• Файл

Сергій

Фінансовий директор

Розглядає посади:
Фінансовий директор, Керівник планово-економічного відділу, Керівник фінансового відділу
Вік:
50 років
Місто проживання:
Шостка
Готовий працювати:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Рахубовський
Сергій
Валентинович

1. Особисті дані
Дата народження
09.07.1975 р.
Адреса
Сумська обл., м. Шостка, вул. Південна 1, кв.10
Громадянство
Україна
Телефон
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
e-mail
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Сімейний стан
одружений, донька 8 років
2. Освіта
1992-1997 рр.
Сумський Державний Університет. Спеціальність-обладнання хімічних виробництв та підприємств будівельних матеріалів, кваліфікація-інженер-механік.
1997-1998 рр.
Сумська філія Київського Інституту підвищення кваліфікації та перепідготовки кадрів важкого машинобудування. Спеціальність-фінанси та кредит, кваліфікація-економіст з фінансової роботи.
3. Сертифікат
2012 р.
Навчальний центр ДП «Зовнішторгвидав України» Міністерства економічного розвитку та торгівлі України. Сертифікат проходження курсів навчання «Державні закупівлі в Україні»
2014 р.
ТОВ «Радник ПК» Сертифікат проходження курсів навчання у сфері здійснення державних закупівель на тему «Правові та практичні аспекти державних закупівель в Україні»
2017 р.
ТОВ «Агенство тендерних процедур» Сертифікат проходження курсів навчання у сфері здійснення державних закупівель на тему «Особливості роботи з майданчиками та веб-порталом prozzoro.gov.ua»
4. Досвід роботи
2000-2001 рр.
Інженер 3 категорії. Державний Науково-Дослідний Інститут Хімічних Продуктів. м.Шостка
2001-2006 рр.
Начальник планово-виробничого бюро відділення боєпріпасів ДержНДІХП.
2006-2008 рр.
Начальник договірного бюро планово-виробничого відділу ДержНДІХП.
2008 р., квітень-жовтень
Заступник начальника планово-виробничого відділу ДержНДІХП.
2008-2010 рр.
Начальник договірного відділу ДержНДІХП.
2010-2022 рр.
Заступник директора з економіки ДержНДІХП ДК «Укроборонпром».
2022- вересень 2024 рр.
Заступник директора з економіки ТОВ «Науково-Виробниче Підприємство Хімічних Продуктів» АО «Українська Оборонна Промисловість».
Жовтень 2024 р.-по теперешній час
Фінансовий директор ТОВ «Альгира»
5. Обов'язки,знання та навички
- Розробка та організація впровадження заходів щодо підвищення продуктивності, ефективності та рентабельності виробництва, якості продукції, зниження собівартості, забезпечення зростання продуктивності праці, досягнення ефективних результатів в умовах раціоналізації витрат матеріальних, трудових та фінансових ресурсів.
- Координація діяльності економічних підрозділів підприємства щодо складання перспективних планів роботи в умовах конкуренції згідно з укладеними господарськими договорами, розробки поточних планів з необхідними обґрунтуваннями та розрахунками, організаційно-технічних заходів щодо вдосконалення господарського механізму, економічної діяльності, виявлення та використання резервів виробництва.
- Забезпечення суворого дотримання режиму економії матеріальних, трудових та фінансових ресурсів на всіх напрямках господарської діяльності підприємства.
- Участь у роботі щодо вдосконалення організації виробництва, підготовка пропозицій, спрямовані на підвищення продуктивності праці та ефективності виробництва, зміцнення господарської самостійності підприємства та економічної відповідальності працівників.
- Організація розробок раціональних форм первинної планової, облікової та звітної документації, що застосовується на підприємстві, а також бере участь у впровадженні автоматизованих систем управління та обчислювальної техніки для проведення економічних розрахунків у галузі планування, обліку та аналізу господарської діяльності.
- Керівництво зі складання середньострокових та довгострокових комплексних планів виробничої, фінансової та комерційної діяльності (бізнес-планів) підприємства, погоджує всі їхні розділи.
- Контроль за своєчасністю подання звітів про результати економічної діяльності у відповідні органи.
- Складання договорів, ведення та контроль виконання договірних зобов'язань.
- Забезпечення достовірності звітних даних та належної постановки первинного обліку та звітності.
- Участь у розробці техніко-економічних обґрунтувань та оцінці економічної ефективності.
- Підготовка проектів поточних виробничих планів для підрозділів підприємства відповідно.
- Контроль за виконанням підрозділами підприємства планових завдань.
- Комплексний аналіз виробничо-господарської діяльності підприємства та його підрозділів, розробка заходів щодо її вдосконалення.
- Участь у розробці бізнес-плану підприємства та стратегії підприємства.
- Участь у розробці інвестиційних планів підприємства.
- Проведення тендерів та участь у них (повний документальний супровід).
- Володіння програмами ПК.
Володіння мовами
Англійська – базовий рівень володіння.
Українська, російська – вільний рівень володіння.
6. Особисті якості
Комунікабельність, активна життєва позиція, націленість на результат, стресостійкість, прагнення розвитку та професійного зростання, порядність, працьовитість, пунктуальність, вміння працювати у команді.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: