• Файл

Олександра

Бухгалтер

Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Олександра
Володимирівна
Корнієнко
12.09.1980 р.н.
м. Київ,
вул. Саперно – Слобідська, б. 22
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Економіст-бухгалтер з 15-ти річним досвідом аналізу, планування і регламентації фінансово-господарської діяльності приватних підприємств та бюджетних установ. У діяльності вміло застосовую нормативно-правові акти, посадові завдання та обов’язки, творчо та сумлінно ставлюся до службових доручень і вимог посадових інструкцій. Швидко орієнтуюсь в оновленні законодавства та вмію працювати з джерелами, де можна знайти останні актуальні дані. Схильна до самоаналізу та самовдосконалення, характерною рисою є висока здатність до навчання та постійного підвищення свого професійного рівня. Чітко дотримуюся професійних стандартів та етичних норм. Здатна вибудовувати професійні стосунки з кожним із працівників, при цьому сприяти створенню дружнього мікроклімату. Здатна брати відповідальність за себе та інших працівників, розставляти пріоритети та приймати виважені рішення.
Навички
• Впевнений користувач (Excel-експерт, Word, 1С, клієнт-банк, m.e.doc, Google Таблиці, Електронний кабінет платника податку, інші Державні реєстри)
• Здатність подавати числові дані у вигляді графіків, діаграм та моделей
• Знання оргтехніки
• Досвіт роботи як у державних так і у комерційних підприємствах
• Володіння мовами: російська, українська — вільно
• Відповідальність, організованість та уважність до деталей
• Пунктуальність, вміння працювати в команді
• Знання податкового, трудового законодавства, бухгалтерського та податкового обліку
• Досвід роботи з КБ-2, КБ-3
• Розробка, впровадження та ведення управлінського обліку
• Здатність швидко аналізувати великі обсяги інформації, проводити дослідження та робити висновки на основі зібраних даних
• Знання видів собівартості, методів ціноутворення
• Розрахунок майбутніх фінансових, матеріальних, трудових витрат
• Операції за розрахунками з постачальниками та замовниками
• Документування та облік господарських операцій з руху запасів
• Облік та електронне адміністрування ПДВ
• Нарахування, облік, сплата основної та додаткової заробітної плати
• Кадрове діловодство
Освіта
вересень 1997 – червень 2002 Вища
Дніпропетровський державний технічний університет залізничного транспорту,
спеціальність «Менеджмент організацій».

Досвід роботи
січень 2003 – травень 2008 Економіст 2 категорії
Дніпропетровська дистанція колії, Укрзалізниці, м. Дніпро (виконання будівельних та ремонтних робіт колійного господарства)
• планування, облік і аналіз собівартості поточних та капітальних ремонтів колійного господарства;
• розрахунок норми витрат матеріалів і трудових витрат виробничих процесів;
• контроль виконання планових показників;
• складання аналітичних звітів;
• участь у складанні річних та квартальних звітів;
• взаємодія з зовнішніми і внутрішніми аудиторами.
вересень 2017– квітень 2018 Економіст
ТОВ Союз-Енерго, м. Дніпро (логістична діяльність)
липень 2020 – січень 2023 Економіст, Зам Головного бухгалтера
ТОВ ДАК-Енергетика, м. Дніпро (електротехнічна виробнича компанія)
• робота з договорами і первинною документацією, в тому числі ЗЕД;
• оформлення первинних документів за фінансово-господарськими операціями;
• облік ТМЦ і залишків на складах, проведення інвентаризації;
• контроль взаєморозрахунків з покупцями і постачальниками;
• складання виробничих калькуляцій;
• ведення кадрового обліку від оформлення, переведенню та звільненню працівників, в тому числі підсумований облік робочого часу, за договорами цивільно-правового характеру;
• нарахування та виплата заробітної плати, премій, лікарняних листів, відпускних, декретних та інших виплат співробітникам;
• розрахунки із підзвітними особами;
• розрахунок ПДВ навантаження, облік, електронне адміністрування;
• аналіз фінансово-господарської діяльності підприємства;
• складання управлінської, бухгалтерської звітності та здача звітності до державних контролюючих і статистичних органів;
• робота в системі Клієнт-Банк;
• взаємодія з контролюючими органами.
січень 2023 – теперішній час Провідний бухгалтер відділення фінансування відділу фінансування, бухгалтерського обліку та звітності
Заступник начальника відділу – начальник відділення забезпечення відділу матеріально-технічного забезпечення
Державна установа «Центр Пробації», м. Київ
• перевірка підтвердних документів та повноти даних, які формуються та подаються в процесі казначейського обслуговування;
• розробка довідок про зміни до кошторису по загальному та спеціальному фондах державного бюджету, плану асигнувань та розрахунків до них;
• розподіл та доведення до розпорядників бюджетних коштів асигнувань, оперативний облік залишків кошторисних призначень та взяття бюджетних зобов’язань;
• участь у складанні балансу установи, складання управлінської та бухгалтерської звітності;
• підготовка інформаційних матеріалів для проведення аналізу, оцінки та контролю фінансово-господарської діяльності Державної установи.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: