасне і якісне складання документів щодо фінансової та бюджетної звітності підприємства і своєчасне подання їх до контролюючих органів;
- підготовка даних по відповідних ділянках обліку для директора підприємства.
Здійснювати контроль за:
- відображенням у бухгалтерському обліку всіх господарських операцій, що проводяться;
- цільовим та ефективним використанням фінансових, матеріальних (нематеріальних), інформаційних та трудових ресурсів, збереженням майна;
- дотриманням вимог законодавства щодо списання (передачі) рухомого та нерухомого майна;
- правильністю проведення розрахунків при здійсненні оплати товарів, робіт та послуг, відповідністю перерахованих коштів обсягам виконаних робіт, придбаних товарів чи наданих послуг згідно з умовами укладених договорів, у тому числі договорів оренди;
- відповідністю взятих бюджетних зобов’язань відповідним бюджетним асигнуванням, паспорту бюджетної програми та відповідністю платежів взятим бюджетним зобов’язанням та бюджетним асигнуванням;
- усуненням порушень і недоліків, виявлених під час контрольних заходів, проведених державними органами та підрозділами бюджетної установи, що уповноважені здійснювати контроль за дотриманням вимог бюджетного законодавства.
3. З серпня 2007 р. по жовтень 2011 р. – СФ ЗАТ Страхова компанія «Брокбізнес»
посада - головний бухгалтер
обов’язки:
- облік первинної документації, набір платіжних доручень, робота з банком, отримання і проведення банківських виписок;
- нарахування заробітної плати;
- ведення податкового обліку - спрощена системи оподаткування;
- складання і подача бухгалтерської, податкової, фінансової, статистичної звітності, звітності до Пенсійного фонду та Фондів соціального страхування.
4. З грудня 2006 р. по липень 2007 р. – ЗАТ «Агробанк»
(Споживче кредитування під брендом «Просто Кредит»)
посада – експерт відділу кредитування в торгівельних точках
обов’язки:
- інформування клієнта про умови кредитування;
- обслуговування клієнта в період дії кредитного договору;
- виконання попередньої оцінки кредитоспроможності позичальника, оформлення кредитної справи.
5. З лютого 2006 р. по листопад 2006 р. – ТОВ «Приват-Кредит»
(Споживче кредитування під брендом «Просто Кредит»)
посада – продавець консультант
обов’язки:
- інформування клієнта про умови кредитування «Приват Кредит» за системою «Просто Кредит»;
- обслуговування клієнта в період дії кредитного договору;
- виконання попередньої оцінки кредитоспроможності позичальника, оформлення кредитної справи.
6. З січня 2005 р. по лютий 2006 р. – ТОВ «Слов’яни-94»
посада – бухгалтер
обов’язки:
- складання та обробка первинної документації;
- складання калькуляційних карт.
7. З листопада 2001 р. по травень 2003 р. – ЗАТ «Спецмонтажпроект»
посада – бухгалтер
обов’язки:
- нарахування заробітної плати;
- складання (формування) і здача бухгалтерської звітності, звітності до Пенсійного фонду та Фондів соціального страхування.
- обробка первинної документації;
- оприбуткування на склад ТМЦ, облік руху товарно матеріальних цінностей..
Освіта:
1998-2001 рр. – Сумський будівельний коледж за спеціальністю «Бухгалтерський облік» здобула кваліфікацію бухгалтера. Отримала диплом молодшого спеціаліста.
2003-2005 рр. – Сумський державний університет за напрямком підготовки «Економіка і підприємництво» здобула кваліфікацію бакалавра економіки і підприємництва за фаховим спрямуванням фінанси.
2006-2007 рр. – Сумський державний університет за спеціальністю «Фінанси» здобула кваліфікацію економіста. Отримала диплом спеціаліста.
Додаткова освіта:
Жовтень 2003 р.- лютий 2004 р.- Курси за спеціальністю «Комп’ютерні технології у бухгалтерському обліку та аудиті зі знанням програми 1С:Підприємство».
Вміння та навички:
Комп’ютерні навички (досвідчений користувач ПК: MS Office (Word, Excel, PowerPoint, Access), навички роботи з Internet (Explorer, MozillaFirefox, Opera, GoogleChrome) та E-mail, 1С Бухгалтерія 7.7, досконале володіння офісною технікою). Досвід роботи з електронним кабінетом ПФУ та програми Медок.
Особисті якості: легко знаходжу спільну мову з людьми, вмію працювати в команді, легко запам’ятовую інформацію, цілеспрямованість, відповідальність, уважність, вмію працювати з великими об’ємами інформації.
Схожі кандидати
-
Головний бухгалтер, заступник головного бухгалтера
Суми -
Бухгалтер, перекладач, спеціаліст із закупівель, оператор 1С, менеджер ЗЕД
Суми -
Бухгалтер
25000 грн, Суми -
Бухгалтер
Суми -
Бухгалтер
Суми -
Бухгалтер, економіст
20000 грн, Суми