- Файл
Николай
Менеджер по персоналу
- Вік:
- 51 рік
- Місто:
- Одеса
Контактна інформація
Шукач вказав телефон та ел. пошту.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/13119292/
Завантажений файл
Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.
[
[
Skype: Nick Mukovnin.
[
РЕЗЮМЕ
МУКОВНIН МИКОЛА ДМИТРОВИЧ
МЕТА: Розглядаю пропозиції. Рівень мінімальної ЗП від 25 000 грн./середня –
30 0 000 грн./ бажана 40 000 грн. (м. ОДЕСА)
Готовий розглядати переїзд. Бажана посада: Директор з персоналу, HR-generalist, HR, HRBP. Начальник ВК. РЕКРУТЕР.
МОВИ:
• Англійська A2 – Базова
• УкраїнськаB2 - Вище середнього
• Російська - Рідна
НАВИКИ:
• Аналіз ефективності
• Маркетинг персоналу
• Документообіг
• В2В, B2C продаж
• Фінансова звітність
• Ділова комунікація
• Управління персоналом
• Підбір персоналу
з 08.2000 по теперешний час в HR галузi 24 роки :
ТОВ,ФОП Одеса (Взуття та одяг, дитячи супермаркети Чудо-Острiв,Поштова логистика,Будiвництво, Оптова торгiвля та iнше):
•розробка і проведення оцінки персоналу вищоi та середньої ланки; •введення системи нематеріальної мотивації та заходів для утримання персоналу;
•формування та підтримки корпоративної культури, організації корпоративних активностей;
•підбір та адаптація персоналу.
•складання плану навчання для створення кадрового резерву на основі
проведеної оцінки;
•розробка та постійна актуалізація навчального матеріалу і програми стажування;
•організація постійного професійного підвищення кваліфікації персоналу (внутрішнє навчання);
•розробка кваліфікаційних вимог до ТОП- менеджменту (вищого) та середнього рівня.
Кадрове діловодство (штат вiд 100 до 1000 працівників).
• планування, організація та контроль роботи відділу;
•оформлення прийому, звільнення, переведення, відпусток, відряджень;
• формування штатного розпису та організаційно-штатної стуктури;
• оформлення, ведення, зберігання трудових книжок;
• оформлення листків непрацездатності;
• табельний облік;
• розробка положень, інструкцій та інших документів.
Досягнення:
Ведення штату до 1000 чол.
Повне ведення кадрової роботи на підприємстві
Розробка штатного розпису
Формування графіків обліку робочого часу працівників (п’ятиденний, шестиденний, змінний)
Розробка посадових та робочих інструкцій, ПВТР, колективного договору, положення відділів.
Організація роботи зі створення кадрового резерву.
Розроблення стратегії розвитку персоналу підприємства, програм професійного розвитку, а також нематериальноi мотивації ділової кар’єри працівників
Розробка системи преміювання (% к з/п, % к відпустці за стаж роботи та ін.)
Організація обліку робочого часу
Робота в 1С:Предприятие 8.3 УПП
Складання встановленої звітності (зовнішньої і внутрішньої) з обліку кадрів та
роботи з персоналом,HR-метрик.
Участь в ярмарках вакансій
Успiх в рекрутингових заходах
Реорганізація та створення структурних підрозділів
• Постановка завдань
• Презентації
• Користувач пк
• 1С
• Ведення переговорів
ДОСВІД РОБОТИ ДЕТАЛЬНIШЕ:
ТОВ «Вінтрест» жовтень2023р.- по липень 2024р. керівник з управління персоналом (HRBP):
Управління та оптимізація процесів HR у компанії;
Оцінка потреб у персоналі;
моніторинг стану ринку праці, рівня заробітної плати;
Розробка процедур та контроль кадрового діловодства; Впровадження процедур алгоритму поведінки співробітників під час перевірки гос.органов разом із СБ з профілактики порушень.
14.04.21- по 01.10.21 – Retail HRD (45магазинів).HRD/
03.03.2020 – 01.02.2023- робота за договором ДПГ –надання послуг, приватна практика (робота на аутсорсингу)
03.2017 —02.2020 ТОВ "Белес-Україна" м.Одеса (національна мережа дитячих магазинів «Чудо-Острів™») Заступник директора з персоналу
Розробка та реалізація кадрової політики Компанії, реалізація єдиних стандартів системи управління персоналом у ТОВ "Белес-Україна" відповідно до цілей бізнесу;
Розробка, впровадження та контроль за дотриманням HR політик та процедур Компанії -мережі магазинів ТМ "Чудо -Острів";
Оптимізація оргструктур та штатного розкладу, планування чисельності лінійного персоналу.
Розвиток та контроль системи навчання персоналу Компанії (у структурному підпорядкуванні регіональних HR-менеджерів);
Формування навчальних програм та організація навчання для співробітників ТТ;
Реалізація та контроль системи підбору та адаптації персоналу;
Розвиток системи оцінки персоналу;
Участь у створенні систем мотивації персоналу виходячи з стратегічних карт;
Розробка та впровадження профілів посад;
Перегляд, розробка та реалізація компенсаційної політики для співробітників Компанії; Формування компенсаційних пакетів з урахуванням категорій посад;
Моніторинг та аналіз динаміки основних кадрових показників; Моніторинг ринку праці у розрізі конкурентного середовища України.
Бюджетування витрат за персонал, контроль бюджету;
Участь у розробці корпоративних заходів на філіях;
Розробка процедур та контроль кадрового діловодства; Впровадження процедур алгоритму поведінки співробітників під час перевірки гос.органов разом із РБ з профілактики порушень. Успішне проходження зовнішнього аудиту, перевірок, досудових розглядів трудових спорів;
-03.2017 ТОВ ТД "Укркофе"Lacomba Начальник відділу кадрів
Організація та контроль кадрового діловодства на підприємстві в повному обсязі;
Підбір торгового персоналу, керівників напрямів, відділів, служб.
06.2011 —02.2016 ТОВ "Укркур'єр" Менеджер з персоналу
Управління та оптимізація процесів HR у компанії;
Оцінка потреб у персоналі;
моніторинг стану ринку праці, рівня заробітної плати;
Кадрове планування: підбір персоналу, координування процесу підбору, найму та ротація персоналу;
формування кадрового резерву компанії;
Контроль за процесом проходження адаптаційного періоду новими працівниками;
Аналіз причин плинності кадрів, розробка заходів щодо їх зниження;
Оцінка персоналу;
06.2009р - 06.2011 Іллічівська міська рада (чисельність 250 шт.од.).
Фахівець із кадрових питань.
Ведення кадрового обліку. (157 чол.- 11 бюджетних організацій відділу культури).
Проходження перевірок фіскальними органами, Державною інспекцією з питань праці.
06. 2008 – 01. 2009 ВАТ «Фармація», понад 140 аптек (Одеса) — Медицина, фармацевтика, мережа аптек.
Директор департаменту управління персоналом.
Успішний досвід управління HR - департаментом - оцінка ефективності роботи департаменту персоналу (організація та контроль діяльності департаменту - до - у підлеглих 4 особи).
Тестування персоналу, оцінка рівня компетенцій.
Формування штату, відкриття аптек.
Участь у ребрендингу компанії – новий формат аптек.
Організація навчання та впровадження системи адаптації персоналу.
формування пакету соц. гарантій для працівників.
12.2004 - 06.2008 Консалтингова компанія "ЛАД" одна з компаній холдингу "Nortec-Azot" Сільське господарство зернотрейдер Керівник проекту. (HR-послуги).
КОРПОРАТИВНІ КЛІЄНТИ «ЛАД»
Реста; (Драйв-Ін);
Інтобуд;
Імексбанк;
Текстиль-груп;
ХайРейзКонстракшінз;
Євго;
Газета "Ділова Одеса";
Бегемот;
Акумсервіс;
Де-Факто;
Бутік Італійського одягу (ПП Кушнір);
Олійнич та К.-морські перевезення;
ТОВ Ірен – морські перевезення;
Одеський портовий елеватор;
Туристична фірма Ірен.
ІМТП;
Меркс;
Вінконцерн;
__________
07..2000 - 05.2004 ТОВ «Вінконцерн» ™ "Вінко", виробництво, дистриб'юція - торгівля.
(м. Білгород-Дністровський. Одеська область) - Сільське господарство (виноробство).
Менеджер з персоналу.
Підбір торгового персоналу, керівників напрямів, відділів, служб. Оцінка персоналу;
формування посадових інструкцій;
Психологічне тестування;
Робота з керівниками відділів під час заповнення штату в структуру;
Закриття вакансій на виробництві ІТП склад;
Організація навчання, контроль бюджету;
Організація та контроль роботи підлеглих.
04.1998–07.2000.
Центр профорієнтації учнівської молоді при Академії наук України. Головний спеціаліст – профконсультант м. Одеса.
08.1996-04.1998 Іллічівська середня школа №7.
Частна практика.Психолог.
ОСВІТА:
1996 р. Одеський державний університет ім.І.І.Мечникова: Вища
Механіко-математичний, Психологія
2000 Психодинамічна теорія особистості;
2001 Московський гештальт інститут
Теорія та практика гештальт підходу
2002 Міжнародна компанія British cjnsalting (м.Київ) Внутрішній аудит ISO -9001
2002 МІБ м.Київ Управління персоналом.
2005Бізнес-систем (О.Афанасьєв)
Організація роботи торгової компанії. Модулі:"Система.дистрибуції"Векторність лідерства,Рекрутинг-100%","Бізнес-діагностика-
складання компетенцій керівника"
2005-по теперешний час MIB,вебинари,курси,тренiнги та семiнари.
Травень 2002р. Авторський проект Кунiцький.
ПРО СЕБЕ:
Маю 25-річний досвід роботи на керівних посадах у великих холдингових структурах (від 500-1000 співробітників, Побудова мережі філій). Вивчаю принципи управління персоналом у різних сферах бізнес-діяльності. Маю високий рівень відповідальності та стратегічне мислення. Автор програм різноманітних тренінгів.
РЕКОМЕНДАЦІЇ: на вимогу.
ЗАХОПЛЕННЯ:
Трансформаційні ігри;.Соц.мережі-форуми;
Бокс, Шахи. Спортзал (кардіотренажери).
Активний відпочинок на природі.
Читання профільної наукової литературы.
Музика. TV.
Творчість С.Єсеніна.
Вірші свого твору;
ПУБЛІКАЦІЇ:
1996 Грант -Програма "Молода сім'я", бюджет 15.тис. гр.
1997 Розмова із батьками.
1995-1998 12 статей у міській газеті «Чорноморський маяк», тематика «Психологічне консультування - батьківське виховання»
1998 Організація профорієнтації старшокласників.
1999 Професіограма успішних професій ХХ1 століття.
2000 Фонова та процесуальна діагностика.
2003 Теорія та практика ведення груп
2005 Мотивація - вміння розслаблятися
2006. Психологічний популізм.
2004-2009 ТК «Голос ТV» Експертна думка.
20010-1019 Управління персоналом.
Відбір. Діагностика Оцінка компетенції. Вміння любити….
Схожі кандидати
-
Менеджер з рекрутингу
Одеса, Теплодар, Дистанційно -
HR-менеджер
Одеса -
Менеджер з персоналу, інспектор відділу кадрів
Одеса -
HR-менеджер
30000 грн, Одеса -
Інспектор з кадрів
Одеса, Дистанційно -
HR-керівник, HR-менеджер, HR generalist
50000 грн, Одеса