• Файл

Ганна

Фахівець з обслуговування клієнтів

Розглядає посади:
Фахівець з обслуговування клієнтів, Адміністратор
Місто:
Одеса

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Резюме

Умрихіна Ганна Сергіївна
Електрона пошта: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Мобільний телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Дата народження: 20.05.1988 (36 повних років)

Ціль:
Посада за фахом кваліфікації
Освіта:
2010-2011рр. – Херсонський Державний Університет. Отримала диплом спеціаліста, за фахом «Економіка підприємства».
2006-2010рр. – Херсонський Державний Університет. Отримала диплом бакалавра, за фахом «Економіка підприємства».
2003-2006рр. – Херсонське вище професійне комерційне училище №15. Отримала диплом, за фахом «Бухгалтер».
Стаж роботи:
2024-2025 (листопад-квітень) ­– «Servidar SRL», на посаді продавець-консультант у м.Кишенів (Молдова).
2024 (березень-вересень) – АТ «Райффайзен Банк», на посаді головного менеджера відділення банку.
2022-2024 – перебування у Німеччині, отримала сертифікат з німецької мови, рівень «А2», розмовний рівень «В1».
2019-2022 – АТ «Раййфайзен Банк Аваль», на посаді фахівця 1 категорії інформаційного центру.
2017-2019 – АТ «Ощадбанк», на посаді провідного економіста.
2007-2017 ПАТ ЕК «ХЕРСОНОБЛЕНЕРГО», на посаді діловода фінансового директора та головного бухгалтера.
Основні обов`язки:
• надання послуг комплексного банківського обслуговування фізичним та юридичним особам;
• вихідні та вхідні дзвінки (холодні та гарячі продажі);
• формувати та перевіряти табель обліку робочого часу працівників;
• проведення інвентаризації ТМЦ та МНМА;
• підготовка та звіт відряджень;
• підготовка супровідних листів замовників;
• формувати та дотримувати документи і вимоги ЗУ;
• складати листи, відповіді на запити, що стосуються діяльності товариства;
• працювати у програмах: «1 С Підприємство 8.3», «ММФО», «Card Menegment», «Bank Master», «C-ISAOD», «Covenants», «Energy Net», «ФинКоллекция», «Axapta», «MS Offisse», «MS Exsel», «Libre Offisse Writer», «КанцДок», «Siebel», «Cfront», «IS Card lite», «MAB».
Доповнювальні дані:
Сімейний стан: Не заміжня.
Діти: Син – 15 років.
Особисті якості: Комунікабельна, прагнення до самовдосконалення, вмію шукати компроміси, дисциплінована.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: