• Файл

Олег

Менеджер з продажу

Вік:
52 роки
Місто проживання:
Ужгород
Готовий працювати:
Дистанційно

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

ОЛЕГ ІШКОВИЧ
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») | [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») | Ужгород, Україна

ДОСВІД РОБОТИ
ВЛАСНИК ЛІСОПЕРЕРОБНОГО ПІДПРИЄМСТВА (ФОП)
Підприємство, що спеціалізується на лісопереробці та постачанні продукції на ринки Європи та України.
2003 – Досі
• Керував командою з понад 10 працівників, забезпечуючи ефективну роботу підприємства та виконання
завдань у встановлені терміни.
• Розвивав бізнес на італійському ринку, укладаючи угоди та налагоджуючи партнерські відносини з
міжнародними клієнтами.
• Пошук нових клієнтів у Європі та Україні для продажу продукції, що сприяло збільшенню обсягу продажів.
• Вів повний цикл бізнес-процесів: бухгалтерія, розрахунки витрат і доходів, контроль за комунікаціями,
ведення документації.
• Успішно реалізовував проекти, що дозволили збільшити обсяги виробництва завдяки оптимізації робочих
процесів.

ПЕРЕКЛАДАЧ ІТАЛІЙСЬКОЇ МОВИ 2000 – Досі

• Виконував переклади договорів, контрактів, технічних інструкцій, а також проводив переклади на
перемовинах.
• Здійснював супровід переговорів в Італії та Україні, допомагаючи підприємствам налагоджувати міжнародну
співпрацю.
• Займався перекладом технічних книг з промислового обладнання та виробничих процесів.
• Провів понад 50 успішних перекладів, які сприяли укладанню важливих угод між італійськими та
українськими компаніями.

ОСВІТА
СВАЛЯВСЬКИЙ ТЕХНІЧНИЙ КОЛЕДЖ
• Спеціальність механік

НАВИЧКИ
● Мови: Українська (рідна), Італійська (B2), Російська (вільно)
● Керівництво командою, управління персоналом
● Ведення переговорів та комунікація з міжнародними клієнтами
● Бухгалтерія на базовому рівні, фінансовий облік, планування витрат та доходів
● Перекладацька діяльність (технічні переклади, переклади контрактів та договорів)
● Пошук і залучення нових клієнтів на ринках Європи та України
● Досвід роботи з пакетом Office 365

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: