• Файл

Маша

Логіст, адміністратор, офіс-менеджер

Вік:
36 років
Місто:
Черкаси

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Жуковська Марія Юріївна

Менеджер з логістики, адміністратор, офіс менеджер

Особисті дані: 36 років

Контактна інформація
тел.: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Мета: Влаштуватися на цікаву роботу 3 гідною
р оплатою та перспективою кар'єрного зростання
Освіта 2006-2011 – Черкаський Державний
ех Технологічний університет,
факультет «Економіки Управління»
1996-2006 – Гімназія №9

Досвід роботи та професійні навички

2018-2025рр. ТОВ «Спецметтранс» менеджер з логістики

-Оформлення мєспланів, проставлення електронних заявок;

-оформлення завантажених вагонів в програмі Є-портал;

-перевірка підходу вагонів з експедиторами. Перевірка наявності вагонів на станції
(у реєстрі після прибуття);

-подання номерів вагонів на навантаження на склад, згідно з підходом та графіком
завантаження;

-потижневий розподіл плану навантаження по напрямках між експедиторами для
подальшого узгодження;

-запит документів на повернення вивантажених вагонів;

-ведення звіту по факту відвантаження;

-звіт по веденню витрат по ТехПД (Є-портал, ГУ 46);

- ведення дислокації;

-комунікація з ПКПД із приймання вагонів до перевезення;
-збереження залізничних накладних після оформлення вагонів, відправлення їх
експедиторам щодня;

2013-2017рг ФОП Каралук Т.І. , будівельна компанія, адміністратор

-Прийом дзвінків, зустріч відвідувачів офісу.
-Приймала кореспонденцію, що надходить на розгляд керівника;
- Передавала її відповідно до прийнятого рішення до структурних підрозділів;
- Організація прийому відвідувачів.
- Прийом співбесід.
-Спілкування з клієнтами як у телефонному режимі,
- Ведення документації.
- Прорахунки цін.
- Постачання співробітників офісу всім необхідним для їхньої роботи.
2008-2013 рр. "ПП Алавастр". Офіс менеджер
-Зустріч відвідувачів офісу.
-Організація нарад.
-Постачання співробітників офісу всім необхідним для їхньої роботи.
- Контроль витрат на офісні потреби.
-Прийом дзвінків, реєстрація кореспонденції.
-Розподіл документації за відділами

Особисті якості: відповідальна, легко навчаюсь, готова вчитися чогось нового,
виконавча.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: