• Файл

Наталья

Офіс-менеджер

Вік:
43 роки
Місто проживання:
Кривий Ріг
Готовий працювати:
Дистанційно

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

РЕЗЮМЕ

Кравченко Наталія Сергіївна

Вік: 42 роки
Місто проживання: Кривий Ріг, Центрально-Міський район, вул. Петра Калнишевського, 19
Сімейне положення: не заміжня, маю сина 14 років
Контактний телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
e-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Освіта: вища, спеціальність «Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності», 1999 - 2004рр.

Трудова діяльність: 05.2005 - 10.2005 інженер з ОП та ЗП, ВАТ «ЦГЗК»;
Обов‘язки: ведення табелю робочого часу, нарахування заробітної плати, складання та ведення посадових інструкцій, оформлення лікарняних листів, складання розпоряджень, наказів, оформлення презентацій робочих зборів.
10.2005 - 09.2007 інженер з кадрів, ВАТ «ЦГЗК»;
Обов’язки: пошук та підбор персоналу, прийом та звільнення, оформлення відпусток, складання розпоряджень, наказів про переміщення персоналу.
10.2007 - 10.2017 інженер з ОП та НП, ВАТ «ЦГЗК»;
Обов‘язки: ведення табелю робочого часу, нарахування заробітної плати, складання та ведення посадових інструкцій, проведення навчання та семінарів з оцінки персоналу, проведення оцінки персоналу, складання розпоряджень, наказів, оформлення презентацій робочих зборів.
10.2017 - 05.2019 фахівець з управління персоналом, ПАТ «ЦГЗК»;
Обов‘язки: пошук та підбор персоналу, прийом та звільнення, оформлення відпусток, ведення табелю робочого часу, нарахування заробітної плати, складання та ведення посадових інструкцій, складання карт КІП і А, ведення кадрового резерву, оформлення лікарняних листів, проведення навчання та семінарів з оцінки персоналу, проведення оцінки персоналу, складання розпоряджень, наказів, оформлення презентацій робочих зборів.
01.2022 - 04.2022 фахівець з підбору та адаптації персоналу ПАТ «Кривбасвибухпром»;
Обов’язки: пошук та підбор персоналу, ведення та оформлення документації з прийому персоналу, оформлення презентацій для ознайомлення персоналу з головними спеціалістами, адаптація персоналу на робочому місці, ведення звітності по вакансіям, розміщення об‘яв та ведення сторінок в месенджерах та на сайтах.
18.10.2022 - 06.03.2024 інспектор з кадрів НВО «Бізнеспромгруп»;
Обов’язки: пошук та підбор персоналу, ведення та оформлення документації з прийому та звільнення персоналу, оформлення відпусток, лікарняних, адаптація персоналу на робочому місці, табельний облік робочого часу, розміщення об‘яв та ведення сторінок в месенджерах та на сайтах, діловодство (оформлення розпоряджень, наказів)
03.12.2024 по цей час працюю бухгалтером з заробітної плати;
Обовʼязки: ведення табелю обліку робочого часу, нарахування лікарняних, відпусток, заробітної платні, розрахунок калькуляцій, внесення рахунків, видаткових накладних і т.д.

Комп‘ютерні навики:

● Word, Excell, SAP, Outlook, Power Point, Paint, 1С, M.E.Doc

Додаткова інформація:

● Особисті якості: відповідальність, пунктуальність, комунікабельність, працьовитість, порядність.
● Водійські права: маю (без опиту водіння автомобіля)
● Закордонний паспорт: маю
● Сертифікати: instagram-маркетолог

Бажана заробітна плата 30 000грн.

21.03.2025

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: