• PRO

Юлія

Фахівець з персоналу, 35 000 грн

Розглядає посади:
Фахівець з персоналу, Офіс-менеджер, Нормувальник, Секретар, Діловод, Адміністратор, Керівник відділу, Управляючий (HR), Фахівець з документообігу, Менеджер з персоналу
Вид зайнятості:
повна, неповна
Місто:
Біла Церква

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Інженер з ремонту

з 03.2023 по нині (2 роки 5 місяців)
Метінвест, Кривий Ріг (Металургійна промисловість, металообробка)

Відображення в системі SAP ремонтних бізнес-процесів щодо утримання, експлуатації, технічного обслуговування та всіх видів ремонтів технологічного, механічного, електричного, газового обладнання, транспортних засобів, будівель та споруд.
Формування ведення каталогів технічного обслуговування та ремонтів обладнання, класів та ознак; розробка та коригування технологічних карт по проведенню ремонтів; підготовка та коригування місячних, річних та перспективних планів проведення робіт; формування графіків ремонтів; формування документів та заявок на послуги; створення потреби у запасних частинах та матеріалах для виконання заходів ; планування люд./год. ремонтного персоналу та їх фактичне підтвердження згідно актів виконаних робіт; створення та коригування планових та позапланових замовлень; підтвердження виконаних робіт в системі. Консолідація замовлень/заявок та надання їх в ресурсні відділи для проведення тендерних процедур для укладання відповідних договорів. Коригування актів виконаних робіт підрядними організаціями. Підготовка та своєчасне надання достовірної інформації за напрямком діяльності. Ведення ділового листування з підрядними організаціями.

Фахівець з безперервного удосконалення

з 10.2018 по 03.2023 (4 роки 5 місяців)
Метінвест, Кривий Ріг (Металургійна промисловість, металообробка)

Аналітика виробничого процесу; моніторинг та аналіз результатів операційних процесів; розробка та впровадження нових стратегій, спрямованих на підвищення ефективності; організація та контроль процесів визначення та реалізації потенціалу з операційних поліпшень; розробка та актуалізація регламентуючих документів спрямованих на підвищення операційної ефективності; забезпечення коректного функціювання інструментів безперервного вдосконалення; консультаційна підтримка співробітників з питань реалізації стратегічного бачення розвитку/побудови системи безперервного вдосконалення; розробка та впровадження цільової моделі безперервного вдосконалення.

Начальник бюро з управління персоналом структурних підрозділів

з 03.2018 по 10.2018 (7 місяців)
Метінвест, Кривий Ріг (Металургійна промисловість, металообробка)

Ведення кадрового адміністрування в повному обсязі.
Оформлення прийому, переведення, заміщення, суміщення, звільнення працівників відповідно до трудового законодавства, положень, інструкцій і наказів,. у тому числі в програмній системі SAP.
Облік робочого часу, складання табелів. Оформлення та ведення обліку надання щорічних та додаткових відпусток співробітників. Складання та здійснення контролю за додержанням графіка відпусток. Облік залишків відпусток. Оформлення листів непрацездатності та протоколів комісії соціального страхування. Оформлення довідок про дійсну та минулу трудову діяльність працівників, оформлення інших довідок за вимогою. Ведення необхідних реєстраційних журналів. Складання штатного розкладу та внесення змін. Атестація робочих місць. Ознайомлення працівників із шкідливим умовами праці. Оповіщення працівників про зміни умов праці. Проведення змін наказами. Підготовка проектів посадових інструкцій. Оформлення наказів та розпоряджень про застосування заходів заохочення та дисциплінарного впливу. проведення певних заходів щодо роботи з персоналом і т.ін.). Оцінка задоволеності та залученості персоналу. Щорічне оцінювання персоналу. Створення кадрового резерву. Організація навчання персоналу.

Провідний фахівець з управління персоналом структурних підрозділів

з 12.2016 по 02.2018 (1 рік 2 місяці)
Метінвест, Кривий Ріг (Металургійна промисловість, металообробка)

Ведення кадрового адміністрування в повному обсязі.
Оформлення прийому, переведення, заміщення, суміщення, звільнення працівників відповідно до трудового законодавства, положень, інструкцій і наказів,. у тому числі в програмній системі SAP.
Облік робочого часу, складання табелів. Оформлення та ведення обліку надання щорічних та додаткових відпусток співробітників. Складання та здійснення контролю за додержанням графіка відпусток. Облік залишків відпусток. Оформлення листів непрацездатності та протоколів комісії соціального страхування. Оформлення довідок про дійсну та минулу трудову діяльність працівників, оформлення інших довідок за вимогою. Ведення необхідних реєстраційних журналів. Складання штатного розкладу та внесення змін. Атестація робочих місць. Ознайомлення працівників із шкідливим умовами праці. Оповіщення працівників про зміни умов праці. Проведення змін наказами. Підготовка проектів посадових інструкцій. Оформлення наказів та розпоряджень про застосування заходів заохочення та дисциплінарного впливу. проведення певних заходів щодо роботи з персоналом і т.ін.). Оцінка задоволеності та залученості персоналу. Щорічне оцінювання персоналу. Створення кадрового резерву. Організація навчання персоналу.

Фахівець з ремонту

з 11.2014 по 12.2016 (2 роки 1 місяць)
Метінвест, Кривий Ріг (Металургійна промисловість, металообробка)

Відображення в системі SAP ремонтних бізнес-процесів щодо утримання, експлуатації, технічного обслуговування та всіх видів ремонтів технологічного, механічного, електричного, газового обладнання, транспортних засобів, будівель та споруд.
Формування заявок на доповнення та коригування довідників; ведення бази даних технічних об’єктів; коригування структури технічних об’єктів; ведення каталогів технічного обслуговування та ремонтів обладнання, класів та ознак; ведення термінів дій гарантій та страховок технічних об’єктів; ведення показників лічильників напрацювання та дiагностики обладнання; розробка та коригування технологічних карт по проведенню ремонтів; підготовка та коригування місячних, річних та перспективних планів проведення робіт; формування графіків ремонтів; формування документів та заявок на послуги; планування люд./год. ремонтного персоналу; формування звітів щодо планування робіт та матеріалів; формування звітів щодо виконаних робіт та витрачених матеріалів, напрацювання та дiагностики обладнання.

Фахівець з управління персоналом

з 06.2011 по 11.2014 (3 роки 5 місяців)
Метінвест, Кривий Ріг (Металургійна промисловість, металообробка)

Ведення кадрового адміністрування в повному обсязі.
Оформлення прийому, переведення, заміщення, суміщення, звільнення працівників відповідно до трудового законодавства, положень, інструкцій і наказів, у тому числі в програмній системі SAP.
Облік робочого часу, складання табелів. Оформлення та ведення обліку надання щорічних та додаткових відпусток співробітників. Складання та здійснення контролю за додержанням графіка відпусток. Облік залишків відпусток. Оформлення листів непрацездатності та протоколів комісії соціального страхування. Оформлення довідок про дійсну та минулу трудову діяльність працівників, оформлення інших довідок за вимогою. Підготовка характеристик працівників. Ведення необхідних реєстраційних журналів. Ознайомлення працівників із шкідливим умовами праці. Оповіщення працівників про зміни умов праці. Оцінка задоволеності та залученості персоналу. Щорічне оцінювання персоналу. Організація навчання персоналу.

Оператор з уведення даних в ЕОМ

з 09.2007 по 06.2011 (3 роки 9 місяців)
Метінвест, Кривий Ріг (Металургійна промисловість, металообробка)

Створення електронної бази даних товарно-матеріальних цінностей для механічного та електричного устаткування.
Виконання обов’язків секретаря.
Облік та реєстрація вхідної та вихідної документації (листи, накази, розпорядження, договори та інш.).

Освіта

Державний вищий навчальний заклад "Криворізький національний університет"

Економіка підприємництва, Кривий Ріг
Вища, з 2012 по 2015 (3 роки)

Державний вищий навчальний заклад "Український державний хіміко-технологічний університет"

Технологія переробки полімерів, Дніпро
Вища, з 2002 по 2007 (5 років)

Знання і навички

  • Сумлінність
  • MS Office
  • MS Word
  • MS Excel
  • Комунікабельність
  • Здатність до навчання
  • Відповідальність
  • Організованість
  • Ведення документації
  • Привітність
  • Неконфліктність
  • Грамотна усна та письмова мова
  • Оперативність
  • Доброзичливість
  • Висока працездатність
  • Управління командою
  • Лідерство
  • Управлінські навички

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: