• Файл

Елена

Менеджер з логістики

Вік:
47 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

РЕЗЮМЕ
Романюк Олена Анатоліївна
Дата народження: 21.06.1978
Місце проживання: м Київ, Голосіївський район.
Телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
E-mail:
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Мета

Робота в стабільній компанії з перспективою кар'єрного росту. Отримання нового досвіду, а також застосування свого професійного досвіду, навичок і знань.

Освіта
2021 - 2021 ПРОГРЕС Європейський Освітній Центр (курс - митний брокер, декларант)
Учбовий центр «ДАНКО» (курс - декларант)
1998 – 2003 Київський національний економічний університет м.Київ
• Факультет: Фінанси та Кредит
• Ступінь: Магістр з фінансів

1995 – 1998 Кооперативний економічно-правовий технікум
• Бухгалтер– аудитор

Досвід роботи

13.01.2023- 2025 ТОВ «Палс ЛОДЖИСТИКС»
Менеджер з логістики
-створення заявок на перевезення в облікових системах компанії 1С
- організація та контроль за виконанням транспортних змовлень;
- комунікація з водіями та клієнтами, вирішення поточних проблем;
- розуміння складських процесів та знання принципів роботи складу;
- збір та обробка інформації для формування звітів
- забезпечення та контроль наявності всіх оригінальних документів, необхідних для обліку транспортної та складської логістики

2020- 2023 ТОВ «УкрСпецБуд Логістика»

Менеджер з логістики

- контроль та підготовка виписок по рахунках
- ведення необхідної документації(договора , рахунки, звітність)
- розуміння ринку вантажних перевезень
(контроль витрат палива, переміщення, GPS- моніторинг транспорту)
- досвід роботи з Lardi, Della
- планування та підрахунок вартості поїздки
- взаємодія і переговори з клієнтом і перевізниками;
- ведення документообігу, заявок
- формування актів, рахунків та контроль розрахунку з перевізником,
- внесення інформації стосовно угоди в програму 1С та ведення таблиць Excel
- робота в середовищі Windows, робота з програмами MS Office, аналіз та обробка великих масивів даних, з використанням різних категорій функцій.
- робота з програмою 1Сv7, 1Сv8
- участь в тендерних процедурах, підготовка документації для торгів;

2008-2020 ТОВ «ЕквітіБрок»
Головний бухгалтер

- робота з клієнтською базою
- організація і контроль роботи бек - офісу
- супровід угод з цінними паперами
- підготовка, облік договорів про купівлі - продажу цінних паперів
- перевірка ідентифікації контрагентів
- ведення портфеля цінних паперів компанії і клієнтів
- розробка внутрішньої документації компанії
- розрахунок угод
- проведення депозитарних операцій
- контроль кредиторською / дебіторською заборгованістю
- робота з банками та фінансовими структурами
- відкриття рахунків в банках
- ведення Клієнт-Банку
- представлення інтересів компанії в державних органах
- робота з банками та фінансовими структурами
- взаємодія з аудиторами
- робота в середовищі Windows, робота з програмами MS Office.
- робота з програмою 1Сv7, 1Сv8

2007-2008 ТОВ «ЕквітіБрок»
Фінансовий менеджер, економіст.

- організація внутрішнього обліку договорів по торговцю
- подача регулярної звітності, квартальні та річні звіти
- відкриття рахунків в цінних паперах, а так само перереєстрація прав власності - хранитель, депозитарій, реєстратор
- контроль роботи колективу
- розрахунок угод
- підготовка, висновок, облік договорів
- проведення депозитарних операцій.
- робота з клієнтською базою
- організація і контроль роботи бек - офісу
- контроль супроводу угод з цінними паперами
- укладення договорів про купівлі - продажу цінних паперів
- підготовка і відправка регулярної та нерегулярної інформації після закриття угод
- контроль ідентифікації контрагентів
- ведення обліку цінних паперів

2004-2005 ТОВ «Фінансовый Альянс»
Адміністративний директор

- організація роботи офісу
- організація і проведення конкурсів на заміщення вакантних посад;
- розробка порядку контролю за проходженням службових документів і матеріалів в компанії;
- ведення транспортної політики (ведення і контроль транспортних витрат, організація, контроль маршрутизації водіїв);
- організація і контроль роботи кур'єрів

Знання мов

• Українська – вільно
• Російська – вільно
• Англійська – базова

Додаткова інформація

• Сімейний стан: заміжня, (2 дітей)
• Наявність посвідчення водія: Категорія «B», автомобіль
Навички роботи з комп'ютером MS Office (Word, Exсel, Outlook), аналіз та обробка великих масивів даних, з використанням різних категорій функцій.
• Працюю на рівні впевненого користувача з програмами MS Office,офісною технікою, Інтернетом, електронною поштою, бухгалтерською програмою 1С 7, 1С 8, Клієнт-Банк
Наличие водительского удостоверения

Особисті якості

• Комунікабельна
• Цілеспрямована
• Відповідальна
• Обов'язкова

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: