• Файл

Особисті дані приховані

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти, але йому можна надіслати повідомлення або запропонувати вакансію.

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/13064281/

Спеціаліст з тендерів

Місто проживання:
Хмельницький
Готовий працювати:
Дистанційно, Хмельницький

Контактна інформація

Шукач приховав свої особисті дані, але ви зможете надіслати йому повідомлення або запропонувати вакансію, якщо відкриєте контакти.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

РЕЗЮМЕ
КОРСУН ІРИНА
Фахівець тендерних процедур

ДОСВІД РОБОТИ
Фахівець з тендерних процедур | ТОВ "АЙСОЛАР"
Листопад 2024 – до цього часу
• Моніторинг тендерів у сфері сонячної енергетики, енергозберігаючих технологій та будівельних робіт, відповідно до профілю компанії.
• Комплексний супровід тендерних процедур: від аналізу документації до підготовки тендерної пропозиції.
• Участь в процедурах публічних закупівель (в тому числі комерційних) на платформі державних закупівель Prozorro, електронних торгівельних майданчиках E-Tender, SmartTender, ZakupivliPro.
• Контроль строків, розробка стратегії участі в закупівлях.
• Повне ведення відібраної процедури: строки, зміни, торги, розбіжності, укладення контракту/договору. Оскарження пропозицій конкурентів/тендерної документації/ дискваліфікації.
• Відстеження термінів: оголошення повідомлень, проведення торгів, укладання контрактів/договорів.
• Ведення ділової переписки, внутрішньої звітності. Організація роботи по напрямку тендерів.
• Моніторинг цін, оцінка можливостей конкурентів.
Особисті досягнення
• Побудова тендерного відділу з нуля, впровадження ефективних процесів закупівель.
• Укладення стратегічних контрактів із великими мережами, зокрема АТ «Галнафтогаз» (мережа АЗС ОККО), державними установами, комунальними закладами, благодійними фондами.
• Супровід переможних тендерів на загальну суму понад 10(десять) млн грн.
• Оптимізація процедур закупівель, що збільшило кількість виграних тендерів на 30%.
• Автоматизація тендерного процесу та впровадження системи управління документацією.

Начальник відділу управління державним майном | Апеляційний суд Хмельницької області / в рамках оптимізації Хмельницький апеляційний суд
Червень 2019 – жовтень 2024
Начальник відділу матеріально-технічного забезпечення | Апеляційний суд Хмельницької області
Червень 2017 – 2019
• Керівництво діяльністю відділу (в підпорядкуванні 11 працівників: держслужбовці, службовці, робітники).
• Уповноважена особа з питань публічних закупівель: забезпечення тендерних процедур.
• Участь у плануванні закупівель товарів, робіт та послуг; надання пропозицій відділу планово-фінансової діяльності, бухгалтерського обліку та звітності щодо складання проекту кошторису видатків на утримання установи;
• Проведення відкритих торгів у Prozorro (капітальні та поточні ремонти, закупівля основних засобів, обладнання, техніки, меблів, приладів, інвентарю, електроенергії тощо).
• Контроль виконання умов укладених договорів, їх супровід та управління договірними зобов’язаннями.
Особисті досягнення
• Ефективне управління державним майном – організувала раціональне використання матеріальних ресурсів установи, що дозволило оптимізувати витрати на утримання суду.
• Успішне проведення тендерних процедур – забезпечила ефективні закупівлі через систему Prozorro, що сприяло прозорому та економічно обґрунтованому розподілу державних коштів.
• Оптимізація бюджетних витрат – розробила заходи для зменшення експлуатаційних витрат суду без втрати якості послуг.
• Контроль виконання договірних зобов’язань – забезпечила 100% виконання контрактів з постачальниками та підрядниками відповідно до умов договорів.
• Розробка антикорупційних заходів – ініціювала та впровадила механізми запобігання корупційним ризикам у процесі закупівель.
Головний спеціаліст відділу планово-фінансової діяльності, бухгалтерського обліку та звітності, матеріально-технічного забезпечення | Апеляційний суд Хмельницької області
Жовтень 2008 – червень 2017
Провідний спеціаліст бухгалтерського обліку і звітності | Апеляційний суд Хмельницької області
Жовтень 2005 – 2008
• Секретар тендерного комітету: проведення тендерних процедур (запити цінових пропозицій, відкриті торги).
• Підготовка проєктів договорів установи та опрацювання проєктів договорів контрагентів.
• Реєстрація укладених договорів та контроль за їх виконанням;
• Облік дебіторської та кредиторської заборгованості.
• Ведення касових операцій, управління зарплатним проєктом (нарахування та виплата зарплат, соцвиплат, внесків на держстрахування, коштів на фінансування капітальних вкладень та інших платежів).
• Аналіз господарсько-фінансової діяльності установи.
• Ведення бухгалтерського обліку установи.
• Контроль бюджетних витрат та фінансового забезпечення.

ОСВІТА

ХНУ
Спеціаліст, Міжнародні економічні відносини, Хмельницький
Вища, з 2000 по 2005.

ХНУ
Спеціаліст, Облік і аудит, Хмельницький
Вища (перепідготовка), з 2007 по 2009.

ВНЗ «МАУП»
Магістр, Право, Хмельницький
Вища, з 2019 по 2021.

ЗНАННЯ І НАВИЧКИ

• Уповноважена особа з питань публічних закупівель – сертифікат про успішне підтвердження рівня володіння необхідними знаннями у сфері публічних закупівель на веб-порталі Уповноваженого органу, PROZORRO, 2021.; щорічне підвищення рівня знань у сфері публічних закупівель з 2005 року.
• Державний сертифікат про рівень володіння державною мовою (вільне володіння другого ступеня), Національна комісія зі стандартів державної мови, 2023.
• Підготовка та щорічне підвищення рівня кваліфікації державного службовця за загальними професійними та загальними короткостроковими програмами, в т.ч. з питань запобігання та протидії проявам корупції.
• Самоосвіта на онлайн платформах PROMETHEUS, ВУМ ONLINE, Дія Освіта.
• ПК – впевнений користувач.
• Робота в команді, управлінські навички, здатність до навчання, уміння аналізувати, уважніть до деталей, креативне мислення, націленість на результат, відповідальність, ініціативність, комунікабельність, оперативність, стресостійкість
• Водійські права категорії В.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: