• Файл

Олександр

Регіональний менеджер

Розглядає посади:
Регіональний менеджер, Адміністратор, Спеціаліст з документообігу
Вік:
37 років
Місто:
Кам'янець-Подільський

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Малисник Олександр Миколайович

Дата народження: 16.03.1988
Місто: Кам’янець - Подільський
Моб. телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Ціль: Регіональний представник в аграрному секторі.
Освіта:
Вересень 2006 р. – травень 2012 р., Кам’янець – Подільський національний університет імені Івана Огієнка, м. Кам’янець - Подільський, факультет «Історичний», спеціальність «Політологія», диплом магістра (денна форма навчання).
Вересень 2008 р. – травень 2012 р., Національний університет державної податкової служби України, м. Ірпінь, факультет «Економічний», спеціальність «Облік і аудит», диплом бакалавра (заочна форма навчання).
Досвід роботи:
Торговий представник
Вересень 2012 р. – червень 2012 р. дистриб’юторська компанія «ГофроПак», м. Хмельницький.
Функціональні обов’язки:
– взаємодія з клієнтською базою;
– презентація товарів, послуг, пошук нових клієнтів;
– надання документальної звітності про виконані роботи, дебіторський розрахунок.
Адміністратор:
серпень 2012 р. – березень 2017 р. Готельний комплекс «Тарас Бульба», м. Кам’янець – Подільський.
травень 2020 р. – квітень 2025 р. Готельний комплекс « Садиба Тарас Бульба», с. Устя. Кам’янець – Подільський р-н., Хмельницька обл.
Функціональні обов’язки:
– розподіл обов’язків серед персоналу;
– ведення прямих переговорів з клієнтами;
– планування графіків роботи;
– контроль якості сервісу;
– взаємодія з постачальниками;
– вирішення конфліктних ситуацій
– підтримка і мотивація персоналу;
– документообіг.
Професійні навички:
– володію комп’ютером;
– навички ведення договірної роботи;
– уміння проводити переговори;
– навички ведення роботи з клієнтами;
– досвід в сфері продажу товарів і послуг;
– досвід в роботі з персоналом;
– навички складання графіків, планів роботи;
– знання мов: українська – рідна; російська – вільно володію; англійська, німецька – середній рівень.
Особисті якості:
Чесність, відповідальність, уважність до деталей.
Дисциплінованість, пунктуальність, комунікабельність.
Додаткова інформація:
Сімейний стан: одружений.
Водійське посвідчення: так.
Можливість відряджень: так.
Хобі: люблю активний відпочинок.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: