• Файл

Іван

Перекладач французької

Розглядає посади:
Перекладач французької, Перекладач англійської, Викладач французької
Вік:
23 роки
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

ЛИСОХМАРА ІВАН
Перекладач з французької та англійської мови.

ПРО МЕНЕ
Я – філолог із глибокими знаннями та практичним досвідом у міжкультурній комунікації, перекладі та продажах.
Працюючи з клієнтами з Канади, Бельгії та Франції, я навчився встановлювати продуктивні ділові відносини та досягати конкретних бізнес-результатів.
Вмію швидко адаптуватися, ефективно працювати в команді та вирішувати нестандартні завдання.

КЛЮЧОВІ НАВИЧКИ
Мови:
• Французька – B2+
• Англійська – B1 (постійно вдосконалюю)
• Українська – рідна
Перекладацькі навички:
• Технічний, юридичний та фінансовий переклад
Комунікація та переговори:
• Робота з різними типами клієнтів
• Побудова довгострокових відносин
Продажі та бізнес-комунікація:
• Досвід роботи з "гарячими, холодними" клієнтами
• Здатність переконувати та залагоджувати конфлікти
Adaptivity та гнучкість:
• Швидка адаптація до нових ситуацій
• Вміння вирішувати помилки та швидко їх виправляти

ДОСВІД РОБОТИ
Фахівець із міжнародної кооперації
Більше року досвіду, фінансовий та частково юридичний сектор.
• Робота з франкомовними клієнтами (Канада, Бельгія, Франція)
• Ведення перемовин, укладання угод та підтримка клієнтів
• Взаємодія з клієнтами різного психотипу, включно з емоційно нестабільними та схильними до маніпулювання
• Допомога клієнтам зрозуміти роботу компанії та вибудувати ефективну співпрацю
• Завдяки моїй роботі компанія отримала значний фінансовий приріст
Викладач (фр/ анг):
Освітній центр «Знай все» / КНЛУ
2024 — дотепер
• Проведення індивідуальних та групових занять
• Граматичні, лексичні й комунікативні курси
• Підготовка навчальних матеріалів
Менеджер служби підтримки клієнтів
• Оперативне реагування на питання від клієнтів
• Забезпечення задоволення клієнтів на рівні 90%
• Аналіз зворотного зв’язку та покращення внутрішніх процесів
• Вирішення до 300 клієнтських проблем щомісяця
• Розробка навчальних показників компанії у напрямку взаємодії з клієнтами – підготовка нових представників служби підтримки клієнтів

ОСВІТА
Київський національний лінгвістичний університет
Бакалавр філології, французька мова (отримано)
Магістратура (в процесі)

КОНТАКТИ
Мобільний телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
LinkedIn: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: