• Файл

Олена

Бухгалтер

Розглядає посади:
Бухгалтер, Начальник відділу логістики, Керівник транспортного відділу, Заступник головного бухгалтера, Бухгалтер з первинної документації, Спеціаліст зі звітності, Менеджер з фінансів, Логіст
Вік:
42 роки
Місто:
Вишневе (Київська обл.)

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Ярощук Олена Миколаївна
Вік: 42 років
Адреса: м. Київ
Телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
e-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Мета: можливість застосування свого професійного досвіду на вакантній посаді бухгалтера, керівника відділу
Загальний стаж роботи бухгалтером 6 років та керівником відділу збуту 8 років
Освіта: вересень 2006 р. – червень 2008 р., Диплом молодшого спеціаліста- Шепетівський технікум Подільського державного аграрно-технічного університету, спеціальність: Бухгалтерський облік; Вересень 2019 р. – червень 2021р., Диплом бакалавра-Подільський державний аграрно-технічний університет, спеціальність: Облік і оподаткування ; Вересень 2021 р. – грудень 2023р., Диплом магістра -Заклад вищої освіти «Подільський державний університет» , Спеціальність: Облік і оподаткування.
Досвід роботи: 28.11.2011— 07.07.2015 бухгалтер ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "СТАЛЕКС" оптова та роздрібна торгівля, металлопрокат.
Функціональні обов'язки:
• Ведення бухгалтерського обліку 1С УТП 8;
• Робота з первинною документацією;
• Виписка податкових накладних та РК;
Досвід роботи: ТОВ "МЕДІДЕЯ" роздрібна торгівля медичного обладнання та витратними матеріалами- Посада Бухгалтер 06.10.2015 -10.2017;
10.2017 – 04.2025- Посада Начальник відділу збуту.

Функціональні обов'язки:
• Ведення бухгалтерського та податкового обліку в програмі 1С УТП 8.3;
• Робота з первинною документацією;
• Звірка і взаєморозрахунки з постачальниками і покупцями;
• Проведення банківських операцій, робота в клієнт - банках;
• Рреєстрація податкових накладних та РК;
• Розблокування податкових накладних та РК;
• ЗЕД –імпорт;
• Складання та проведення авансових звітів;
• Постановка задач і технічних завдань програмістам 1С;
• Робота в програмі «Вчасно», «Медок», CRM «Рerfectum» …
• Досвід впровадження програми при переході з однієї програми в іншу;
• Взаємодія з програмістами 1 С для доопрацювання програми, провадження звітів і оновлень;
• Управління відділом логістики (5 працівників в підпорядкуванні);
• Контроль дотримання касової дисципліни;
• Формування звітності продажу за місяць ;
• Аналіз оборотності товарних запасів, формування замовлень виробнику .

Особисті якості: стресостійкість, уважність, відповідальність, організованість, порядність, чесність, акуратність, висока концентрація уваги, вміння працювати як самостійно так і в команді, організаторські здібності, вміння працювати з великим об'ємом інформації.

Бажаний рівень ЗП від 40 000 грн (договірна)
Додатково: готова працювати як віддаленно так і в офісі (бажано Правий берег Києва).

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: