Сайт пошуку роботи №1 в Україні
- Файл
Особисті дані приховані
Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/13054909/
Менеджер із закупівлі
- Місто:
- Київ
Контактна інформація
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Завантажений файл
Версія для швидкого
перегляду
Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.
Михайлюк Тетяна Володимирівна
контактні дані
телефон:
[відкрити контакти ](див. вище в блоці «контактна інформація»)
електронна пошта:
[відкрити контакти ](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Дата народження 24.11.1993
Про себе:
Вмію працювати в колективі та швидко адаптуюсь;
Зберігаю спокій в стресовій ситуації.
Проведення презентацій та переговорів;
Робота з первинною бухгалтерією;
Освіта
Приватний вищий навчальний заклад при «Міжрегіональній Академії управління персоналом», спеціальність «Організація виробництва»;
Приватне акціонерне товариство « Вищий навчальний заклад» Міжрегіональна Академія управління персоналом, спеціальність «менеджмент», спеціалізація «Економіка та управління бізнесом».
Маю власну базу фермерських господарств;
Проходжу сертифікацію GMР+
Професійний досвід
Менеджер із закупівлі зернових та олійних (01.03.2022- 15.10.2024)
ТОВ «Агроленд» Agroland
Формування ціни в своєму регіоні, організація закупівлі, пошук нових контрагентів,
ведення переговорів з фермерськими господарствами, документальний супровід угоди, ведення бази підприємства, операційна робота по замовленню та плануванні коштів.
Менеджер відділу розвитку та підтримки продажів (05.08.2021р. – 22.02.2022р.)
АБА «Астра»
Заповнення карточки контрагента в СРМ та 1С, координація регіону, а саме: допомога регіональним менеджерам зі збуту у веденні СРМ, коректному внесенні активностей після візиту до клієнта, правильному оформленню карточок зустрічей та проведенню демонстрацій техніки. Виявлення нових інтересів і передача їх регіональним торговим представникам, призначення зустрічей, продзвон існуючих клієнтів і робота з їх потребою у техніці, пошук нових клієнтів та виявлення потреби у закупці техніки на поточний сезон чи на майбутній, формування комерційних пропозицій, запрошення на виставки та демонстрації. Робота у програмі «Віалон»- моніториг та відстеження раціонального використання робочих автомобілів.
Заступник директора (07. 2017р.- 06.2021р.)
ТОВ «Імпера Трейд»
Пошук нових контрагентів, моніторинг цін, закупівля і продаж с\г продукції, підготовка документації для заключення контракту, логістика, контроль своєчасних розрахунків по договорам, проведення зустрічі з контрагентами, контроль своєчасних поставок товару, вивчення договорів, документальне оформлення угод, робота в Клієнт-Банку.
Менеджер по роботі з клієнтами (12.2016р.- 04.2017р.)
ТОВ «Агрікалче-Груп» (Агровет Атлантік)
Пошук нових контрагентів, моніторинг цін, холодні дзвінки, зустрічі з клієнтами, закупівля і продаж с\г продукції, підготовка документації для заключення контракту, продаж товарів власного виробництва компанії, логістика, контроль своєчасних розрахунків по договорам. Робота з договорами товаро-дипозитної програми.
Менеджер з постачання (01.2016р.-12 2016р.)
ТОВ «Фідленс-Фармінг» (Агровет Атлантік)
Виявлення потреби у закупівлі с/г продукції, здійснення холодних дзвінків, пошук нових контрагентів, моніторинг цін, закупівля і продаж с\г продукції, підготовка документації для заключення контракту, продаж товарів власного виробництва компанії, логістика, контроль своєчасних розрахунків по договорам.
Спеціаліст дистанційного обслуговування клієнтів роздрібного бізнесу (10.2015р. – 12. 2015р.)
АТ «Таскомбанк»
Прийом вхідних дзвінків, консультування клієнтів банку, надання послуг по активним рахункам клієнтів, інформування по тарифах, продаж продуктів банку.
Оператор контакт-центру (07.2014р.-08.2015р.)
ПрАТ «Універсал Банк»
Прийом вхідних дзвінків, консультування клієнтів банку, надання послуг по активним рахункам клієнтів, допомога у налаштуванні інтернет-банкінгу, проведення фінансового моніторингу, інформування по тарифах банку.
Мобільний банкір (07.2012р. – 04.2014р.)
ПрАТ «Райффайзен Банк Аваль»
Проведення холодних дзвінків, продаж кредитних карт та кредиту готівкою, проведення презентацій по банківським продуктам, зустріч з клієнтами, документальне оформлення пакету послуг.
контактні дані
телефон:
[
електронна пошта:
[
Дата народження 24.11.1993
Про себе:
Вмію працювати в колективі та швидко адаптуюсь;
Зберігаю спокій в стресовій ситуації.
Проведення презентацій та переговорів;
Робота з первинною бухгалтерією;
Освіта
Приватний вищий навчальний заклад при «Міжрегіональній Академії управління персоналом», спеціальність «Організація виробництва»;
Приватне акціонерне товариство « Вищий навчальний заклад» Міжрегіональна Академія управління персоналом, спеціальність «менеджмент», спеціалізація «Економіка та управління бізнесом».
Маю власну базу фермерських господарств;
Проходжу сертифікацію GMР+
Професійний досвід
Менеджер із закупівлі зернових та олійних (01.03.2022- 15.10.2024)
ТОВ «Агроленд» Agroland
Формування ціни в своєму регіоні, організація закупівлі, пошук нових контрагентів,
ведення переговорів з фермерськими господарствами, документальний супровід угоди, ведення бази підприємства, операційна робота по замовленню та плануванні коштів.
Менеджер відділу розвитку та підтримки продажів (05.08.2021р. – 22.02.2022р.)
АБА «Астра»
Заповнення карточки контрагента в СРМ та 1С, координація регіону, а саме: допомога регіональним менеджерам зі збуту у веденні СРМ, коректному внесенні активностей після візиту до клієнта, правильному оформленню карточок зустрічей та проведенню демонстрацій техніки. Виявлення нових інтересів і передача їх регіональним торговим представникам, призначення зустрічей, продзвон існуючих клієнтів і робота з їх потребою у техніці, пошук нових клієнтів та виявлення потреби у закупці техніки на поточний сезон чи на майбутній, формування комерційних пропозицій, запрошення на виставки та демонстрації. Робота у програмі «Віалон»- моніториг та відстеження раціонального використання робочих автомобілів.
Заступник директора (07. 2017р.- 06.2021р.)
ТОВ «Імпера Трейд»
Пошук нових контрагентів, моніторинг цін, закупівля і продаж с\г продукції, підготовка документації для заключення контракту, логістика, контроль своєчасних розрахунків по договорам, проведення зустрічі з контрагентами, контроль своєчасних поставок товару, вивчення договорів, документальне оформлення угод, робота в Клієнт-Банку.
Менеджер по роботі з клієнтами (12.2016р.- 04.2017р.)
ТОВ «Агрікалче-Груп» (Агровет Атлантік)
Пошук нових контрагентів, моніторинг цін, холодні дзвінки, зустрічі з клієнтами, закупівля і продаж с\г продукції, підготовка документації для заключення контракту, продаж товарів власного виробництва компанії, логістика, контроль своєчасних розрахунків по договорам. Робота з договорами товаро-дипозитної програми.
Менеджер з постачання (01.2016р.-12 2016р.)
ТОВ «Фідленс-Фармінг» (Агровет Атлантік)
Виявлення потреби у закупівлі с/г продукції, здійснення холодних дзвінків, пошук нових контрагентів, моніторинг цін, закупівля і продаж с\г продукції, підготовка документації для заключення контракту, продаж товарів власного виробництва компанії, логістика, контроль своєчасних розрахунків по договорам.
Спеціаліст дистанційного обслуговування клієнтів роздрібного бізнесу (10.2015р. – 12. 2015р.)
АТ «Таскомбанк»
Прийом вхідних дзвінків, консультування клієнтів банку, надання послуг по активним рахункам клієнтів, інформування по тарифах, продаж продуктів банку.
Оператор контакт-центру (07.2014р.-08.2015р.)
ПрАТ «Універсал Банк»
Прийом вхідних дзвінків, консультування клієнтів банку, надання послуг по активним рахункам клієнтів, допомога у налаштуванні інтернет-банкінгу, проведення фінансового моніторингу, інформування по тарифах банку.
Мобільний банкір (07.2012р. – 04.2014р.)
ПрАТ «Райффайзен Банк Аваль»
Проведення холодних дзвінків, продаж кредитних карт та кредиту готівкою, проведення презентацій по банківським продуктам, зустріч з клієнтами, документальне оформлення пакету послуг.
Схожі кандидати
-
Менеджер з тендерних закупівель
Київ -
Менеджер з постачання
40000 грн, Київ, Макарів -
Фахівець із закупівель
45000 грн, Київ -
Менеджер по закупкам
20000 грн, Київ -
Фахівець з закупівель
30000 грн, Київ, Дистанційно -
Менеджер з закупівель
Київ, Бровари