- PRO
Дмитро
Операційний директор
- Розглядає посади:
- Операційний директор, Комерційний директор, Директор з розвитку, Виконавчий директор
- Вид зайнятості:
- повна
- Вік:
- 43 роки
- Місто:
- Київ
Контактна інформація
Шукач вказав телефон та ел. пошту.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/13205386/?puid=220097
Досвід роботи
Комерційний директор
з 09.2024 по нині
(11 місяців)
Навчально-методичний центр "Освіта. Діти. Майбутнє", Київ (Видавництво, поліграфія)
Управління та координація роботи відділів комерційного блоку: продажів, реклами та маркетингу, міжрегіональної взаємодії та розвитку, стратегічного розвитку, бухгалтерії, виробництва та складської логістики. Розробка та впровадження комерційної стратегії, маркетингових заходів, організація та проведення презентацій. Бюджетування, фінансовий контроль, формування KPI та контроль їх досягнення. Підвищення ефективності заходів, оптимізація витрат, збільшення надходження грошових коштів. Автоматизація внутрішніх процесів в межах зони відповідальності. Брендинг та PR. Ведення звітності та аналітики.
Досягнення:
Зростання клієнтської бази в 2 рази (+110%), доходу в 3,2 рази (+220%), розширено географію бізнесу на 31% (+4 нові області) завдяки розробки та реалізації нової стратегії залучення клієнтів, а також вдосконаленню процесів продажу.
Компанію виведено на прибутковий рівень з квітня 2025 р.
Запроваджено планування з економічним моделюванням і прогнозуванням. Автоматизовано внутрішні процеси, здійснено перехід на електронний документообіг та впроваджену нову CRM-систему. Отримано постійну знижку на логістичні послуги (12%).
Розроблено нову тарифну лінійку в межах стратегії збільшення доходності, досягнуто показник 0% відтоку клієнтів. Проведено зміну позиціювання продукту та зміни в психології продажів за запропонованою стратегією. Визначено цільові аудиторії кінцевих споживачів, розроблені оновлені презентаційні матеріали, брендбук компанії. Реорганізовано етапи продажу для скорочення витрат (економія 24%). Проведено реконструкцію вебсайту, з перетворенням на інструмент маркетингу та продажів. Впроваджений інструмент фокус-груп для виявлення локальних відмінностей, коригування скриптів і систематичне проведення тренінгів з продажу. Збільшено конверсію з 13% до 69% на етапі лідогенерації та з 5.6% до 18% на етапі укладання угод. Застосовано синергетичний ефект у рекламі, знижено операційні витрати на 31% завдяки децентралізації (економія 120 тис. грн). Проведено перший етап підвищення заробітної плати (на 15%). Організовано 17 презентацій за особистої участі з аудиторією 842 особи. Реалізовані PR-проєкти «Освітні блогери», «Тестова школа». Встановлено рекорд із кількості долучених класів в одному закладі (10 кл.)
Операційний директор
з 07.2023 по 08.2024
(1 рік 1 місяць)
Мережа приватних демократичних шкіл Alterra School, Київ (Освіта, наука)
Операційне управління мережею та головним офісом, координація роботи підрозділів та налагодження ефективної співпраці для забезпечення безперебійності, реалізації проєктів.
Розробка та оптимізація бізнес-процесів, фінансовий контроль. Аналіз потреб ринку освітніх послуг та завчасне реагування, запобігання ризикам зменшення дохідності.
Бюджетування, формування KPI та контроль їх досягнення.
Розробка та впровадження планів, інструкцій, чек-листів, мотиваційних програм, координація створення та оновлення внутрішніх документів. Розробка та реалізація комунікаційної стратегії. Автоматизація внутрішніх процесів, побудова та підтримка рівномірного операційного ритму, вивід нових послуг компанії на ринок.
Досягнення:
оптимізовано структуру компанії, визначені зони відповідальності підрозділів та покращено їх взаємодію. Запроваджено бюджетування та систематичний контроль витрат (зменшення операційних витрат на 23% за 4 місяці).
Створена система контролю якості, розроблена система KPI з мотиваціями, виконаний перехід до планування (з економічним моделюванням та прогнозуванням). Автоматизовані
внутрішні процеси, поглиблено електронний документообіг. Покращено мобільний застосунок для навчання. Здійснено перехід мережі шкіл до корпоративного обслуговування (безпека, постачання, харчування), створено структурну внутрішню базу знань та перелік інструкцій, розроблені алгоритми та протоколи.
На ринок виведені нові послуги: виїзний табір для учнів (зі 100% виконанням показників прибутку), суборенди приміщень, школа тьюторів. Отримано субвенції, здійснено ліцензування філіалів (80%, станом на вересень 2024 р.). Мережу шкіл розширено на 57% (відкрито 4 нові школи у 2024 році). Вдало запроваджено комунікаційну стратегію. Підготовлено підвищення заробітної плати.
Забезпечено безперебійну роботу мережі шкіл та офісу під час відключень електроенергії завдяки завчасній підготовці та побудові нової корпоративної мережі.
Керівник департаменту клієнтського сервісу
з 01.2023 по 06.2023
(5 місяців)
Виїзна хімчистка меблів SmithWerks - Vancouver, BC, Canada, Київ (Послуги для населення та бізнесу)
(За контрактом в Канаді)
Управління департаментом, контроль якості роботи підрозділів. Забезпечення рівня задоволеності клієнтів для збільшення кількості замовлень. Контроль роботи мережі офісів. Контроль каналів зв'язку (прослуховування дзвінків, моніторинг месенджерів), загальний контроль якості роботи компанії. Робота з базами даних відгуків, аналітична
звітність, систематизація. Робота з ключовими клієнтами (VIP) для утримання.
Вирішення конфліктних ситуацій. Розробка та впровадження стандартів, інструкцій, чек-листів, процедур, регламентів, мотиваційних та навчальних програм.
Проведення співбесід для створення нового україномовного відділу та тренінгів для підрозділів (callцентр, маркетинг та реклама, виробничий відділ).
Досягнення:
Розпочато обслуговування українською мовою. Оптимізована робота департаменту. Впроваджені стандарти та критерії якості по філіалах, чек-лісти для підрозділів.
Оптимізовані пропозиції для VIP-сегменту та програми лояльності. Створена програма таємних покупців. Встановлено показник контролю задоволеності (охоплення не менше 80% клієнтської бази за місяць), збільшено охоплення аудиту комунікацій (з 500 до 1000 дзвінків та листувань на місяць). Впроваджені регулярні збори відділів для навчання (розбір помилок та пошук найкращих рішень для імплементації).
Знижено кількість скарг з 11.4 до 2.6 на тиждень, у 5.5 разів знижено час реагування та витрат на врегулювання конфліктних ситуацій. За 5 місяців: зростання індексу задоволеності з 4.3 до 4.9 (Google Maps), зростання NPS з 7.0 до 8.2.
Шляхом підвищення рівня сервісу здійснено повернення 12 колишніх ключових високоприбуткових клієнтів, зокрема, банк CIBC.
Операційний директор
з 01.2022 по 01.2023
(1 рік)
Виїзна хімчистка меблів Аклін, Київ (Послуги для населення та бізнесу)
Операційне управління компанією з акцентом на комерційний блок. Бюджетування, визначення KPI та контроль їх досягнення. Створення та опис бізнес-процесів, інструкцій, чек-листів, мотиваційних програм. Оптимізація та автоматизація внутрішніх процесів, побудова та підтримка рівномірного операційного ритму. Підбір співробітників, організації адаптації та курсів підвищення кваліфікації працівників.
Досягнення: здійснено перехід до системної та планової діяльності, проведено реорганізацію структури компанії зі створенням відділів «з нуля», розроблені скрипти, алгоритми, запроваджено унікальну послугу на ринку (гарантія не з вини майстрів).
В травні 2022 року здійснено перезапуск бізнесу, створено та навчено високоефективний робочий колектив, оптимізовано взаємодію відділів, партнерських компаній.
Здійснено перехід до системної та планової діяльності, проведено реорганізацію структури компанії зі створенням відділів «з нуля», відповідних алгоритмів та стандартів, розроблена та запроваджена нова лінійка пакетів та послуг. Запроваджені електронні канали комунікацій (IP-телефонія, месенджери) з інтеграцією в нову CRM, впроваджено електронний документообіг та безготівкові платежі (WayForPay), здійснено автоматизацію процесів, завдяки чому знижено на 25% витрати та підвищено на 65% швидкість обробки замовлення. Час повного циклу обробки замовлення знижений у 3 рази. Кількість скасованих угод знижено на 71%. Зростання конверсії відділу продажу з 1.33% до 5.72% за 1-й місяць роботи, у вересні 2022 р. - 18.6%. Термін інтеграції нового співробітника скорочено у 3 рази - до 5 робочих днів. Зростання NPS з 5.3 до 7.7. Зростання виручки у 3.2 рази, повне виконання планів продажів 4 місяці поспіль.
Директор з якості
з 09.2021 по 01.2022
(4 місяці)
Комп'ютерна академія ШАГ, Київ (Освіта, наука)
Створення програми контролю за якістю. Розробка критеріїв якості роботи філій, клієнтського сервісу, занять, що проводяться (онлайн та офлайн), робота з базою відгуків, контроль каналів зв'язку (дзвінки, чати, письмові звернення), поліграфічної продукції, рекламних кампаній. Створення ефективної системи навчання нових працівників. Розробка, оптимізація, запровадження стандартів, інструкцій, чек-листів, процедур, регламентів. Робота на утримання та повернення студентів.
Досягнення:
розроблено систему навчання/тестування нових співробітників академії, термін інтеграції співробітника знижено з 12 до 5 робочих днів. Оптимізовано програму навчання менеджерів навчального процесу. Створено мережу регіональних відділів контролю якості (охоплення 22 філій). Визначено та впроваджено KPI якості, автоматизовано систему контролю. Розроблено системи мотивації для викладачів та адміністрацій філій. Втримано та повернуто понад 1210 студентів.
Операційний директор
з 07.2020 по 08.2021
(1 рік 1 місяць)
Прокат кіно- та відеотехніки Garage Rental, Київ (Послуги для населення та бізнесу)
Глибока структурна реорганізація бізнесу, аудит операційних та бізнес-процесів, клієнтської бази. Бюджетування, визначення KPI та контроль їх досягнення. Розробка та впровадження планів, інструкцій, чек-листів, мотиваційних програм. Автоматизація та оптимізація внутрішніх процесів, побудова та підтримка рівномірного операційного ритму.
Робота із заборгованостями. Модернізація офісу. Підбір кадрів, організація курсів навчання персоналу, контроль робочої дисципліни.
Досягнення:
створено нову структуру компанії, здійснено перехід до системної та планової діяльності. Створено та навчено високоефективний робочий колектив, оптимізовано взаємодію змін, відділів, підрядників, впроваджено електронний документообіг (CRM, систему обліку техніки, в т.ч. штрих-кодування), здійснено автоматизацію процесів, завдяки чому знижено на 44% витрати та підвищено на 35 % швидкість обробки замовлення. Кількість помилок знижено на 85%.
Збільшено прибуток компанії: зростання виручки на 70%, зниження заборгованості в 4.2 рази за 3 місяці. Зростання клієнтської бази на 40%, зростання NPS з 7.1 до 9.4, підвищено впізнаваність бренду. Проведено завчасну підготовку компанії до віддаленої роботи, забезпечено безперервну роботу в локдаун 2021 р.
Забезпечено стабільну виплату заробітної плати 2 рази на місяць. Парк техніки оновлено на 35%. Придбано та обладнано приміщення для бази світлотехніки.
Операційний директор
з 01.2020 по 07.2020
(6 місяців)
Прокат фото- та відеотехніки Frame Rental, Київ (Послуги для населення та бізнесу)
Антикризове та операційне управління. Побудова високоефективної роботи команди, підтримання чіткого та інтенсивного операційного ритму, оптимізація бізнес-процесів, розробка та впровадження інструкцій, чек-листів, регламентів, мотиваційних програм.
Аудит операційних та бізнес-процесів, досягнень KPI відділів. Робота із
заборгованостями та постачальниками.
Додаткові обов'язки: виконання функцій HRD, керівника служби безпеки, забезпечення офісу, включаючи IT.
Досягнення:
найкращі операційні показники за 7 років. Підвищено швидкість повного циклу обробки замовлення зі 112 до 33 хвилин, зроблено зростання ARPU на 125%, на 24% знижено витрати на обробку 1 замовлення, збільшено дохід компанії, в 3.35 рази зменшено борговий портфель всього за 1 місяць.
Оптимізовано роботу та взаємодію відділів, систематизовано роботу відділів, запущено електронний документообіг, запущено системи мотивації для співробітників відділів.
Витрати забезпечення офісу знижено в 2.7 разу, гарантовано наявність необхідних товарів для комфортного робочого процесу.
Кількість розкрадань техніки знижено в 9 разів (з 3 разів на 1 місяць до 1 разу на 3 місяці)
Керівник відділу якості (VIP)
з 03.2019 по 01.2020
(10 місяців)
Прокат фото- та відеотехніки Frame Rental, Київ (Послуги для населення та бізнесу)
Побудова відділу з нуля, формування стратегії, функціональних завдань, критеріїв контролю якості, контроль каналів зв'язку (прослуховування дзвінків (аудіо), моніторинг месенджерів), загальний контроль якості роботи 4 напрямків, включаючи регіональні представництва, друковану та електронну продукцію.
Робота з базами даних відгуків, аналітична звітність, систематизація.
Робота з ключовими клієнтами (VIP-клієнтура) для утримання. Вирішення конфліктних ситуацій. Моніторинг задоволеності клієнтів. Розробка та впровадження стандартів, інструкцій, чек-листів, процедур, регламентів, мотиваційних та навчальних програм.
Додаткові обов’язки з власної ініціативи: виконання функцій керівника служби безпеки
Досягнення: створено єдину корпоративну культуру для всеукраїнської мережі, запроваджено стандарти якості, розроблено та запущено програми: VIP-сегменту, лояльності, таємних покупців, контролю задоволеності (охоплення не менше 70% клієнтської бази за місяць). Розроблено критерії та індекси контролю якості, чек-листи, проводили
постійний контроль телефонних дзвінків (не менше 800 дзвінків на місяць), електронних каналів зв'язку, особистого спілкування з клієнтами. Регулярні збори з відділів для навчання (розбір помилок та вдалих дзвінків). Знижено кількість скарг з 3.1 до 0.3 на тиждень, у 6 разів знижено час реагування та витрати на врегулювання конфліктних ситуацій, за 5 місяців зростання індексу задоволеності з 4.0 до 4.9 (Facebook) та 4.1 до 4.8 (Google Maps), зростання NPS з 5 до 7.9.
Шляхом підвищення рівня сервісу здійснено повернення понад
40% колишніх ключових високоприбуткових клієнтів, зокрема «Київтелефільм». Розроблено високоефективний алгоритм запобігання розкраданню техніки.
Директор адміністративного департаменту
з 10.2017 по 02.2019
(1 рік 4 місяці)
Фітнес-клуб „BodyArt Fitness”, Київ (Краса, фітнес, спорт)
Забезпечення безперебійності та підвищення якості послуг, контроль за дотриманням високих стандартів обслуговування, налагодження взаємодії між підрозділами, повна кадрова та бюджетна політика, аналіз показників та оптимізація бізнес-процесів департаменту, робота з продовольчими видами продукції, робота з постачальниками товарів та послуг, облік ТМЦ, широкий спектр господарських завдань; взаємодія з державними організаціями.
Досягнення:
найкращі фінансові результати департаменту за всю історію клубу, зростання ARPU на 170%, зниження кількості скарг із 5,4 до 0,35 на тиждень.
Запроваджено стандарти обслуговування, розроблено сценарії, регламентовано та автоматизовано внутрішні процеси, розроблено та впроваджено систему мотивації персоналу. Сформовано єдину працездатну команду, створено кадровий резерв.
Впроваджено нові види продукції. Скорочені витрати. Оптимізована та автоматизована система постачання товарів та послуг. Автоматизовано системи обліку роботи персоналу та нарахування зарплати. Впроваджено електронний документообіг.
Керуючий фотостудією
з 01.2017 по 09.2017
(8 місяців)
Фотостудія "Pandora", Київ (Шоу-бізнес, мистецтво, культура)
Оптимізація бізнес-процесів, підвищення прибутковості бізнесу, забезпечення безперебійності та підвищення якості послуг, що надаються, налагодження взаємодії між підрозділами, створення працездатної команди в стислі терміни, запуск нових продуктів та їх просування.
Досягнення:
сформовано, навчено та підготовлено нову команду, розроблено та впроваджено систему мотивації персоналу, відбулося зростання середнього чека на 30%, відбулося зростання впізнаваності бренду та підвищено лояльність клієнтів, знижено матеріальні та тимчасові витрати на обслуговування замовлень, регламентовано та автоматизовано внутрішні процеси, запущено нові напрямки бізнесу.
Консультант розвитку бізнесу
з 04.2016 по 01.2017
(9 місяців)
Землевпорядна компанія „ЛендКом”, Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)
Передача накопиченого досвіду та оптимізація технологій виробництва для „ЛендКом”, яка є дочірньою компанією МКМП „Георад”.
Досягнення:
нульові втрати наявних матеріальних і людських ресурсів,
оптимізована структура дочірньої компанії з урахуванням наявного досвіду розвитку бізнесу
Заступник директора
з 05.2012 по 04.2016
(3 роки 11 місяців)
Мале колективне багатопрофільне підприємство "Георад", Київ (Юриспруденція)
Розробка нових видів продукції та технологій її виробництва, залучення клієнтів, проведення процедур переговорів, укладання та супровід договорів, управління автотранспортним парком підприємства.
Досягнення:
зростання на 60% обсягу продукції, що випускається, 70% зменшено витрати на її виробництво, відбувся вихід підприємства на беззбитковий рівень, здійснено якісний перехід від роботи від B2C (приватні особи) до B2B корпоративних клієнтів (агрокомпанії). Робота з B2G сегментом.
Освіта
Національний технічний університет України "Київський політехнічний інститут"
Факультет електроніки, Інформаційні технології проектування, Київ
Вища, з 1999 по 2004 (5 років)
Знання і навички
- Ініціативність
- Стратегічне планування
- Управління командою
- Систематизація бізнесу
- Ведення CRM
- Управління підприємством
- Фінансове планування
- MS Office
- Стресостійкість
- Уміння аналізувати
- Аналітичне мислення
- Конкурентний аналіз
- Аналіз продажу
- Аналіз цільової аудиторії
- Аналіз ринку
- Управління персоналом
- Підбір персоналу
- Ризик-менеджмент
- Впровадження системи KPI
- Складання процесуальних документів
- Складання комерційних пропозицій
- Укладання договорів
- Ведення звітності
- Розробка маркетингової стратегії
- Розробка сайтів
- Управлінські навички
- Побудова відділу продажу
- Ведення переговорів
- Продаж B2C
- Продаж B2B
- Планування продажу
Знання мов
- Українська — вільно
- Російська — вільно
- Англійська — вище середнього
- Іспанська — початковий
- Італійська — початковий
Додаткова інформація
Виключений з в/обліку
Серед моїх хобі: фотографія, автомобілі, іноземні мови, робота з графікою, музика.
Особисті якості:
- Високий рівень комунікабельності;
- Аналітичний склад розуму;
- Стратегічне мислення;
- Пунктуальність;
- Ввічливість;
- Дипломатичність;
- Дисциплінованість;
- Відповідальність;
- Любов до порядку;
- Уважність до деталей;
- Вміння досягати свого;
- Принциповість;
- Чуйність;
- Готовність допомагати.
Принципи:
Завжди прагну зробити для колективу правила їх роботи зрозумілими, а ставлення співробітників до своїх обов’язків змінити від робочої рутини до щоденного захоплення. При цьому оцінюю внесок в загальну справу.
Інші резюме цього кандидата
- PRO
Розглядає посади: Операційний директор, Комерційний директор, Виконавчий директор, ще 1 посада
Вишгород, Київ
Вища освіта · Повна зайнятість
- Комерційний директор, Навчально-методичний центр "Освіта. Діти. Майбутнє", 11 місяців
- Операційний директор, Мережа приватних демократичних шкіл Alterra School, 1 рік 1 місяць
Схожі кандидати
-
Операційний керівник
Київ, Ірпінь , ще 3 міста -
Директор компании
Київ -
Керівник заводу
50000 грн, Київ, Луцьк , ще 3 міста -
Генеральний директор
Київ -
Директор підприємства
40000 грн, Київ -
Директор підприємства
Київ, Дніпро, Запоріжжя