• PRO

Дар'я

Адміністратор, офіс-менеджер, керуюча, 20 000 грн

Вид зайнятості:
повна, неповна
Вік:
36 років
Місто проживання:
Запоріжжя
Готовий працювати:
Дистанційно

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Помічник керівника

з 12.2019 по нині (5 років 8 місяців)
ТБ «Сігма», Запоріжжя (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

• тайм-менеджмент керівника ( призначення часу зустрічей, слідкування за розкладом керівника),
• планування ділових зустрічей і поїздок керівника,бронювання авіаквитків, готелів та авто у поїздках, планування маршрутів,
• ведення листування та телефонних
переговорів з бізнес-партнерами і клієнтами,
• ведення офісної документації,
• ведення ділової переписки іноземною
мовою,
•забезпечення комфорту керівника - контроль чистоти і порядку у кабінеті керівника, поповнення запасів канцтоварів, нагадування про обідню перерву, замовлення їжі в офіс,
• Зустріч партнерів, відвідувачів (чай/
кава),
• виконання особистих доручень керівника і членів його родини,
•пошук будь-якої інформації, послуги або товару на сайтах(у тому числі і закордонних, з доставкою в Україну).

Наразі знаходжуся на підприємстві у відпустці на період дїї воєнного стану( знаходжуся за кордоном).
Тому у пошуках дистанційної роботи.

Адміністратор інтернет-магазину

з 04.2014 по 05.2022 (8 років 1 місяць)
Инстаграм:@dashkafitonyashka88, Запоріжжя (Роздрібна торгівля)

Просування товарів в соціальних мережах,оновлення асортименту,оновлення акцій ,розширення клієнтської бази,замовлення товару із-за кордону, співпраця по розмитненню товарів.Консультація клієнтів з асортименту ,цінам ,розмірам і наявності товару. Приймання замовлень. Наповнення сайту та сторінки новим асортиментом.Оформлення ТТН накладних та розрахунків з клієнтами.

Менеджер з туризму

з 08.2013 по 07.2014 (11 місяців)
Туристична компанія "Планета", Запоріжжя (Туризм)

Відкриття нового туристичного офісу з нуля. Прийом телефонних дзвінків, консультації клієнтів в офісі та онлайн, впевнений користувач ПК,відвідування тренінгів та семінарів, ведення офісної документації , ведення переговорів з партнерами , бронювання та продаж турів, авіаквитків,оформлення віз,страхових полісів, заключення договорів, робота з оргтехнікою, облік витрат офісу.Ведення групп та сторінок туристичної компанії у соціальних мережах.

Менеджер з туризму

з 03.2013 по 06.2013 (3 місяці)
Агенство подорожей "ВАУ", Запоріжжя (Туризм)

• Оформлення договорів та заключення контрактів з реалізації турів,
• Знання правил бронювання авіаквитків та послуг,
• Знання схем роботи з готелями, компаніями-перевізниками,
• Знання правил оформлення туристичних путівок , ваучерів, страхових полісів та іншої туристичної документації,
• Уміння створювати індивідуальні тури та маршрути, та робота з VIP клієнтами,
•Ведення офісної документації , облік витрат офісу, робота з офісною технікою, •візова підтримка,
•Оренда авто,
•бронювання квитків на різні заходи (концерти, шоу, парки разваг).

Менеджер з туризму

з 04.2012 по 01.2013 (9 місяців)
Эввіва-тур, Запоріжжя (Туризм)

Консультації клієнтів онлайн та в офісі. Впевнений користувач ПК,відвідування семінарів , ведення офісної документації, ведення переговорів з партнерами туристичної галузі, бронювання турів,продаж авіаквитків,оформлення віз,страховок та закордонних паспортів,заключення договорів з туристами, складання платіжних доручень, облік витрат офісу.

Менеджер з туризму

з 09.2010 по 08.2011 (11 місяців)
"Афіна", Запоріжжя (Туризм)

Microsoft Office, користувач ПК,прийом телефонних дзвінків, консультації клієнтів онлайн та офлайн, систематичне відвідування туристичних семинарів, ведення офісної документації , ведення переговорів з партнерами, бронювання турів та авіаквитків, оформлення закордонних паспортів, заключення договорів, оформлення платіжних доручень та чеків, робота з оргтехнікою, ведення витрат офісу.

Освіта

ЗНТУ

Міжнародний туризм та управління, Запоріжжя
Вища, з 2005 по 2010 (5 років)

Проходження практики за кордоном.

Додаткова освіта та сертифікати

Smart Fitness Academy "Персональний тренер тренажерного залу"

2018, 7 месяцев

«Дієтологія та харчування у фітнесі»

2019

Курси з іспанської мови А1

09.2023

Знання і навички

  • Стресостійкість
  • MS Office
  • Email
  • Старанність
  • Пунктуальність
  • Робота зі сканером
  • Користувач ПК
  • Уміння користуватись оргтехнікою
  • Робота
  • Організованість
  • Комунікабельність
  • Ведення документації
  • Адміністрування офісу
  • Управління інтернет-магазином
  • Ведення соціальних мереж
  • Здатність до навчання
  • Сумлінність

Знання мов

  • Російська — вільно
  • Українська — вільно
  • Англійська — середній
  • Іспанська — початковий

Додаткова інформація

Бронювання турів онлайн, заключення договорів з партнерами, консультації клієнтів в офісі, по телефону та в соцмережах, страхування туристів, участь у семінарах та тренінгах туристичних компаній, відвідування туристичних виставок.
Наразі знаходжуся тимчасово за кордоном (Іспанія), та маю велике бажання працювати дистанційно чи онлайн. Легко навчаюся всьому новому із задоволенням розгляну цікаві пропозиції!


Водійське посвідчення категорії "В".

-02.2018 по 09.2018 Проходження навчальних курсів «Песональний тренер тренажерного залу»: - рівень 1, -рівень- 2, -рівень 3 (рівень додаються сертифікати ).

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: