- Файл
Світлана
HR-керівник
- Розглядає посади:
- HR-керівник, Провідний фахівець відділу кадрів, Рекрутер
- Вік:
- 41 рік
- Місто:
- Київ
Контактна інформація
Шукач вказав телефон та ел. пошту.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/13248865/
Завантажений файл
Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.
HR менеджер/
Провідний фахівець відділу кадоів
Вік: 40 років
Місто проживанния: Київ, пр-т Петра Григоренка, д.3-А
Сімейний стан: Одоужена, двоє дітей
Тел.: [
Графік роботи: повна зайнятість
Мета: застосування свого професійного досвід, навичок та знань.
Бажаний рівень заробітної плати: 45 000 грн.
Досвід роботи: 13 років 8 міс.
ТОВ “Баядера Логістик”
17.01.2022 - 29.07.2022
ТОВ “Джорно Дентале”
02.11.2020 - 14.01.2022
ТОВ“ФК”КРЕДИПЛЮС”
18.07.2018 - 15.09.2020
ПАТ "Миронівський хлебопродукт"
23.08.2017 - 23.03.2018
ТОВ «Сандора» (PepsiCo Ukraine)
27.10.2008 – 22.08.2017
ТОВ “Водний Мир”
01.10.2006 — 30.12. 2006
Посада: Керівник відділу кадрів
Обов’язки:
• Підготовка звітності для керівництва;
• Відстеження актуальних нормативно-правових змін законодавтва;
• Підготовка списків та контроль броньованих працівників;
• Підготовка та затвердження посадових інструкцій;
•Консультація/взаємодія з працівниками і підлеглими щодо змін законодавства;
• Уміння працювати в режимі багатозадачності.
Посада: Директор з управління персоналом
Обов’язки:
• Повний цикл HR процесу 4 стоматології (70 осіб): пошук персоналу, співбесіда, прийняття, переведення, звільнення, штатний розпис, орг.структура підприємства, посадові інструкції, закриття заробітної плати, лікарняні листи, ведення журналів обліку;
• Підготовка звітності для керівництва;
• Підготовка наказів та табелів для закриття заробітної плати;
• Перевірка та сканування трудових книжок, і відправлення до реєстру Пенсійного фонду;
• Підготовка і підписання договорів про співпрацю з страховими компаніями;
• Вирішення конфліктних ситуацій як між персоналом, так і між пацієнтом і лікарем;
• Організація корпоративів, тімбілдінгів, квести, дні народження;
• Організація і ухвалення логотипу компаній (стоматологія і косметологія).
Посада: Керівник відділу кадрів
Обов’язки:
• Забезпечення повного сервісу управління персоналом ролі HR бізнес-партнера з питань, пов’язаних з комплектацією штату;
• Участь у створенні організаційної структури компанії;
• Контроль за дотриманням трудового законодавства та ведення кадрового діловодства (2 підлеглих 370 осіб): накази з особового складу, трудові договори, особисті картки П2, ведення журналів обліку,лікарняні листи, графік відпусток, довідки для працівників, відрядження;
• Ведення кадрового діловодства (прийом, звільнення, переведення, облік та ведення трудових книжок та їх зберігання;
• Оформлення листків непрацездатності, відпустки у зв’язку з вагітністю та пологами та відпусток за догляду за дитиною, навчальна відпустка, облік робочого часу;
• Вирішення конфліктних ситуацій та трудових спорів;
• Вирішення проблемних звільнень, проведення м’якого скорочення;
• Організація навчання персоналу в Академії Фінансового моніторингу;
• Контроль та допомога у розробці посадових інструкцій;
• Складання та ведення штатного розпису;
• Кадрова звітність, статистика;
• Своєчасне виявлення проблем та підготовка можливих варіантів їх вирішення;
• Консультація співробітників з питань трудового права та норм соціального захисту.
Посада: Заступник керівника відділу кадрів (Київського регіону)
Обов’язки:
• Ведення кадрового діловодства Київського регіону(2658 осіб на 3-х);
• Раціональний та конструктивний розподіл обов’язків інших регіонів між підлеглими 15 заводів (8 осіб);
• Консультації співробітників та керівників, вирішення будь-яких кадрових питань відповідно до законодавства;
• Оформлення відпусток персоналу, оформлення та внесення договорів підрядів 1С;
• Статистичні звіти з персоналу на вимогу керівників;
• Систематизація наказів та ін.документів здавання до архіву;
• Підготовка копій кадрових документів, довідок, відповіді на запити зовнішніх держ. органів;
Посада: Спеціаліст відділу кадрів
Обов’язки:
• Ведення кадрового діловодства окремий завод у м. Миколаїв (750 осіб);
• Оформлення трудового договору, розірвання, внесення змін до трудового договору, зміна окладу та оформлення супутніх документів у паперовому та в електронному вигляді в 1С та MyHR;
• Оформлення відсутності персоналу (відпустки, листки непрацездатності, переведення співробітника;
• Внесення договорів підряду до 1С;
• Облік та зберігання посадових інструкцій;
• Ведення в розрахунково-обліковій системі штатного розкладу (введення, ліквідація посад, підрозділів;
• Введення табелів обліку робочого часу в 1С;
• Робота з службовими записками, преміями внесення в 1С;
• Статистичні звіти з персоналу на вимогу керівників;
• Систематизація наказів, заяв з персоналу та ін. документів, здавання до архіву;
• Підготовка копій кадрових документів, довідок на прохання персоналу, відповіді на запити зовнішніх державних органів;
• Консультації співробітників та керівників з питань підготовки первинних документів, а також вирішення будь-яких кадрових питань відповідно до законодавства;
Посада: Оператор комп’ютерного набору
Обов’язки:
• введення накладних у базу данних;
• оприбуткування товару за накладними постачальників;
• обробка первинної документації;
• оформлення повернення продукції постачальнику;
• здійснення уцінки, переоцінки, списання товару;
Освіта:
2007-2008: Одеський національний університет ім. І. І. Мечнікова
Спеціальність: «Комп’ютерні мережі та системи»
Кваліфікація: «Спеціаліст з комп’ютерних мереж і систем»
2001–2007: Одеський національний університет ім. І. І. Мечнікова
Спеціальність: «Комп’ютерні мережі та системи»
Кваліфікація: «Бакалавр з комп’ютерної інженерії»
Курси/ Тренінги:
2020 - ПрАТ "ВУЗ"МАУП" Підвищення кваліфікації, Директор департаменту та кадрової політики и персоналу
2019 - "ВУЗ"МАУП" Підвищення кваліфікації
2006 - Закончила курсы «Дизайн интерьера»
Комп’ютерні
навички:
Windows, Word, Excel, Internet Explorer, Microsoft Outlook, 1С:8.2, MyHR, ArchiCAD9, 3D Studio MAX
Особисті якості:
Комунікабельність, цілеспрямованість, відповідальність, швидко засвоюю нову інформацію, ввічливість, уважна до деталей, сумлінне виконання поставлених завдань, легко адаптуюсь до нових інформаційних систем, навички ділового спілкування, наполегливість, організаційні здібності, творчий підхід.
Знання мов:
Українська – вільно, російська - вільно
Англійська – А1, Іспанська — А1 (продовжую вивчати)
Хобі:
Читання, малювання, вишивка, приготування різних ПП смаколиків.
Інші резюме цього кандидата
Схожі кандидати
-
Начальник відділу персоналу, заступник начальника
45000 грн, Київ -
Начальник відділу персоналу
50000 грн, Київ, Вінниця -
Керівник відділу персоналу
50000 грн, Київ -
Адміністративний директор, нач. відділу
Київ -
Керівник відділу
Київ -
Менеджер з персоналу
30000 грн, Київ, Інші країни