• Файл

Олександр

Бухгалтер

Розглядає посади:
Бухгалтер, Спеціаліст з інвентаризації
Місто:
Тернопіль

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Курганов Олександр Олександрович

Місце проживання:

Сімейний стан:
Телефон:
e-mail:
Дата народження:

Тернопільська обл., м.Кременець, вул.С.Петлюри, буд.12, кв.39
одружений (троє дітей)
моб. [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
12.03.1984р

Мета пошуку роботи: економіст.

Робота:

• З лютого 2022р. до березня 2023 р.працював в Кременецькій обласній гуманітарно-педагогічній академії ім.Тараса Шевченка на посаді бухгалтера.
• З липня 2021р. по листопад 2021р. працював директором Кременецького відділення Першої Всеукраїнської Кредитної Спілки.
• З вересня 2019р. по березень 2021р. працював фахівцем 1-ої категорії з персонального обслуговування базового сегменту клієнтів малого та середнього бізнесу відділення “Кременецьке” АТ “Альфа Банк”.
• З листопада 2012р. по березень 2019р. працював головним економістом Кременецького відділення “Райффайзен банк Аваль”.
• З вересня 2011р. по листопад 2012р. працював економістом Кременецького відділення ПАТ “Укрсоцбанк”.
• З листопада 2006р. по серпень 2011р. працював менеджером по роботі з малим бізнесом Кременецького відділення ПАТ КБ “Надра”.
Освіта:
2005-2007 рр — Тернопільський національний економічний університет, спеціальність “банківська справа”.
1999-2005 рр- Кременецький обласний гуманітарно- педагогічний інститут ім.Т.Г. Шевченка, спеціальність “Вчитель образотворчого мистецтва, етики та естетики. Методист з виховної роботи”.
1991- 1999 рр. Кременецька загальноосвітня школа 1-3 ступенів №5.

Професійні навики:
• добре володію ПК (пакет програм MS Office, графічні редактори, електронна пошта, інтернет, спеціалізовані банківські програми); вільний користувач офісної техніки. Деякі навички у програмі 1с.

Трудова діяльність:
- бухгалтер по розробленні калькуляцій і надання платних послуг: оренда приміщень, плати за навчання, оренди автотранспорту; облік, нарахування і контроль квартплати жильцям, які проживають в гуртожитках; нарахування і виплата стипендій студентам. Ведення обліку, прийом та контроль пільгових категорій студентів на отримання стипендії. Формування та зшивання документів до архіву.
- Обслуговування фізичних осіб (відкриття зарплатних карток, оформлення депозитів та карткових кредитів)
-Кредитування суб'єктів підприємницької діяльності фізичних та юридичних осіб (мікрокредитування, автокредити, іпотека, беззаставні кредити, карткові кредити, овердрафти, банківські гарантії) — консультація клієнта, проведення фінансово-економічного аналізу діяльності клієнта, підготовка пакету документів на кредитний комітет, підписання договорів, видача та супровід кредиту.
- Відкриття поточних рахунків юридичним особам та суб'єктам підприємницької діяльності;
- Оформлення договорів обслуговування банківського рахунку, Клієнт-банк та додаткових угод.
- Виконання функцій контролера, проплата клієнтських документів (платіжні доручення), контроль ведення документів дня;
- Досвід роботи з людьми (обслуговування клієнтів).
- Згідно посадових обов'язків здійснював операції по реструктуризації та погашенню кредитів по доведених ЦО продуктах.
- Моніторинг проблемних активів. Інформування клієнтів про прострочену заборгованість.
- Формування та надання керівництву і відповідним підрозділам Банку звітів.
- Консультування клієнтів в телефонному режимі по загальним питанням;
- Вирішення спірних питань і владнання конфліктних ситуацій в команді з спеціалістами відділення.
- Підготовка аргументованих відповідей на письмові звернення клієнтів.
-Участь у тренінгах «Искусство впечатлять».

Ділові якості:
• Відповідальність, наполегливість, порядність, працелюбність, неконфліктність, енергійність, швидко адаптуюся в колективі, в нових умовах.

Особисті якості:
• Пунктуальність, сумлінність, цілеспрямованість, старанність, ввічливість, аналітичний склад розуму, швидко опановую новий матеріал, володію організаторськими здібностями, вміння переконувати і приймати рішення в складних ситуаціях, бажання працювати та навчатися.

• Маю наступні менеджерські якості:
• Здатність чітко бачити й формулювати мету й завдання.
• Конкретність у постановці завдання й контроль його своєчасного виконання.
• Уміння працювати на кінцевий результат;
• Здатність організувати чітку й безконфліктну роботу.

Додаткові відомості:
Вільно володію українською та російською мовами, англійською на початковому рівні.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: