• Файл

Вероніка

Керівник проєкту

Розглядає посади:
Керівник проєкту, Керівник відділу, CEO, Зам. директора, Керівник відділу продажу
Вік:
37 років
Місто проживання:
Біла Церква
Готовий працювати:
Дистанційно

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Ольшанська Вероніка
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») | [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») | Київ | 13.03.1988 р.

КЛЮЧОВІ КОМПЕТЕНЦІЇ
Досвід роботи керівником – більше 7 років.
Досвід запуску нового філіалу.​
Підбір/адаптація/навчання команд​
Робота з систематизацією та оптимізацією бізнес процесів. ​
Створення нових продуктів від ідеї до реалізації.​
Кризовий менеджмент.​
Розробка мотиваційної системи для відділів.
Створюю команди мрії.​

ОСВІТА
2005-2010 – НПУ ім. Драгоманова, Психологія, Магістр

ПРОФЕСІЙНИЙ ДОСВІД

★​ березень 2024 — липень 2024 (проєктна робота)
Компанія — виробник приладів військового призначення "Blue Bird"
РЕКРУТЕР / HR / КОНТЕНТ-МЕНЕДЖЕР / МЕНЕДЖЕР ІЗ ПРОДАЖІВ
(займала декілька посад одночасно)

Обов’язки:
1.​ Була відповідальна за пошук, відбір та найм нових співробітників, забезпечуючи компанію
кваліфікованими кадрами (від збірників до генерального фінансового директора).
2.​ Розробляла та впроваджувала HR-стратегії та політики, сприяючи підвищенню ефективності роботи
колективу.
3.​ Щоденно створювала відеоконтент та дописи для безкоштовної реклами виробів компанії у соцмережах,
що дозволяло генерувати органічно постійний потік теплих лідів.
4.​ Була відповідальна за розробку та впровадження рекламних та маркетингових стратегій, генерацію
креативних ідей.
5.​ Ефективно керувала процесом підбору (включно з проходженням поліграфу), адаптації та навчання
нових співробітників, забезпечуючи їхнє швидке входження у посаду та високу продуктивність.
6.​ Забезпечувала дотримання внутрішніх політик та процедур, підтримуючи ефективність роботи компанії.

Досягнення:
1.​ Продажі: консультація та продаж приладів компанії — продано 13 РЕБ 3М і 1 РЕБ 4М.
2.​ Контент-менеджмент:
3.​ Зібрані всі відео- та фото-відгуки в одному місці.
4.​ Змонтовано 74 відео.
5.​ Створено й наповнено контентом акаунти компанії у LinkedIn та Twitter.

★​ серпень 2021 – січень 2022, онлайн спільнота "12 DREAMS CLUB"
- соціальний проект Євгена Ковтуненко (організація розважальних івентів та “МРІЙ ”звичайних людей,
підписників Євгена).
ПРОДЖЕКТ МЕНЕДЖЕР

Обов’язки:​
Запуск проекту з нуля
1.​ Координація всіх процесів спільноти
2.​ Клієнтський сервіс
3.​ Контроль та оптимізація витрат команди
4.​ Модерація чатів з 3000+ учасниками
5.​ Копірайтинг. Створення рекламних текстів
6.​ Генерація ідей
7.​ Контроль якості івентів компанії
8.​ Стратегічне планування
9.​ Пошук підрядників : фотограф, відеограф та інші​

Досягнення:
1.​ Придумала концепцію спільноти та її розвиток
2.​ Знайшла та взяла у команду фотографа та відеографа
3.​ Допомогла здійснити мрію 5 учасників
4.​ Організувала разом з івент менеджером 7 офлайн заходів

★​ січень 2018 – вересень 2020, Міжнародний Бізнес Клуб для молодих підприємців «Young Business
Club» (нетворкінг бізнес спільнота).
АДМІНІСТРАТИВНИЙ ДИРЕКТОР

Обов’язки:
1.​ Запуск нових філіалів Клубу
2.​ Відрядження у філіали
3.​ Створення команд
4.​ Проведення зустрічей - співбесід з потенційними учасниками / відбір якісних Кандидатів
5.​ Кризовий менеджмент
6.​ Тімбілдінг
7.​ Проведення командних зустрічей
8.​ Вирішення конфліктів у Клубі між участниками
9.​ Контроль та перегляд KPI співробітників
10.​ Опис бізнес процессів
11.​ Безпека Клубу (контроль відповідності критеріям и цінностям Клубу всіх його нових та вже
існуючих учасників)
12.​ Організація та проведення стратегічних сесій Ради Клубу та Акціонерів Клубу.
13.​ Підбір психологів бізнес тренерів для терапевтичних груп Рeer2Рeer
14.​ Модерация терапевтических групп​

Досягнення:
1.​ Більше 50 співробітників для різних філіалів, як рекрутер обрала, прийняла в штат та адаптувала
(80% з них працюють у команді сьогодні)
2.​ 4 СЕО для різних філіалів обрала разом з керівництвом Клубу, прийняла в штат, навчила проводити
зустрічі з потенційними Кандидатами та адаптувала (3 працюють сьогодні)
3.​ Завдяки якісному відбору учасників в Клуб, підняла лояльність та відповідно продовжуваність
Клубу до 85%, що суттєво збільшило прибуток Клубу та дозволило масштабувати проект
4.​ Була у команді запуску нового філіалу - Харків
5.​ Розробила новий вид терапевтичної зустрічі “Вільний Рeer2Рeer”, котрий існує сьогодні всіх
українських філіалах та має високу відвідуваність.
6.​ Зібрала міцний кістяк из Членів Клубу, котрий став Радою Клубу та по сьогодні допомагає
розвивати проект.
7.​ Описала всі бізнес процеси своїх 6 посад та успішно делегувала їх іншим членам команди перед
виходом в декретну відпустку.​

ДОДАТКОВА ІНФОРМАЦІЯ
Знання програм: MS Windows, MS Office, Photoshop, Photoshop Lightroom, 1С , Slack, AMO CRM, ZOHO
CRM, Zoom, Last Path, Get Course, Trello, Notion.​

Англійська – розмовний​
Французька - розмовний
Українська - носій

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: