- Файл
Віка
Помічник бухгалтера
Контактна інформація
Шукач вказав телефон .
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/12971746/
Завантажений файл
Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.
Помічник бухгалтера
20.01.1990 р., 35 років
Про мене
Маю досвід роботи з бухгалтерським обліком та адміністративним
управлінням. Працюю в 1С, займаюся супроводом ФОПів 2 і 3 груп:
звітність, податки, зарплата, кадрові питання. Знаю, як організувати
роботу офісу, координувати процеси між відділами та підтримувати
barvinska. [
допомагати налагодити роботу бухгалтерії.
[
ДОСВІД РОБОТИ
Миропіль, Житомирська обл Жовтень 2022 р-теперішній час
Заступник директора КП “МИРОПІЛЬКОМСЕРВІС”
автоматизувала процес розрахунків населення та контрагентів з житлово-
КУРСИ комунальним управлінням;
“Заробітна плата: розрахунок, налагодила процес закупівель через Прозорро
податки, звітність” 2025 р. створила механізм зв’язку мешканець-комунальне господарство;
“Хроніки Фопа на єдиному” 2025 р. організувала і веду військовий облік та охорону праці на під-ві.
“Держава без бар’єрів” 2022 р. Жовтень 2013 р-Вересень 2022 р.
“Цифрові держслужбовці” 2022 р. Адміністратор ТОВ “СМАРТ ІНДАСТРІАЛ СІСТЕМС”
“Регіональні цифрова Ведення облікових операцій у 1С:Підприємство: внесення первинних
трансформація” 2022 р. документів щодо надходжень товарів і послуг, реалізація товарів, списання
“Уповноважена особа із товарів, створення та актуалізація номенклатури, контрагентів, кодів УКТ ЗЕД
закупівель” 2022 р. / ДКПП, перевірка правильності відображення документів в 1с;
“Лідер продажів” 2015 р. Підготовка технічних завдань для програмістів з метою автоматизації
облікових процесів у 1С та оптимізації внутрішніх бізнес-процесів;
НАВЧАННЯ Забезпечення підприємства матеріально-технічними ресурсами, товарами,
Житомирський державний роботами та послугами для виробничих потреб швейного цеху;
технологічний університет Контроль документообігу підприємства: реєстрація, систематизація,
“Управління персоналом і архівування вхідної та вихідної кореспонденції;
економіка праці” 2007-2015 рр.
Адміністрування внутрішньогосподарських питань, взаємодія та координація
Романівський РМНВК роботи між структурними підрозділами підприємства;
“Оператор комп’ютерного Формування маршрутних листів для логістичного відділу, погодження
набору” 2006-2008 рр графіків відвантажень
Проведення звірок взаєморозрахунків з контрагентами, контроль
НАВИЧКИ актуальності дебіторської та кредиторської заборгованості;
Ведення бухобліку Формування та підготовка платіжних доручень у системі «Клієнт-Банк»,
Робота з програмами: 1 С, контроль своєчасності та правильності проведення оплат;
BAS,Smartfin, Planfix, Paperless, Забезпечення контролю розрахунків із постачальниками — від обробки
Вчасно, Excel, Word, Google рахунків до підтвердження факту оплати та отримання первинних
Sheets документів.
Кадровий і військовий облік
ОСОБИСНІ ЯКОСТІ
Добре орієнтуюсь у робочих процесах і вмію вибудовувати логіку
дій, легко взаємодію з колегами та підрядниками, вмію працювати
МОВИ з великим обсягом інформації, дотримуюсь строків і
Українська - вільно домовленостей, відкрита до нового та швидко навчаюсь, вмію
English-Еlementary знаходити практичні рішення у нестандартних ситуаціях.
Інші резюме цього кандидата
Дистанційно
Вища освіта · Неповна зайнятість
- Заступник директора, КП "МИРОПІЛЬКОМСЕРВІС", 3 роки 3 місяці
- Адміністратор, ТОВ "Смарт Індастріал Сістемс", 9 років
Схожі кандидати
-
Бухгалтер, адміністратор, обліковець, менеджер
35000 грн, Дистанційно, Тараща -
Помічник бухгалтера
Дистанційно -
Помощник бухгалтера
Дистанційно -
Помічник бухгалтера
23000 грн, Дистанційно -
Accountant
Дистанційно, Харків -
Помічник бухгалтера
25000 грн, Дистанційно