• Файл

Ольга

Помічник керівника

Розглядає посади:
Помічник керівника, Менеджер по роботі з клієнтами, Асистент керівника, HR-менеджер, Кадровик, Помічник нотаріуса, Менеджер з продажу
Вік:
31 рік
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Ірпінь, Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

ОЛЬГА СТОРОЖ УК Здатна швидко навчатись новому і брати обов'язки будь-якої складності, вмію
працювати в команді, розставляти приорітети в роботі, уважна до деталей, націлена
на результат. Маю досвід керування командою.

Досвід роботи
Директор лип. 2023 - теп. час
ТОВ "Гранд Безпека", Київ
керування та організація роботи компанії
Особисті дані ведення переговорів з партнерами
взаємодія з органами влади у межах, що стосуються діяльності компанії
Номер телефону
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») участь у підборі працівників компанії
Email участь у складанні юридичних документів компанії
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») контроль за веденням фінансової звітності компанії, проведенням банківських
Дата народження операцій, гривневих платежів
27-11-1993
Старший інспектор Управління режиму і технічного лист. 2014 - серп. 2021
Місце народження
захисту інформації
Київська область Головне управління Національної поліції в Київській області, Київ
Стать
Жіноча збирання та оформлення матеріалів працівників для оформлення допуску та
Національність надання доступу до державної таємниці
Українка підготовка звітів та необхідних довідок
Посвідчення водія підготовка наказів про надання або припинення доступу до державної таємниці
+ працівників
робота з обліковими формами, що стосуються режиму секретності
Мови формування та ведення номенклатурних справ

Українська Інспектор сектору кадрового забезпечення серп. 2014 - лист. 2014
Англійська ГУ МВС України в Київській області, Ірпінь
організація роботи з документами стосовно особового складу, ведення кадрового
діловодства
формування особових справ працівників, складання і оформлення документів
при прийнятті та звільненні з посади
підготовка наказів про прийняття на роботу, переведення на іншу посаду,
звільнення
комп'ютерна обробка даних з особового складу

Освіта і кваліфікації
Бакалавр права вер. 2010 - серп. 2014
Київський національній університет імені Тараса Шевченка, Київ

Магістр права вер. 2014 - лип. 2016
Київський національний університет імені Тараса Шевченка, Київ
Навички (hard skills)
ПК - MS Office, Outlook,
PowerPoint
Ведення звітності,
документообігу
Банківські операції
Ведення ділового
листування
Робота в програмі 1С

Особисті якості (soft skills)
Швидке навчання ‑ уміння швидко вхопити нові процеси та навчитись новому
Комунікативні навички ‑ чітке та ефективне спілкування в усній та письмовій
формі
Вміння працювати в команді ‑ здатність ефективно співпрацювати з колегами для
досягнення спільних цілей
Управління часом ‑ здатність планувати, організовувати та ефективно
використовувати свій час для досягнення поставлених цілей, дотримання
дедлайнів, пунктуальність
Управлінські навички ‑ вміння планувати та організовувати роботу інших людей
Адаптивність та гнучкість, уміння організації роботи в стресових ситуаціях,
відкрита до нових підходів та ідей

Додаткова інформація
Водійське посвідчення: так
Бажаний графік роботи без овертаймів (з 9 до 18 години), або гібридний формат
роботи

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: