• Файл

Liudmyla

Юрисконсульт

Вік:
31 рік
Місто:
Одеса

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Михайленко Людмила Юріївна
65055 ▪ вул. Героїв Комсомольців буд. 14д тел.
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») ▪ e-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
д.н. 06 серпня 1994 р.

Освіта:
▪ Національний університет «Одеська юридична академія» (2012-2016 н.ч.)
Отриманий диплом бакалавра з відзнакою
Спеціальність: Право

▪ Національний університет «Одеська юридична академія» (2016-2018 н.ч.)
Отриманий диплом магістра з відзнакою
▪ Спеціальність: Право

Трудова діяльність:
▪ Головне управління Держгеокадастру в Одеській області (липень 2018 – червень 2019)
Посада: головний спеціаліст сектору роз’яснення законодавства юридичного управління
Посадові обов’язки:
 складання процесуальних документів з адміністративних,
господарських та цивільних справ, а саме: позовних заяв; відзивів на
позовну заяву (відзивів); відповідей на відзив; запереченнь; пояснень
третьої особи щодо позову або відзиву;
 надання правових консультацій у галузі земельних відносин;
 надання письмових відповідей на запити із земельних питань, у
порядку визначеному законами України «Про звернення громадян»,
«Про доступ до публічної інформації» та Порядку взаємодії органів
виконавчої влади, Секретаріату Кабінету Міністрів України та
державної установи “Урядовий контактний центр” із забезпечення
оперативного реагування на звернення, які надходять на урядову
“гарячу лінію”, Єдиний веб-портал органів виконавчої влади та
Урядову телефонну довідку, що затверджено постановою Кабінету
Міністрів України від 12.08.2009 № 898.

▪ Південний офіс Держаудитслужби (червень 2019 – липень 2021)
Посада: головний державний аудитор сектору перевірок закупівель відділу контролю у
сфері закупівель
Посадові обов’язки:
 здійснення систематичного спостереження за інформацією про
закупівлі, оприлюдненої в електронній системі закупівель, та аналіз
дотримання замовником законодавства у сфері закупівель;
 проведення в установленому законодавством порядку моніторингу та
перевірки закупівель;
 проведення інших видів державного фінансового контролю за окремим
дорученням керівництва Південного офісу та/або
Держаудитслужби, а саме: державного фінансового аудиту,
інспектування (ревізії);
 здійснення контролю за станом усунення порушень законодавства у
сфері публічних закупівель, викладених у висновках, складеними за
результатами проведення моніторингів закупівель;
 аналіз відомостей, що містяться у Державному реєстрі речових прав на
нерухоме майно та Єдиному державному реєстрі юридичних осіб,
фізичних осіб - підприємців та громадських формувань;
 підготовка для передачі в установленому порядку матеріалів заходів
державного фінансового контролю до суду та участь у судовому
процесі під час розгляду справ щодо оскарження висновків про
результати моніторингу закупівлі, актів перевірки закупівель та
протоколів про адміністративне правопорушення за порушення
законодавства про закупівлі;
 надання письмових відповідей на запити з питань публічних
закупівель, у порядку визначеному законами України «Про звернення
громадян», «Про доступ до публічної інформації», Порядку взаємодії
органів виконавчої влади, Секретаріату Кабінету Міністрів України та
державної установи “Урядовий контактний центр” із забезпечення
оперативного реагування на звернення, які надходять на урядову
“гарячу лінію”, Єдиний веб-портал органів виконавчої влади та
Урядову телефонну довідку, що затверджено постановою Кабінету
Міністрів України від 12.08.2009 № 898 та Порядку функціонування
телефону довіри у Держаудитслужбі та її міжрегіональних територіальних
органах, що затверджено Наказом Державної аудиторської служби України
від 04.10.2016 № 101 та зареєстровано в Міністерстві юстиції України 26
жовтня 2016 р. за № 1397/29527.

▪ Товариство з обмеженою відповідальністю «Сілк Роуд» (липень 2021 – до тепер)
Консультування з питань експедиційних послуг:
▪ перевірка достовірності поданих клієнтом необхідних документів, а також інформації
про властивості вантажу, умови його перевезення та іншу інформацію, необхідну для
виконання експедиційних послуг;
▪ контроль за організацією доставки вантажу транспортом за маршрутом, вказаним у
заявці;
▪ контроль за поданням на оформлення перевізних, а також митних документів (Т1);
▪ контроль за оплатою тарифів і зборів, пов'язаних з перевезенням вантажу, у тому числі
агентських.

Підвищення кваліфікації:
 Курс підготовки та підвищення кваліфікації агентів з митного оформлення (лютий 2025
– березень 2025)

Володіння мовами:
 Українська (Native Language)
 Англійська (Intermediate)

Додаткові відомості:
 Упевнений користувач ПК (MS Office, Internet)
 Знання оргтехніки (ксерокс, факс, принтер, сканер)

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: