- Файл
Вікторія
Адміністратор
- Розглядає посади:
- Адміністратор, Бухгалтер з первинної документації, Заступник директора, Фахівець з обліку, Менеджер по роботі з клієнтами, Помічник керівника
- Вік:
- 46 років
- Місто:
- Київ
Контактна інформація
Шукач вказав телефон .
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/12976594/
Завантажений файл
Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.
Персональні дані:
Київ
Тел.: [
e-mail: [
Досвід роботи:
04.03.2018 р. по цей час ТОВ «ЕЙС МАЙСТЕР»
Позиція: виконавчий директор.
Основні обов'язки:
- переговори з клієнтами, партерами та кінцевими споживачами компанії;
-обробка запитів та надання інформації щодо гарантійного та післягарантійного обслуговування техніки ТМ «NAVIEN», «VIESSMANN», «PROTERM», «VAILLANT», «DEMRAD», «TEKNIX», «MIDEA»;
- робота в 1С (комерційна пропозиція, рахунок, акт виконаних робіт, видаткова накладна, прихід та витрату товару, реєстрація контрагентів, реєстрація договорів);
- закриття сервісних звітів з виконаних робіт майстрів;
- облік та оформлення первинної бухгалтерської документації (MEDOC, ВЧАСНО);
- робота з договорами підприємства;
- робота з авторизованими сервісними центрами (далі АСЦ)
- перевірка звітів про виконані роботи авторизованих сервісних центрів;
- отримання, перевірка, облік і контроль отриманих від АСЦ б/в запасних частин, списаних під ремонти, що звітують;
- оформлення фінансових звітів (за списаними запасними частинами, ремонтами, гарантійним обслуговуванням);
04.07.2017р. – 10.2017 ДП «СУМІТЕК УКРАЇНА»
Позиція: адміністратор відділу післяпродажного обслуговування відділу складського обладнання.
Основні обов'язки:
- робота з координаторами компанії та контрагентами з обслуговування післяпродажного обладнання;
- закриття сервісних звітів координаторів з виконаних робіт механіків;
- облік та оформлення первинної бухгалтерської документації;
- робота з договорами підприємства;
- Відправлення та отримання первинних документів;
01.04.2014р. – 03.07.2017 р. ТОВ «АРІСТОН ТЕРМО УКРАЇНА»
Позиція: спеціаліст сервісного відділу.
Основні обов'язки:
- робота з авторизованими сервісними центрами (далі АСЦ)
- перевірка звітів про виконані роботи авторизованих сервісних центрів;
- отримання, перевірка, облік і контроль отриманих від АСЦ б/в запасних частин, списаних під ремонти, що звітують;
- оформлення фінансових звітів (за списаними ЗЧ, ремонтами, гарантійним обслуговуванням);
- погодження сум оплат за виконаними роботами АСЦ;
- робота з рекламаціями від контрагентів
- обробка звернень контрагентів щодо списання техніки;
- узгодження документів, щодо кожної одиниці товару, що повертається;
- оформлення документації (поворотні накладні, гар.талони, чеки, акти зі списання);
- логістика списаного товару на склад ТОВ «АРІСТОН ТЕРМО УКРАЇНА»;
- переговори з клієнтами, партерами та кінцевими споживачами компанії;
- обробка запитів та надання інформації щодо гарантійного обслуговування техніки ТМ «Ariston».
01.07.2003 – 30.11.2012 р. ТОВ «МКС» (складальне виробництво СБ; робота з брендами: LG, PANASONIС, LENOVО, SAMSUNG, HP …; продаж комп'ютерної техніки; сервісне обслуговування).
2008 – 2012 відділ складального виробництва
Позиція: менеджер з роботи з АСЦ.
Основні обов'язки:
- облік та оформлення первинної бухгалтерської документації;
- опрацювання звітів АСЦ;
- підбір та відправлення комп'ютерних комплектуючих з АСЦ;
- укладання договорів з АСЦ;
- відправлення несправних комплектуючих постачальникам;
- контроль приходу та витрати запчастин на склад.
16.10.2003 – 31.06.2007 р. ТОВ «МКС» відділ сервісу комп'ютерної та побутової техніки.
Посада: бухгалтер-обліковець-касир
Основні обов'язки:
- виписка рахунків;
- облік та оформлення видаткових та податкових накладних, актів виконаних робіт;
- робота з підрядниками;
- пошук та укладання договорів з ремонту та тех. обслуговування техніки;
- робота з касовим апаратом.
10.03.1998 - 01.07.2023р. ВТК №18 м. Харків
Посада: фахівець спеціального відділу.
Основні обов'язки:
- робота з особистими справами засуджених;
- прийом та звільнення засуджених;
- оформлення та подання документів засудженого по запиту умовно дострокового звільнення, амністії, кінця строку.
25.10.1987 - 25.12.2000р. Військово-космічна частина №39940 м. Єнісейськ
Посада: інженер ПУ (пункт управління)
Основні обов'язки:
• автоматичне оброблення інформації.
Освіта:
1983 – 1986 р. Харківський радіотехнічний технікум.
Спеціальність: «Технік-технолог із виробництва мікроелектронних пристроїв»
Інші резюме цього кандидата
Схожі кандидати
-
Адміністратор
Київ -
Адміністратор студії краси
Київ -
Адміністратор
Київ -
Адміністратор
Київ -
Администратор, бармен
15000 грн, Київ -
Адміністратор
Київ