• PRO

Катерина

Project-менеджер, 25 000 грн

Вид зайнятості:
повна
Вік:
38 років
Місто проживання:
Черкаси
Готовий працювати:
Дистанційно

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Фахівець зі збуту

з 05.2024 по 10.2024 (5 місяців)
ПВКП "ОГРАНТ" (Машинобудування)

Eксперт з обслуговування корпоративних клієнтів

з 10.2019 по 02.2021 (1 рік 4 місяці)
lifecell, Черкаси (Телекомунікації, зв'язок)

-обслуговування клієнтів (обробка запитів та вирішення проблем, запобігання конфліктам, забезпечення оперативного вирішення запитів клієнтів);
- білінгові операції (активація ліній, міграція, зміна sim - карти, зміна інформації про договір, активація/деактивація додаткових послуг, зміна тарифу, грошовий переказ, встановлення/зміна кредиту, оформлення рахунку);
- спілкування з клієнтами, консультації (при особистому візиті в офісі lifecell, по телефону, електронною поштою, формування листування з клієнтами);
- організація та забезпечення регулярного фінансового та операційного документообігу з клієнтами згідно з відповідними процедурами компанії;
- забезпечення попереднього архівування документів;
- виконання плану відповідно до цілей і KPI;
- аналіз потреб клієнтів у додаткових продуктах та послугах, інформування клієнтів про нові продукти та послуги компанії.

Менеджер по роботі з клієнтами

з 07.2019 по 10.2019 (3 місяці)
Раск. Ін-Агро, ПП, Черкаси (IT)

- оформлення договорів на інформаційно - технологічний супровід;
- вирішення запитів клієнтів по телефону та електронною поштою;
- оформлення відповідних завдань по різних підрозділах компанії для вирішення питань клієнтів;
- контроль за процесом виконання поточного завдання в інших підрозділах;
- виставлення рахунків клієнтам за виконану роботу оформлення договорів на інформаційно;
- технологічний супровід.

Менеджер по роботі з корпоративними клієнтами

з 07.2013 по 02.2014 (7 місяців)
Інтертелеком, ТОВ, Черкаси (Телекомунікації, зв'язок)

- Залучення нових клієнтів;
- проведення зустрічей з керівниками підприємств;
- підписання договорів на співпрацю, звітність;
- ведення існуючих клієнтів, оформлення пакетів документів;
- аналіз ринку з продажу телекомунікаційних послуг;
- вирішення конфліктних ситуацій

Спеціаліст по роботі с корпоративними клієнтами

з 04.2011 по 06.2013 (2 роки 2 місяці)
Інтертелеком, ТОВ, Черкаси (Телекомунікації, зв'язок)

- оформлення договорів;
- обслуговування клієнтів;
- підготовка рахунків на оплату послуг;
- інформування клієнтів по акціях, заборгованості;
- вирішення технічних питань в телефонному режимі;
- вирішення фінансових питань;
- ведення документації;
- підготовка архівів.

Адміністратор групи, супервайзер

з 01.2010 по 01.2011 (1 рік)
Teleperformance Ukraine, Черкаси (Телекомунікації, зв'язок)

- робота з групой 29 осіб, яка включає в себе різні вікові категорії;
- контроль якості обробки дзвінків операторами (контроль якості розмови, виконання всіх показників), перевірка правильності оформлення заявок;
- виявлення помилок в роботі операторів, робота по їх усуненню;
- навчання працівників ефективності виконання всіх показників;
- вирішення конфліктних ситуацій;
- робота з документами word, excell для формування звітності.

Оператор callcenter

з 01.2009 по 01.2010 (1 рік)
Teleperformance Ukraine, Черкаси (Телекомунікації, зв'язок)

- прийом вхідних дзвінків;
- консультація абонентів по питаннях, що стосуються інтернету, телебачення ;
- вирішення фінансових, технічних питань, конфліктних ситуацій;
- інформування абонентів про нові акції;
- оформлення заявок;
- непрямі продажі.

Освіта

Європейский університет

Фінанси, Черкаси
Вища, з 2004 по 2009 (5 років)

Знання і навички

  • Уважність
  • MS Excel
  • Ведення CRM
  • Управлінські навички
  • Відповідальність
  • Оптимізм

Знання мов

Англійська — середній

Додаткова інформація

-маю добре розвинені комунікативні навички (ввічливе та ефективне спілкування з клієнтами, вміння пояснювати складні речі простою мовою);
- робота з клієнтами ( вирішення проблем та обробка скарг, уміння працювати з незадоволеними клієнтами);
- робота в багатозадачному режимі;
- робота з СRM системами;
- виявлення потреб, пропозиції щодо їх вирішення;
Займаюсь фотографіями. Проводжу фотосесії різних заходів

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: