Irina

Операційний директор, CEO

Розглядає посади: Операційний директор, CEO, Директор роздрібної мережі, Директор з розвитку, Директор ЗЕД, Комерційний директор, Head of Department, Тимлід, Керівник напрямку, Директор бренду, Керівник відділу продажу
Вид зайнятості: повна
Вік: 44 роки
Місто проживання: Київ
Готовий працювати: Дистанційно, Івано-Франківськ, Інші країни, Київ, Львів, Одеса, Ужгород
Розглядає посади:
Операційний директор, CEO, Директор роздрібної мережі, Директор з розвитку, Директор ЗЕД, Комерційний директор, Head of Department, Тимлід, Керівник напрямку, Директор бренду, Керівник відділу продажу
Вид зайнятості:
повна
Вік:
44 роки
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Дистанційно, Івано-Франківськ, Інші країни, Київ, Львів, Одеса, Ужгород

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

COO, директор з розвитку

з 01.2025 по 11.2025 (11 місяців)
Виробник бьюті обладнання, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Запуск і керівництво проектом: ТМ українського виробника обладнання для салонів краси. Преміум сегмент.
•Вихід на ринки (США, ЄС, Близький Схід, Австралія)
•Організація та участь у міжнародних виставках, івентах
•Побудова дилерської мережі за кордоном пошук, кваліфікація, супровід ділерів і дистриб’юторів
•Перемовини/контроль з міжнародними партнерами: розробка КП, ціноутворення, логістика, ексклюзивні умови
•Контроль документообігу, митного оформлення, дотримання регуляторних вимог
• Ведення комунікації англійською мовою: email-переписка, тел.
• Розвиток бренду в Україні: масштабування національного покриття
• Створення та керівництво відділом продажу, підбір персоналу
• Розробка і затвердження матеріалів для навчання менеджерів
• Організація тренінгів для партнерів
• Контроль впровадження CRM, налаштування інтеграцій.
• KPI для відділу продажу, постановка і контроль виконання планів.
• Побудова та управління маркетинговим відділом: координація роботи:
Digital-маркетолога (SMM, SEO, таргетинг, контекст);
Класичного маркетолога (аналітика ринку, конкурентів, ATL/BTL-активності);
Бренд-менеджера (позиціонування, упаковка, виставки і ін. профільні івенти);
• Координація запуску маркетингових кампаній на експортних ринках (блогери, таргетована та контекстна реклама)
• Організація і контроль дотримання вимог маркетингової підтримки партнерів
• Впровадження KPI для оцінки ефективності роботи з B2B-партнерами, включаючи міжнародних партнерів: частота замовлень, обсяг закупівель, своєчасність оплат, рівень залученості, зростання виручки по клієнту, коефіцієнт повторних продажів (retention), LTV.

COO

з 02.2022 по 02.2025 (3 роки)
Play Vinyl, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

• Відповідальність за функціонування відділів B2B та B2C продажів. Преміум сегмент.
•Керівництво маркетинговим напрямком компанії
•Відкриття нових точок продажу в Україні
• Розширення мережі ділерів
•Формування асортиментної стратегії, закупівля продукції
•Розширення портфелю брендів відповідно до ринкових тенденцій

COO

з 08.2018 по 11.2021 (3 роки 4 місяці)
Home me, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Управление продажами B2C, B2B. Премиум сегмент. .

Анализ продаж и постановка планов.
Внедрение KPI, настройка и контроль работы посредством CRM системы.
Автоматизация бизнес процессов: ASANA, AMO CRM
Партнёрство с амбассадорами бренда и лидерами мнений
Маркетинговые мероприятия.
Контроль road map и бюджета и всех процессов команды в Gantt
Проведение переговоров на всех уровнях: поставщики, ритейлеры, логисты, производители смежных продуктов, дистрибьюторы, импортеры.
Написание брендбука для работы с ритейлерами: философия бренда, мерчандайзинг.
Подбор, адаптация и обучение сотрудников
Контроль разработки и внедрения инструкций: ДИ, скрипты работы для менеджеров: с клиентами, с поставщиками, с партнерами и др.
Ретроспектива, контроль работы команды.
Анализ достижений и невыполненных задач.
Проведение брифингов, стратегических сессий.
Контроль партнёрских соглашений - реализация товаров в торговых точках партнёров, дропшиппинг.
Организация и контроль продаж на маркетплейсах.

Контроль изготовления промо материалов
Контроль формирования ТЗ для дизайнеров, копирайтеров.
Участие в разработке новых коллекций.
Контроль проведения фотосессий, утверждение плана фотосессий, подбор локаций, инструкции.
Открытие торговых точек.

Международный рынок:
Экспорт, заключение контрактов
с дистрибьюторами
Заключение договоров с импортерами
Оформление разрешительной документации для международной торговли («карточка аккредитации», сертификация, штрихкоды и др.)
Регистрация в Ассоциации "ДжіЕс1 Україна", заказ штрихкодов.
Настройка схем международных продаж: поиск и заключение договоров со складами в Европе, логистика, импортеры.
Контроль производства в Китае, в Украине. Контроль качества.
Координация доставки Китай - Украина.
Контроль логистики продукции, проведение переговоров.
Выбор лучших логистических условий.
Флешселлеры в США: переговоры, подписание договоров, продажи, контроль продаж.

Контроль дебиторской задолженности.
Ценообразование для стран Европы и мира.
Ценообразование согласно Инкотермс 2010

Организация и контроль участия в профильных выставках за рубежом: переговоры с организаторами выставки, оформление Карнета АТА, логистика продукции, согласование дизайна стенда.
Управление командой фрилансеров, подрядчиков.
Поиск новых поставщиков смежной продукции и заключение договоров
Создание и соблюдение стандартов на всех этапах производства согласно общей стратегии и видения продукта и бренда.

Retail Director Marella. Преміум сегмент

з 07.2017 по 08.2018 (1 рік 2 місяці)
CM Style, Киев (Роздрібна торгівля)

Retail Director/Операційний директор Shushan, Anna K, TAGO, Vozianov, PROSKUROVSKAYA в ЦУМе/ Brand manager Anna K

з 10.2016 по 07.2017 (10 місяців)
LMG, Киев (Роздрібна торгівля)

- Открытие корнеров.
- Разработка годового и ежемесячного плана продаж по вверенным брендам.
- Разработка плана маркетинговых мероприятий: промо, скидки, специальные предложения, SMM).
- Организация мероприятий в магазине с целью повышения узнаваемости бренда и повышения коммерческих показателей.
- Планирование и контроль поставок товара от дизайнеров, с фабрик.
- Участие в предварительном заказе коллекций, формирование ассортиментной матрицы.
- Разработка и внедрение системы мотивации сотрудников: премии, бонусы, конкурсы.
- Разработка и проведение семинаров, брифингов для сотрудников магазина: техники продаж, стили одежды, мировые тренды и тенденции для премиум сегмента, типы фигуры, цветотипы человека, типажи, составление total look и др.
- Составление графиков рабочего времени, оптимального штатного расписания для сотрудников.
- 12-13 человек в подчинении

Retail Director «Warehouse»

з 10.2013 по 03.2016 (2 роки 6 місяців)
TUI, Киев (Роздрібна торгівля)

Joint CEO

з 03.2012 по 05.2025 (13 років 3 місяці)
Originalavto.com.ua, Киев (Автобізнес та автосервіс)

Керуюча магазином «Walker»

з 07.2011 по 03.2012 (9 місяців)
MD Group, Киев (Роздрібна торгівля)

- Відкриття і організація роботи магазину.
- Підбір та онбордінг співробітників.

Керуюча магазинів «Springfield», «befree»

з 05.2007 по 05.2011 (4 роки)
«Делта Спорт», «Мэлон Фэшн Украина»., Киев (Роздрібна торгівля)

- Підбір і навчання співробітників.
- Зростання продажів на 30-40%.
- Керування двома магазинами.
- Створення кадрового резерву.
- Участь у формуванні асортименту.
та ін.

Керуюча магазином «Інтер Атлетика».

з 10.2006 по 05.2007 (8 місяців)
Группа компаний «Интер Атлетика»., Киев (Роздрібна торгівля)

- Підбір співробітників, навчання
- Організація закупок і пошук нових постачальників
- Участь у виставках спортивного обладнання.
- Продажі В2С; В2В: започаткування
- Контроль і впровадження продажів через интернет-магазин
- Розробка і організація акційних пропозицій

Адміністратор магазину

з 08.2005 по 10.2006 (1 рік 3 місяці)
Группа компаний «Интер Атлетика»., Київ (Роздрібна торгівля)

- Особисті продажі і навчання продавців, крос-сейл, ап-сейл
- Контроль виконання планів продаж
- Атестація співробітників
- Презентація і мерчандайзінг товарів в торговому залі
- Продажі через интернет-магазину
- Відслідковування динамики надходження замовлень і контроль іх обробки, логістики.
- Заключення контрактів купівлі-продажу з постачальниками
- Формування замовлень, розрахунок.
- Контроль дотримання асортиментної матриці
- Інкасація

COO

з 03.2003 по 07.2005 (2 роки 5 місяців)
ВКПФ "ГАНОЛЬ", Кропивницький (Хімічна промисловість, фармацевтика)

Компанія виробник CO2-екстрактів.
Контроль виробництва і закупівлі
Побудова відділів B2B, B2G і контроль виконання планів і показників
Реалізована мережа партнерів і побудова довгострокових відносин
Тендерні продажі

Адміністратор магазину

з 11.1999 по 03.2003 (3 роки 5 місяців)
Преміум магазини аксесуарів. Магазин взуття. Магазин оптики., Кропивницький (Роздрібна торгівля)

Якісне керування різними мультібрендовими магазинами з продажу аксесуарів: сумок, чемоданів, гаманців, парасоль, сувенірів та предметів інтерьеру.
Магазин взуття.
Магазин оптики.

Забезпечення виконання планових показників, KPI
Навчання продавців-консультантів
Контроль якості обслуговування покупців, клієнт орієнтований підхід
Власні продажі
Контроль ассортименту, замовлення нових колекцій, інвентаризації
Мерчандайзинг
Високий % постійних клієнтів за рахунок високого рівня обслуговування

Освіта

Центральноукраїнський державний університет імені Володимира Винниченка (ЦДУ)

Історичний факультет •Квалификація магістра педагогічної освіти, викладача історії. •Спеціальність «Педагогика та методика середньої освіти. Історія»., Кропивницький
Вища, з 1999 по 2005 (6 років)

Додаткова освіта та сертифікати

Професійні корпоративні тренинги для керівників магазинів, відділів продажів..

2005-2019

Майстер-класи Валерія Глубоченко. Інститут бізнес технологій

2009-2010

Курс по PR з практикою

2015, 1 місяць

Курсы онлайн: Coursera, Prometheus, Future learn и др.

с 2015 по настоящее время

Cryptology: курс з трейдінгу

2023, 4 місяці

Знання і навички

  • Користувач ChatGPT
  • Побудова відділу продажу
  • Ведення ділових переговорів
  • Бренд-менеджмент
  • Продаж B2B
  • SalesDrive
  • Notion
  • MS Outlook
  • 1С:Бухгалтерия
  • amoCRM
  • SEO
  • SMM
  • Маркетинг
  • Asana
  • Google Drive
  • Продвижение
  • Стратегічне планування
  • Управлінські навички
  • MS Excel
  • Систематизація бізнесу
  • Управління командою
  • Ведення CRM
  • MS Office
  • Фінансове планування
  • Управління рітейлом
  • Впровадження системи KPI
  • 1С:Підприємство
  • Ведення управлінського обліку
  • Розвиток продажу
  • Самостійне прийняття рішень
  • Ведення переговорів

Знання мов

  • Англійська — вище середнього
  • Українська — вільно

Рекомендації

Мазуров Евгений Константинович

Мазуров Евгений Константинович

Бренд-менеджер "Walker", "MD Group"

Контактні дані приховані

Додаткова інформація

- Создание и соблюдение стандартов на всех этапах работы компании, согласно общей стратегии и видения продукта и бренда.
- Внедрение техник и инструментов продаж
- Написание скриптов, карт навыков сотрудника
- Проведение переговоров на всех уровнях: поставщики, ритейлеры, логисты, производители смежных продуктов, дистрибьюторы, импортеры.
- Подбор, оценка, координация, аттестация сотрудников. Создание эффективной команды.
- Умение мотивировать, развивать и направлять людей во время работы, выявляя самых подходящих сотрудников для выполнения определенных задач.
- Поддержание в коллективе позитивной атмосферы. Поддержка сотрудников на всех этапах.
- Создание кадрового резерва.
- Онбординг кассиров, администраторов, продавцов, менеджеров и др.
- Разработка и проведение семинаров, мастер-классов, брифингов для сотрудников магазина: техники продаж, стили одежды, мировые тренды и тенденции одежды класса «люкс», типы фигуры, цветотипы человека, составлять total look.
- Планирование. Обеспечение выполнения плановых показателей, показателей эффективности, стабильная динамика продаж.
- Анализ структуры продаж и качества обслуживания покупателей.
- Разработка мотивации, начисление заработной платы. Составление графиков рабочего времени.
- Контроль выполнения функциональных обязанностей и качества работы персоналом.
- Контроль соблюдения корпоративных стандартов обслуживания посетителей.
- Контроль корректной презентации продукта, соблюдение стандартов мерчандайзинга.
- Высокие результаты по программе “Тайный покупатель”.
- Составление корпоративных отчетов, проведение/контроль инвентаризаций. Отсутствие недостач, пересортов.
- Взаимодействие с контролирующими органами. Оформление разрешительных документов и контроль их актуальности.
Отличные результаты проверок.
- Контроль ассортимента и качества товара.
- Участие в селекции коллекций или разработке новых коллекций (для укр. производителей)
- Маркетинг, анализ конкурентов.
- Контроль бесперебойной работы имеющегося торгового оборудования и программного обеспечения, оперативная организация устранения неполадок.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: