• Файл

Рената

Адміністратор сервісного центру

Місто:
Прилуки

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

ШЕВЧЕНКО РЕНАТА ВІТАЛІЇВНА
Рік народження : 1974
Місце мешкання: Чернігівська обл. м. Прилуки вул. Київська б.230в кв.24
Телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Мета: отримання посади юрисконсульта, юриста,помічника керівника, фахівця з кадрових питань, спеціаліста економічного або бухгалтерського обліку та т.п.
Освіта: 1991-1996 роки - Харківська державна академія міського господарства, факультет економіки та менеджменту в будівництві, спеціальність « Економіка і управління в будівництві».
1999-2002 роки - Балаклійський коледж Харківського державного педагогічного університету ім. Г.С.Сковороди за спеціальністю «Правознавство», кваліфікація юрист.
Досвід професійної та трудової діяльності:
2016-2021 рік - фізична особа-підприємець (49.41 діяльність вантажного та автомобільного транспорту)
• Ведення бухгалтерського обліку, нарахування та сплата податків, заробітної плати найманих працівників, подача звітності по діяльності
• Ведення договірної роботи, розробка договорів по господарський діяльності підприємства
• Ведення кадрової роботи, складання всіх необхідних документів стосовно найманих працівників та роботи підприємства
• Розробка та складання всіх локальних актів по охороні праці
2015 рік-Чернігівський обласний військовий комісаріат, спеціаліст 1 категорії відділення військового обліку та бронювання сержантів і солдатів запасу Прилуцько-Варвинського об’єднаного міського військового комісаріату
• Приведення у відповідність до чинного законодавства установчих документів, кадрових документів військового комісаріату
• Підготовка та складання позовів до суду, складання документів про адміністративні правопорушення
• Ведення діловодства
2011-2015 роки - Дочірнє підприємство Національної акціонерної компанії «Надра України» «Чернігівнафтогазгеологія»- Прилуцька нафтогазорозвідувальна експедиція, провідний юрисконсульт:
• Складання процесуальних документів
• Ведення претензійно-позовної роботи
• Складання та правовий супровід договорів
• Представництво інтересів підприємства в суді та інших установах, організаціях
• Робота з державною виконавчою службою
• Узгодження організаційно-розпорядчих документів, локальних актів підприємства
• Надання консультаційної допомоги працівникам підприємства
2011-2007 роки та 2003-1996р., старший державний виконавець відділу державної виконавчої служби Балаклійського районного управління юстиції Харківської обл.:
• Примусове виконання судових рішень та рішень інших органів
• Перевірка виконання юридичними особами всіх форм власності, фізичними особами, фізичними особами - підприємцями рішень стосовно працюючих у них боржників
• Накладання арешту на кошти, майно , рахунки, цінні папери та інші цінності боржника, опечатування каси, приміщення і місця зберігання грошей. Вилучення арештованого майна боржника.
• Передача на реалізацію арештованого майна боржника ( в т.ч. нерухомого майна), участь та підготовка документів до проведення аукціону з продажу нерухомого майна.
• Підготування документів та участь у судових процесах, в тому числі притягнення до адміністративної відповідальності боржників, оголошення розшуку боржників, тимчасового обмеження у праві виїзду боржника( також керівника юридичної особи) за кордон .
2007-2004 р.- Приватне підприємство «Три А», юрисконсульт.:
• Складання процесуальних, установчих документів підприємства
• Ведення кадрового діловодства підприємства
• Складання та правовий супровід договорів
• Представництво інтересів підприємства в установах, організаціях
• Підготовка та супровід документів для отримання дозволів, патентів, ліцензій тощо
• Розробка організаційних документів, ПЛАСів , тощо
1995-1994 р.- ВАТ «Балцем», бухгалтер відділу маркетингу та зовнішньоекономічної діяльності підприємства.:
• Ведення валютного рахунку підприємства
• Документальний супровід оптових поставок продукції ( в тому числі за кордон)
• Підготування щомісячних звітів щодо відвантаження товару, розрахунків за поставлений товар
• Складання актів взаємних звірок між юридичними особами
• Ведення листування з юридичними особами з питань поставок продукції
• Розроблення графіків поставок продукції, прогнозування ринків збуту продукції
Професійні навички та знання:
• Досвідчений користувач : Word, Exel
• Вільне володіння державною мовою.
• Досвід ведення претензійно-позовної роботи, договірної роботи, представництво інтересів в суді
• Досвідчені знання стосовно роботи державної виконавчої служби
• Знання, ведення кадрового діловодства на підприємстві
• Знання,ведення планово-облікової документації
• Ведення документообігу, діловодства на підприємстві
• Ведення документації по охороні праці
• Ведення бухгалтерського обліку, нарахування та сплата податків, заробітної плати найманих працівників, подача звітності по діяльності ФОП.

Особисті якості:
Активність, комунікабельність, аналітичне мислення, організаторські здібності, ініціативність, відповідальність, пунктуальність, наполегливість, цілеспрямованість, вміння працювати в команді, швидка навченість,порядність, розумне почуття гумору.
Інше: одружена, маю посвідчення водія категорії В.
12.03.2025р.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: