• Файл

Вікторія

Діловод

Вік:
33 роки
Місто:
Глухів

Контактна інформація

Шукач вказав ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Халімоненко Вікторія Олександрівна
м. Глухів, Сумська область
Моб.телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
E- mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Освіта:
вересень 2009 р.- червень 2014 р., Глухівський національний педагогічний університет ім. О.Довженка, повна вища освіта за спеціальністю «Початкова освіта», кваліфікація «Організатор початкової освіти. Вчитель початкової школи».
Досвід роботи:
Старший інспектор з кадрів
жовтень 2018 р. – березень 2025 р. - Комунальна установа «Центр надання соціальних послуг» Глухівської міської ради
Копірайтер
серпень 2019 р. – грудень 2020 р. - написання та публікація статей на сайти за такими напрямками: комп’ютерні ігри та дозвілля, кулінарія, кіноіндустрія та бізнес.
Соціальний педагог
березень 2023 р. – грудень 2023 р. - ВГЦ «ВОЛОНТЕР» в рамках Благодійної програми «СОС Діти. Програма екстреної допомоги»
Психолог/ведучий тренер групи підтримки
серпень 2023 р. – березень 2025р. - ВГЦ «ВОЛОНТЕР» в рамках проєкту «ПОРУЧ»
Анотація відео
В період з 2022 по кінець 2023 року анотація відео-матеріалів на платформі Alegion.
Функціональні обов´язки:
- ведення електронної та паперової кореспонденції;
- повне оформлення прийому та звільнення працівників;
- розрахунок табеля обліку робочого часу;
- ведення обліку військовозобов’язаних по установі (оформлення критичності установі/бронювання працівників);
- робота на веб-порталі ПФУ (подача відомостей про працівників установи, витяг довідок, моніторинг та витяг лікарняних листків);
- виконання поточних, щомісячних, щоквартальних, піврічних та річних звітів/розпоряджень;
- представництво інтересів трудового колективу, проведення зборів колективу, збір та аналіз витрат коштів на внутрішні потреби колективу;
- співпраця з центром зайнятості, Фондом соціального захисту інвалідів, іншими організаціями.
Професійні навички:
- володіння комп´ютером на рівні впевненого користувача: Microsoft Word , Microsoft Excel, Google Docs та ін.
- вміння працювати з великим об’ємом роботи;
- навички грамотного та відповідального ведення звітної документації;
- швидко навчаюсь, готова пізнавати нове;
- уважна до деталей.
Особисті якості:
Цілеспрямованість, відповідальність, комунікабельність, пунктуальність, вміння швидко переключатися з одного виду діяльності на інший, дисциплінованість.
Додаткова інформація:
Сімейний стан: одружена.
Можливість відряджень: так.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: