• Файл

Лариса

Бізнес-аналітик

Вік:
40 років
Місто:
Дніпро

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

ПІБ: Дудка Лариса Миколаївна
Дата народження: 14.05.1985 (39 лет)
Контактний телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Email: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Адрес: м. Дніпро
Мета: Бізнес-аналітик

Я маю ґрунтовні знання та навички, отримані під час навчання на курсі з бізнес-аналітики.
Я впевнена, що моє прагнення до розвитку та вміння швидко навчатися дозволять мені
внести вагомий вклад у діяльність вашої команди.

Освіта:

Дніпропетровський національний університет
Радіофізичний факультет 2002-2008 р. (комп’ютерні системи і мережі)

Додаткові курси:

Комп’ютерні курси (2002 р.)
Пройшла навчання за програмою комп’ютерної грамотності, що включало: Опанування
основних офісних програм (MS Office: Word, Excel, PowerPoint); Роботу з операційними
системами Windows та базовими налаштуваннями ПК; Основи роботи в Інтернеті,
електронна пошта, пошук і обробка інформації; Введення в графічний та веб-дизайн
(основи роботи з Adobe Photoshop, HTML).

 курси водіння 2003 р.
 курси фотографії 2017 р. (Lustre)
 курси англійської мови (ESL-2018 р., Green Forest-2019 р.)
 курси менеджера ЗЕД 2021 р.
 курси BA від Prometheus, березень 2025
-  курси ораторскої майстерності, квітень 2025

Досвід роботи:

Досвід роботи:

"Комета-2007" (2020 – теперішній час)
Помічник керівника

 Планування, координація та ведення робочого графіка керівника
 Координація роботи відділів компанії (7 відділів: опт, роздріб, DIY, тендери, ЗЕД,
логістика, маркетинг)
 Координація виробничих процесів (лиття, екструзія, складальний цех – закупівля
обладнання, замовлення прес-форм, фільєр, складальних ліній тощо)
 Взаємодія з іноземними партнерами (переговори, узгодження річного плану,
контроль замовлень/відвантажень/оплат)
 Участь у міжнародних виставках
 Виконання особистих доручень, закупівлі тощо

"ОН-Клінік" (2016 – 2020)
Помічник директора клініки

 Управління графіком керівника
 Контроль розкладу роботи клініки
 Підбір персоналу, проведення співбесід (лікарі, адміністративний персонал)
 Навчання персоналу
 Співпраця з відділом маркетингу
 Аналіз роботи клініки, розробка та впровадження інновацій
 Робота з іноземними та корпоративними клієнтами

ТОВ "ВСК Украссист" (2006 – 2010)
Адміністратор кол-центру

 Контроль роботи сервісного відділу
 Написання алгоритмів розмов
 Аналіз роботи та оцінювання операторів
 Управління графіком відділу
 Підбір персоналу

Додаткові навички:

 Високі організаційні та аналітичні здібності
 Вміння працювати в умовах багатозадачності та стислих термінів
 Досвід ведення переговорів та взаємодії з партнерами, зокрема міжнародними
 Управління проектами та координація роботи відділів
 Досвід підбору, навчання та адаптації персоналу
 Знання основ маркетингу та аналізу ефективності бізнес-процесів
 Впевнений користувач ПК (MS Office, CRM-системи, ERP-системи)
 Високий рівень відповідальності, комунікабельність та проактивність
 Володіння мовами (українська, англійська, турецька)

Додаткова інформація

 Наявніть водійских прав (категорія B) і автомобіля

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: