- Файл
Наталія
Бухгалтер
- Місто:
- Харків
Контактна інформація
Шукач вказав телефон .
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/12973579/
Завантажений файл
Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.
моб.т: [
05.04.1983 р.
Регіон: Харків
Графік роботи: повний робочий день.
Тип роботи: постійна
Стаж роботи: понад 15 років.
Стать: жіноча
Сімейний стан: одружена, маю дитину.
Освіта: вища спеціальна.
2002/2005 – Харківський Інститут бізнесу та менеджменту, Факультет Економіки,
спеціальність: Облік та Аудит, кваліфікація спеціаліст з обліку та аудиту.
Попередні місця роботи:
2022- ТОВ «КАЛИНІВКА-ТЕРРА»
Ведення первинної документації (прибуткові накладні, акти виконаних робіт),контроль
наявності договорів та іншої документації від контрагентів, виписка довіреностей, звірка з
контрагентами, податковий кредит , ведення комунальних послуг підприємства(особові
кабінети стосовно комунальних послуг),відкриття банківських рахунків, складання звітів на
вимогу керівництва.
2021- 2022 ТОВ «ІК Енерігя»
Ведення первинної документації (прибуткові накладні, видаткові накладні, акти
виконаних робіт), контроль основних засобів, виписка довіреностей, звірка з
постачальниками, податковий кредит, складання актів та звітів на вимогу керівництва.
2020-2021 ПП « Вектор Атракціон»
Обов'язки:
Робота з клієнт-банками, проведення виписок в1С, звірка залишків за рахунками, контроль
та введення первинної документації (прибуткові накладні, видаткові накладні, акти
виконаних робіт), контроль основних засобів, виписка довіреностей, проведення авансових
звітів, звірка з постачальниками та покупцями, розрахунок заробітної плати. Виконання
доручень керівництва.
2018-2020 ТОВ «Авеню Сім»
Обов'язки:
Здійснення платежів через р/р у банку та проведення виписок у 1С, робота з підзвітними
особами, ведення первинної документації (прибуткові накладні, видаткові накладні), ЗЕД,
розрахунок заробітної плати та здавання необхідної звітності до контролюючих органів,
контроль основних засобів, участь в інвентаризації ,складання актів та звітів на вимогу
керівництва, виписка довіреностей, проведення актів звірок з клієнтами та постачальниками,
ведення кадрового обліку.
2017-2018 ТОВ "АВТО-СТС"
Обов'язки:
Ведення первинної документації, проведення актів звірок з клієнтами та постачальниками,
розрахунок заробітної плати та складання необхідної звітності до контролюючих органів,
здійснення платежів через р/р у банку, робота з підзвітними особами, контроль основних
засобів, складання звітів для керівництва, виписка довіреностей, здавання звітності.
2015-2017 ТОВ "Авто тренд"
Обов'язки:
Розрахунок заробітної плати та складання необхідної звітності до контролюючих органів,
здійснення платежів через р/р у банку, контроль валютних операцій, робота з підзвітними
особами, контроль основних засобів, ведення первинної документації, проведення актів
звірок з клієнтами та постачальниками, складання актів та звітів з вимогу керівництва,
виписка довіреностей.
2009-2015 ТОВ «MIOL»
Обов'язки:
Ведення клієнт-банку, контроль банківських рахунків та проведення у програмі,
первинна документація, складання актів та звітів на вимогу керівництва, виписка
довіреностей, розрахунок заробітної плати здача необхідної звітності, виписка довіреностей.
2008-2009 ТОВ «Агросвіт Експорт»
Розрахунок заробітної плати, ведення клієнт-банку, контроль банківських рахунків та
проведення у програмі, первинна документація, робота з підзвітними особами, облік касових
операцій, складання актів та звітів на вимогу керівництва, виписка довіреностей, облік
розрахунків з дебіторами та кредиторами.
2007-2008 ДП «Асканія Дистриб'юшн Схід»
Додатковий досвід: ведення ФОП 2 та 3 групи.
Особисті якості: відповідальність, старанність, оперативність, комунікабельність.
Психологічно стійка, легко навчаюсь, маю аналітичний склад розуму; впевнений користувач
ПК – Word, Excel (створення баз даних), 1С8, SAP, MEDoc, BAS.
E-mail: [
Схожі кандидати
-
Бухгалтер
15000 грн, Харків -
Головний бухгалтер
60000 грн, Харків, Дистанційно -
Бухгалтер
Харків -
Бухгалтер
Харків -
Бухгалтер
Харків -
Бухгалтер
Харків