- PRO
Анна
Економіст, бухгалтер, менеджер
- Розглядає посади:
- Економіст, бухгалтер, менеджер, Бухгалтер з первинної документації, Менеджер з обробки замовлень, Оператор 1C, Головний бухгалтер
- Вид зайнятості:
- неповна
- Вік:
- 38 років
- Місто проживання:
- Київ
- Готовий працювати:
- Дистанційно, Київ
Контактна інформація
Шукач вказав телефон та ел. пошту.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/13040032/
Досвід роботи
Помічник фінансового директора
з 12.2018 по 02.2025
(6 років 2 місяці)
Vinzer Home, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
Управлінський облік в1C8.3ВЕД(Польща)
* первинна документація (замовлення, рахунки, квитанції та витрати, акти виконаних робіт, рознесення виписок (6 рахунків: долар,євро,злотий) ,CMR, ГТД);
* облік дебіторської та кредиторської заборгованості (управління контрагентами, договори, акти звірок, ведення прайсів);
*складський облік (ведення номенклатури, оприбуткування, списання та переміщення товарів, контроль запасів);
вУТП:
*проведення вхідних і вихідних платежів;
*облік дебіторської та кредиторської заборгованості, зведення місяця.
*авансові звіти;
Здійснення платежів у клієнт-банках (до10 ФОПів). Контроль лімітів ФОП.Участь в інвентаризації роздрібних магазинів.
Звірка облікових та управлінських даних, виправлення, закриття періодів, контроль правильностіта повноти даних управлінського балансу.
Менеджер по роботі з клієнтами
з 04.2016 по 11.2018
(2 роки 7 місяців)
ТОВ "ТЕЛЕКАР", Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
Облік і контроль товарів:
* обробка товаросупровідних документів для клієнтів (рахунків і накладних), податкових накладних і довіреностей, актів звірки та виконаних робіт в 1С;
* контроль залишків складу, участь в інвентаризації.
Рознесення виписок в 1С
Реєстрація податкових накладних, обміндокументами з контрагентами в Медок
Робота з базою даних SAP (управлінськийоблік):
* доставка і продаж товарів, переміщення товарів між складами, списання на ремонт;
* касові операції, виписки;
* видача товаросупровідних документів;
* внесення інформації про розрахунки з клієнтами;
* корегуючіпроводки;
* звіти по товарам, продажу, касі, розрахункам, доходам та витратам, управлінській баланс, бонуси.
Маркетингова діяльність (нарахування та скасування бонусів).
Контроль виконання зобов'язань клієнтів при розрахунках за поставлений товар.
Внутрішня обробка документів: оформлення та узгодження службових записок про витрати компанії, підготовка та оформлення листів, договорів, замовлення/придбання квитків.
Моніторинг інформації по запиту керівництва.
Диспетчерсько-консультаційна підтримка клієнтів при отриманні товарів, документообігу. Відправлення/отримання пошти, кур'єрської пошти.
Допомога в організації корпоративних заходів.
Головний економіст відділу аналітики та методології
з 10.2013 по 08.2015
(1 рік 10 місяців)
АТ "Банк "Фінанси та Кредит", Київ (Фінанси, банки, страхування)
Розробка та методологія банківських продуктів (в рамках системи «Інтернет-банк»):
* розробка та оновлення внутрішньої нормативної та проектної документації щодо стандартів роботи та обслуговування системи «Інтернет-банк»;
* консолідація потреб структурних підрозділів банку та розвиток заходів, спрямованих на оптимізацію обслуговування клієнтів в системі«Інтернет-банк»;
* створення та внесення відповідних змін до інформаційної документації для клієнтів та структурних підрозділів банку у зв"язку з удосконаленням та розширенням переліку послуг та банківських продуктів у системі "Інтернет-банк";
* підготовка інформативних та повчальних матеріалів щодо процедурних та тарифних особливостей системи «Інтернет-банк» та їх змін для працівників регіональної мережі та клієнтів банку;
Розробка бізнес вимог і технічних умов для:
* впровадження/оновлення банківських продуктів і послуг в системі «Інтернет-банк»;
* впровадження/вдосконалення web-інтерфейсу екранних форм системи«Інтернет-банк»;
Забезпечення синхронізації між банківськими програмними пакетами для підтримки та розширення функціоналу системи «Інтернет-банк»:
*оптимізація web-інтерфейсу системи «Інтернет-банк» на основі аналізу побажань і пропозицій користувачів і забезпечення його підтримки в поточному стані;
* взаємодія зі структурними підрозділами банку з питань координації та виконання бізнес-вимог і технічних умов;
* участь у тестуванні впроваджених розробок/удосконалень;
* участь у розробці внутрішньої банківської нормативної документації щодо терміналів самообслуговування;
Аналіз положень НБУ, законодавчихдокументів, а також документів, що описують можливості програмних комплексів, задіяних в роботі системи«Інтернет-банк».
Провідний спеціаліст з розвитку карткових продуктів
з 08.2012 по 10.2013
(1 рік 2 місяці)
UKRSIBBANK BNP Paribas Group, Київ (Фінанси, банки, страхування)
Розробка карткових продуктів:
* участь у впровадженні та розробці карткових продуктів, додаткових послуг/послуг для власників платіжних карток;
* розробка та підтримка рекламних кампаній та спільних дій з МПС;
* розробка та впровадження тарифів на карткові продукти, внесення змін/пропозицій;
* оновлення внутрішніх нормативних документів банку та договірної бази по картковим продуктам;
* розробка та узгодження нормативних документів банку про карткові продукти та послуги;
* підготовка презентаційних матеріалів щодо просування карткових продуктів та послуг банку, розробка методичних матеріалів для навчання працівників мережі з продажу карткових продуктів;
Взаємодія зі структурними підрозділамибанку з питань карткової продукції.
Моніторинг ринку картковихпродуктів і послуг українських і зарубіжних банків.
Провідний спеціаліст бек-офісу
з 10.2008 по 06.2012
(3 роки 8 місяців)
АТ "Сведбанк", Київ (Фінанси, банки, страхування)
Підтримка банківських продуктів:
* депозити (у т.ч. виконання платежів від Фонду гарантування вкладів фізичних осіб);
* поточні, ощадні, карткові рахунки;
* перерахування пенсій та соціальних виплат населенню;
* розрахунки з транзитних рахунків;
*позабалансові рахунки (PC і PIN конверти).
Проведення регуляторних операцій купівлі/продажу в рамках валютних аукціонів МВРА.
Контроль операцій,сформованих шляхом здійснення платежів в системі «Банк-Онлайн».
Інвентаризація активів і пасивів банку.
Консультаційна підтримка комерційних відділень банку,Контакт-центру та інших.банківські підрозділи.
Загальніпитанняоперативногозабезпеченняроздрібногобізнесу.
Освіта
Одеський національний політехнічний університет
Інститут бізнесу економіки та інформаційних технологій, Одеса
Вища, з 2003 по 2008 (5 років)
Додаткова освіта та сертифікати
Гільдія професійних бухгалтерів України, курс "Бухгалтерський облік+1С8.3+Податковий облік"
2016 рік, 6 місяців, Київ
Знання і навички
- SAP ERP
- Пользователь Internet
- MS PowerPoint
- MS Outlook
- Бухгалтерский учет
- Интернет-банкинг
- MS Visio
- MS Project
- SR-Bank
- Jira
- Ведення первинної бухгалтерської документації
- Користувач 1С
- Клієнт-Банк
- 1С:Бухгалтерія
- 1С УТП
- M.E.Doc
- MS Excel
- 1С:Підприємство
Знання мов
- Українська — вільно
- Англійська — початковий
Схожі кандидати
-
Менеджер по тендерам, специалист по тендерным продажам, закупкам
Київ, Вінниця , ще 8 міст -
Менеджер по роботі з клієнтами
Дистанційно -
Бухгалтер-економіст
Одеса, Дистанційно -
Бухгалтер
30000 грн, Київ, Дистанційно -
Менеджер з продажу, нерухомості, закупівлі
35000 грн, Київ, Вінниця , ще 8 міст -
Бухгалтер
Кропивницький, Львів , ще 2 міста