• Файл

Влад

Помічник керівника

Вік:
22 роки
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Ходаковський Владислав В’ячеславович
Помічник керівника проекту, адміністратор проекту
11.06.2003
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
м. Київ

Загальні дані:
• Спокійно ставлюся до рутини, але швидкий темп роботи цікавить більше
• Вважаю важливою дружню атмосферу в колективі
• Можу однаково добре справлятися з поставленими завданням як у команді, так і на проектах, де вітається прояв інніціативи
• Завжди виконую поставлене завдання якісно та у встановлені терміни

Досвід роботи:
Вересень 2022 – Лютий 2023
Практика в компанії ZIM GROUP
Обов’язки:
• Підготовка пакету документів для отримання вихідних даних на проектування.
• Подача у відповідні служби, пакету документів для отримання вихідних даних на проектування
• Контроль термінів отримання вихідних даних.
• Передача вихідних даних проектувальникам
• Контроль графіків проектування
• Контроль передачі завдання на проектування суміжникам

Освіта:
2019р. -2023р.
Київський коледж будівництва архітектури та дизайну. Спеціальність: Будівництво та цивільна інженерія. (молодший спеціаліст)
2023р. – по теперішній час
Київський національний університет будівництва і архітектури. Спеціальність: Інформаційні системи та технології. Освітня програма: Управління проектами.
Навички:
Мови: Українська, Російська
Програми: Word, Excel, AutoCAD, МS Project
Особиста інформація:
Сімейний стан: неодружений
Діти: немає
Хобі: спорт, активний відпочинок

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: